۲۹۷۳۷۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پنه با سس پستو و تن ماهی

پاستایی مخصوص روزهای پرمشغله

پاستا از جمله غذاهای سریع و خوشمزه است که در این روزهای پرکار خیلی به درد درست کردن برای ناهار و شام می خورد. پنه با سس پستو یکی از غذاهای معروف ایتالیایی است که در این مطلب به همراه تن ماهی برای شما درستش کرده ایم.

مجله آشپزی مثبت - معصومه افرازه: پاستا از جمله غذاهای سریع و خوشمزه است که در این روزهای پرکار خیلی به درد درست کردن برای ناهار و شام می خورد. پنه با سس پستو یکی از غذاهای معروف ایتالیایی است که در این مطلب به همراه تن ماهی برای شما درستش کرده ایم.

پاستایی مخصوص روزهای پرمشغله

۱. يكي از راه هاي آماده كردن يك غذاي سريع گوشتي ، استفاده از تن ماهي است. حالا پاستا كه به خودي خود يك غذاي سريع است آن هم از نوع ايتاليايي اش كه اصولا مرحله دم كشيدن از مراحل پخت كم شده و مي توان به راحتي آن را در ليست غذاهاي فست فود جا داد.

۲. فقط مشكل اين غذاها سس هاي جور و واجورشان است كه آماده كردن آنها بيشتر از پخت كل غذا زمان مي بردولي نكته اينجاست كه شما مي توانيد اغلب اين سس ها را از قبل آماده كنيد و در يخچال نگهداري كنيد.

۳. حالا كافي است تصميم بگيريد كدام پاستا را با چه سسي بخوريد.گوشت آن هم كه اگر مانند تن ماهي آماده باشد كه ديگر هيچ غمي نداريد.

۴. اين پاستا را سس پستو طعم دارکرده است. اين سس با گوشت هاي سفيد بسيار هماهنگ است. در اين فاصله تن ماهي را هم بجوشانيد. حالا فقط كافي است تن ماهي را با سس پستو مخلوط كنيد و روي پاستا پنه يا هر پاستاي ديگر مورد علاقه تان بريزيد و نوش جان كنيد.

۵. ريحان و گردو اصلي ترين مواد تشكيل دهنده سس پستو هستند بنابراين مي توانيد از اين دو براي تزيين غذا استفاده كنيد.

مواد لازم برای سس پستو:

  • سیر 6 حبه (ریز خرد شده)
  • نمک به میزان لازم
  • فلفل سیاه دانه ای آسیاب شده به میزان لازم
  • روغن زیتون خالص بودار 1-2 فنجان
  • پنیر پارمزان رنده شده 1 فنجان
  • برگ ریحان تازه خرد شده 3 فنجان
  • گردو 1 فنجان

طرزتهیه:

۱- سیر، نمک و برگ ریحان را در غذا ساز یا هاون ریخته و با هم مخلوط کنید (به دلخواه می توانید کمی بیشتر سیر و ریحان داشته باشید). سپس گردو را به مواد اضافه می کنید و دوباره مواد را مخلوط می کنید و بعد روغن زیتون را به مواد اضافه کنید و باز مخلوط کنید و در پایان پنیر پارمزان را به مواد اضافه کرده و باز کمی مخلوط کنید.

۲- مزه سس را تست کنید. به دلخواه می توانید مقدار پنیر، روغن زیتون، نمک یا فلفل را اضافه کنید تا مزه سس مطابق ذائقه شما بالانس شود.

۳- به دلخواه می توانید کمی آبلیمو تازه نیز اضافه کنید. اما توصیه می کنیم قبل از اضافه کردن آبلیمو به همه سس ابتدا کمی آبلیمو به مقداری از سس زده، مزه سس را تست کرده و ببینید مزه سس را با آبلیمو می پسندید یا بدون آبلیمو.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج