۳۰۳۷۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زمان آغاز طرح نوروزی ناجا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، گفت: قانونمندی و انضباط در ترافیک، اصلی است مهم و پلیس از هیچ تخلفی چشم‌پوشی نمی‌کند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی، گفت: قانونمندی و انضباط در ترافیک، اصلی است مهم و پلیس از هیچ تخلفی چشم‌پوشی نمی‌کند.

سردار تقی مهری با اعلام اینکه از ۲۵ اسفند طرح نوروزی پلیس راهور آغاز خواهد شد، گفت: قانونمندی و انضباط در ترافیک باعث بوجود آمدن سلامت و آرامش در سفر می‌شود.

وی گفت: امیدواریم در سال ۹۵ و با شروع سفرهای نوروزی، هموطنان در کنار رعایت قوانین، با نشاط بیشتری به مسافرت بروند تا شاهد وقوع حوادث کمتری در سال جدید باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه کمیته ویژه طرح ترافیک نوروزی سال ۹۵ با تجربیات خوب همکارانم در سال‌های گذشته ایجاد شده است و امسال نیز همچون سنوات گذشته به فعالیت می‌پردازد، گفت: امسال به صورت رسمی از ۲۵ اسفند رزمایش طرح ترافیکی نوروزی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: افرادی که در این ایام مرتکب تخلف می‌شوند و آرامش دیگر مسافران را بر هم می‌زنند، بدانند که پلیس با قاطعیت تمام و طبق قانون با آنها برخورد می‌کند.

سردار مهری با اشاره به اینکه همزمان با ترافیک پایان سال، مأموران پلیس راهور به صورت ویژه در خیابان‌ها و اطراف مراکز خرید حضور خواهند یافت، افزود: امیدواریم شهروندان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و گوش دادن به توصیه‌های مأموران پلیس راهور، مأموران را برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی از هیچ‌گونه تخلفی چشم‌پوشی نمی‌کند زیرا کوچک‌ترین تخلف در زمان رانندگی با جان دیگر شهروندان در ارتباط است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج