جاباما
۳۰۰۹۷۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خواننده زنی که طلسم شکنی می کند

آگوئلرا ، خواننده و ترانه نویس مشهور ، در مصاحبه با ” جیمی فالون ” اعلام نمود که بسیار از بازگشتش به این برنامه هیجان زده است و او می خواهد که اولین زن مربی باشد که برنده این مسابقه می شود . در ۹ فصل اول مربیان مرد دیگر نظیر Pharrel Williams ، Adam Levine، Blake Shelton و Usher برنده شده اند

دوفصل: آگوئلرا ، خواننده و ترانه نویس مشهور ، در مصاحبه با " جیمی فالون " اعلام نمود که بسیار از بازگشتش به این برنامه هیجان زده است و او می خواهد که اولین زن مربی باشد که برنده این مسابقه می شود . در ۹ فصل اول مربیان مرد دیگر نظیر Pharrel Williams ، Adam Levine، Blake Shelton و Usher برنده شده اند .

خواننده زنی که طلسم شکنی می کند

اعلام کرد : " من می خواهم که این طلسم دخترانه را بشکنم . اسمش را گذاشتیم طلسم دخترانه زیرا که تا به حال هیچ نفر از تیم یک دختر برنده نشده که این مسئله عجیبی است "

این خواننده برنده گرمی به فصل دهم سریال برنده جایزه امی به همراه بلیک شلتون ، آدام لوین و فرل ویلیامز بازخواهد گشت . و او همراه خود " مایلی سایرس " را برای همراهی و کمک به وی در تعلیم خوانندگان تیمش خواهد آورد .

گوئن استفانی دوار زن فصل قبلی ، مشاور بلیک شلتون - که با هم رابطه نیز دارند - خواهد بود . Puff Daddy مشاور تیم " فرل " و شرکت کننده برنامه American Idol و خواننده محبوب ،" توری کلی " مشاور تیم آدام خواهند بود . Patti LaBelle نیز کمک مشاور کریستینا خواهد بود .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج