توصیه‌هایی برای دویدن در هوای سرد
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - F داخلی موبایل111
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
اپیلاسیون نانا 1
دکتر استرکی_1
استخدام_1
کتاب لند_1
اپیلاسیون نانا 3
کتاب لند_3
استخدام_3
دکتر استرکی_3
کتاب لند_4
اپیلاسیون نانا 4
استخدام_4
دکتر استرکی_4
اپیلاسیون نانا 2
استخدام_2
کتاب لند_2
دکتر استرکی_2
ایرانیان - F داخلی1111
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۲۹۴۴۳۷
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱
۱۰۶۷۸
در هوای سرد ورزش کردن در فضای باز سخت است اما تحقیقات نشان می‌دهد که دویدن در هوای سرد می‌تواند مفیدتر از دویدن در دمای معمولی باشد.
خبرگزاری ایسنا: در هوای سرد ورزش کردن در فضای باز سخت است اما تحقیقات نشان می‌دهد که دویدن در هوای سرد می‌تواند مفیدتر از دویدن در دمای معمولی باشد.

به گزارش سایت یاهو، کنار آمدن با سرما باعث می‌شود که بدن از چربی‌های سفید بدن نیز برای تامین کالری استفاده کند. در این زمینه توصیه‌هایی برای ورزش در هوای سرد را می‌خوانیم:

توصیه‌هایی برای دویدن در هوای سرد

1- در مسابقات ثبت‌نام کنید:

شما نیاز به هدف و برنامه‌ برای افزایش انگیزه دارید. می‌توانید در مسابقات شرکت کنید، حتی اگر این راهکار نیز مناسب روحیه شما نیست بهتر است که به صورت دسته جمعی برای ورزش کردن برنامه‌ریزی کنید.

2 - به گرم کردن بدن توجه کنید:

بهتر است که ابتدا با سرعت کم بدوید تا بدن گرم شود. حتی می‌توانید قبل از این حرکاتی برای گرم کردن بدن انجام دهید تا عضلات سرد نباشند. وزنه‌هایی همچون لانژ، چرخش پا و لگن به گرم کردن بدن کمک می‌کنند.

3 - لباس‌های خود را درست انتخاب کنید:

هیچ چیز بیشتر از لباس ورزشی مناسب و گرم انگیزه شما برای دویدن در فضای بیرون را افزایش نمی‌دهد. در هوای سرد بهتر است یک تی‌شرت آستین بلند، شلوار بلند، جوراب گرم و کلاه بپوشید. لباس‌هایی بپوشید که در هوای تیره دیده شوید.

4 - آب را فراموش نکنید

اگر می‌خواهید بیش از یک ساعت بدوید باید رطوبت بدن را تامین کنیم معمولا زمانی که عرق نمی‌کنید احساس نیاز به مصرف آب را فراموش می‌کنیم اما بهتر است بدانید که بدن شما عرق می‌کند اما این عرق سریعا تبخیر می‌شود. هر 30 تا 40 دقیقه باید آب بنوشید.

5 - قدم های کوتاه‌تر بردارید:

بهتر است در هوای سرد با قدم‌های کوتاه‌تر بروید. بدین شکل بیشتر از عضلات بالا تنه و لگن استفاده می شود.

توصیه‌هایی برای دویدن در هوای سرد

6 - برنامه خود را با دمای هوا تنظیم کنید:

اگر هوای خیلی سرد است بهتر است که دوی طولانی مدت با سرعت متعادل انجام دهید. دوی سرعت برای زمانی که بدن کاملا گرم نیست مناسب نیست.

7 - خطر نکنید:

با وجود همه اینها زمانی‌هایی هستند که باید در خانه ورزش کنید، زمانی که بیرون هوا برفی باشد یا دید خوبی وجود نداشته باشد بهتر است که داخل خانه بمانید. بهتر است که میزان خطر را در نظر بگیرید و در صورتی که احتمال لیز خوردن و آسیب‌دیدگی وجود دارد بیرون نروید.
برچسب ها:
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
بهمن پور_داخلی1
تاپ لپتاپ_1
شیرآلات زمانی_1
شیرآلات زمانی_3
بهمن پور_داخلی3
تاپ لپتاپ_3
بهمن پور_داخلی4
شیرآلات زمانی_4
تاپ لپتاپ_4
شیرآلات زمانی_2
تاپ لپتاپ_2
بهمن پور_داخلی2
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
کلینیک فرشته_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
تدبیرکالا_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
آف دکور _فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
دکتر عارفی - فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
شفا_فوتر
آیلین_تزریق چربی
قالیشویی بانو_فوتر2
موسسه خیریه زهرا_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
کیان برنا_فوتر
کلینیک فرشته_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
فنی آتل_فوتر
آف دکور _فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
تدبیرکالا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر