۳۰۵۲۱۵
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

تغییر دکوراسیون به سبک عیدانه

برای تغییر حال و هوای خانه در سال جدید دست به کار شوید! تقریبا همه خانم‌ها از چند وقت مانده به نوروز به تغییر مدل خانه فکر می‌کنند. این را بدانید که هر چه این تغییرات اصولی‌تر باشد از مهمان‌هایی که نوروز برای دید و بازدید به خانه‌تان می‌آیند، بازخوردهای خوشایندتری خواهید شنید!

مجله منزل - شیرین کرمی: تقریبا همه خانم‌ها از چند وقت مانده به نوروز به تغییر مدل خانه فکر می‌کنند. این را بدانید که هر چه این تغییرات اصولی‌تر باشد از مهمان‌هایی که نوروز برای دید و بازدید به خانه‌تان می‌آیند، بازخوردهای خوشایندتری خواهید شنید!

تغییر دکوراسیون به سبک عیدانه

پس تنها به سلیقه شخصی اکتفا نکنید و برای خلق فضایی با حال و هوای جدید کمی بیشتر زمان بگذارید. این را هم به یاد داشته باشید که پرداخت هزینه زیاد الزاما به معنای خلق یک فضای اصولی نیست.

سالن پذیرایی

تغییر دکوراسیون به سبک عیدانه

اولین فضایی که تغییراتش سریع به چشم می‌آید، سالن پذیرایی است. پس بهتر است زمان و هزینه بیشتری برای این فضا در نظر بگیرید. مسلما بهترین گزینه برای تغییر این سالن تهیه چند متر پارچه و سپردن مبلمان منزل به دست نجاری متبحر است. فقط اگر چنین تصمیمی دارید، کمی سریع‌تر اقدام کنید و با توجه به تعداد مبلمان‌تان دست کم حدود دو هفته زمان برای آن در نظر بگیرید. برای تهیه پارچه حتما سری به بازار بزنید چون قطعا با تنوع، کیفیت و هزینه‌های متفاوتی روبه‌رو خواهید شد.


آشپزخانه

تغییر دکوراسیون به سبک عیدانه

اگر به فکر یک تغییر مدل اساسی در آشپزخانه‌تان هستید، بهتر است به فکر تغییر رنگ و مدل کابینت‌ها باشید اما با توجه به اینکه سال نو نزدیک است و فرصتی برای چنین تغییری وجود ندارد، پیشنهاد منزل این است که سر و سامانی به پارچه‌ دستگیره‌ها، رومیزی، دمکنی و حتی پرده آشپزخانه‌تان بدهید. اگر حوصله و زمان بیشتری هم دارید، حتما فکری به حال پرده آشپزخانه‌تان بکنید. پارچه‌ای با رنگی گرم مثل زرد، گلبهی و قرمز برای آشپزخانه بهترین گزینه است. تعویض جای قند و شکر آشپزخانه هم از آن دست تغییراتی است که خیلی سریع به چشم می‌آید.


اتاق خواب

تغییر دکوراسیون به سبک عیدانه

وقتش رسیده فکری به حال تغییر سیستم نورپردازی اتاق خواب‌تان بکنید. این روزها بازار پر است از لوسترهایی با سبک‌های مناسب برای فضای خواب؛ فقط هنگام خرید حتما در ذهن‌تان تصویرسازی کنید که آیا مدلی که پسندیده‌اید به سبک اتاق خواب شما هم می‌آید یا فقط در ویترین مغازه جذاب به نظر می‌رسد! سعی کنید حتما لامپی برای لوستر انتخاب کنید که ال‌ای‌دی با نور طبیعی باشد. خرید یک روتختی خوش‌رنگ گزینه دیگری است که قطعا حال و هوای اتاق شما را تغییر خواهد داد.


سرویس بهداشتی

تغییر دکوراسیون به سبک عیدانه

قطعا مناسب‌ترین گزینه برای تغییر سرویس بهداشتی، تعویض آینه و جاصابونی است. این تعویض از آن تغییراتی است که بهتر است سالی یک‌بار انجام شود. وسایل تزیینی کوچک هم فضای سرویس بهداشتی را متفاوت خواهد کرد اما به خاطر داشته باشید هر چه تعداد این وسایل بیشتر و کوچک‌تر باشد، فضا شلوغ‌تر خواهد شد.


حمام

تغییر دکوراسیون به سبک عیدانه

قفسه‌بندی کنجی از دیوار حمام به شما کمک می‌کند تا هم سروسامانی به حمام بدهید و هم رنگی به این فضا ببخشید. حضور وسایل بهداشتی با ظرف‌های رنگی در یک قفسه سفید حسی از تمیزی را در فضای حمام به وجود می‌آورد. مناسب‌ترین رنگ برای حمام سفید است؛ چراکه این رنگ بیش از سایر رنگ‌ها آلودگی‌ها را نشان می‌دهد. یکی از دیگر وسایل جانبی حمام پرده‌های ضد آب است. چه بهتر که این پرده‌ها هر شش ماه یک‌بار تعویض یا ضدعفونی شوند.


راهرو

تغییر دکوراسیون به سبک عیدانه

راهرو مفصل بین فضاهای مختلف است. بهترین گزینه برای راهرو به‌خصوص برای راهروی بخش ورودی خانه و اتاق‌ها، نصب یک قاب آینه است. تازه با وجود آینه در راهرو در هر رفت و آمدی می‌توانید سر و وضع‌تان را بررسی کنید! اگر فرصتی برای تغییر رنگ یا کاغذدیواری خانه ندارید، دست کم می‌توانید دیوارهای راهرو را به رنگ دیگری درآورید.


گل

تغییر دکوراسیون به سبک عیدانه

حضور گلدان‌های گل طبیعی را در گوشه و کنار خانه غنیمت بشمارید؛ به‌خصوص اینکه با وجود این گل‌ها لطافت حضور بهار را سریع‌تر احساس خواهید کرد. انتخاب گل‌هایی با رنگ‌های شاد فضای خانه را رمانتیک می‌کند! به‌ویژه اگر رنگ غالب خانه شما بیشتر به تونالیته رنگ‌های روشن نزدیک باشد؛ البته این را فراموش نکنید که حضور رزهای سفید به خانه‌ای به رنگ روشن هم جلوه‌ای بی‌نظیر می‌بخشد.


کتابخانه

تغییر دکوراسیون به سبک عیدانه

اگر کتابخانه‌ای دارید که قدیمی شده ولی هنوز به کارتان می‌آید آن را مطابق با تغییرات دیگری که در خانه انجام داده‌اید به رنگی دیگر رنگ‌آمیزی کنید؛ مثلا اگر در حال حاضر دکور خانه شما به سبک مدرن نزدیک‌تر است، می‌توانید کتابخانه را به رنگ سفید درآورید تا با دیوارهای خانه هماهنگ‌تر به نظر برسد. تازه می‌توانید کتاب‌هایی که کمتر سراغ‌شان می‌روید را هم به کتابخانه محل اهدا کنید!


اتاق کودک

تغییر دکوراسیون به سبک عیدانه

هیجان‌انگیزترین بخش خانه اتاق خواب کودک است. شاید تاثیرگذارترین تغییر در این فضا مربوط به تعویض کاغذدیواری یا تغییر رنگ دیوارها باشد اما قطعا پرکاربردترین چیزی که در هر زمانی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد، قفسه‌هایی برای قرار دادن وسایل بازی است. بهتر است این قفسه‌ها را در ابعاد مختلف بسته به فضای دیوار و ابعاد وسایل بازی سفارش دهید تا برای‌تان بسازند چون خیلی باید خوش‌شانس باشید تا دقیقا همان چیزی را که می‌خواهید در فروشگاه‌های عرضه این قفسه‌ها و مبلمان کودک پیدا کنید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج