۳۰۵۶۴۷
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

عجایبی که در حیاط خانه‌ها کشف شده‌اند

اینکه آخر هفته بخواهید به حیاط‌تان برسید ممکن است کار حوصله سربری به نظر برسد اما در انجام همین کارهای کسل‌کننده چیزهای بسیار جالبی یافت شده‌است.

وبسایت ساعت۲۴: اینکه آخر هفته بخواهید به حیاط‌تان برسید ممکن است کار حوصله سربری به نظر برسد اما در انجام همین کارهای کسل‌کننده چیزهای بسیار جالبی یافت شده‌است.

۱. خودرو فِراری: در سال ۱۹۷۸ دو کودک در حیاط خانشان در لس‌آنجلس چیز جالبی پیدا کردند. آن‌ها ماشین فِراری مدل جی‌تی‌اس ۲۴۶ را پیدا کردند که به گفته پلیس سال‌ها پیش توسط دزدان در آنجا چال شده بود. اما عمر هیچ یک از آن دزدان پس از دستگیری قد نداد تا دوباره رنگ آن ماشین را ببینند.

عجایبی که در حیاط خانه‌ها کشف شده‌اند

۲. بقایای جنازه یک انسان: مردی که در حال کندن حیاط خانه‌اش در یوتا بود، استخوان‌های یک انسان را در حیاط خانه‌اش پیدا کرد. این استخوان‌ها متعلق به هزارسال پیش هستند.

عجایبی که در حیاط خانه‌ها کشف شده‌اند

۳. سنگ اسرارآمیز: دو خواهر که در حال بازی و پیدا کردن کرم از زمین بودند یک شی عجیبی یافتند که اندازه جمجه انسان والبته شفاف و به رنگ آبی بود. آن‌ها در ابتدا تصور می‌کردند که آن یک شهاب سنگ است که با بررسی متخصصان مشخص شد که شهاب سنگ نیست البته مشخص نیست که از چه جنسی بوده‌است.

عجایبی که در حیاط خانه‌ها کشف شده‌اند

۴. مواد منفجره: این مورد اگر در حیاط شما بود مطمئنا دوست نداشتید با بیل به آن بکوبید، کاری که مرد کرواسی‌ای انجام داد اما قبل از اینکه کارش را تکرار کند با نیروهای پلیس تماس گرفت. آن‌ها مجموعه‌ای از نارنجک‌هایی را پیدا کردند که منفجر نشده بود.

عجایبی که در حیاط خانه‌ها کشف شده‌اند

۵. تفنگ خودکار: پیدا کردن این مورد کار بسیار آسانی بوده از آنجایی که به کندن زمین نیازی نبوده‌است. فردی یک کیسه مشکی رنگ را در کنار درب گاراژ خانه‌ در حیاطش پیدا کرد که این اسلحه در آن بود. مشخص نشد که آن سلاح و موبایلی که کنار آن بود به چه کسی تعلق دارند، مواد فروشان یا افراد دیگر.

عجایبی که در حیاط خانه‌ها کشف شده‌اند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج