۳۰۶۱۳۸
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

نصیحت هاشمی به رئیس صدا و سیما

اینستاگرام آیت‌الله هاشمی خواستار توجه مسئولان صداوسیما به نصیحت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رئیس رسانه ملی شد.

خبرآنلاین: اینستاگرام آیت‌الله هاشمی خواستار توجه مسئولان صداوسیما به نصیحت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رئیس رسانه ملی شد.

صفحه اینستاگرام آیت‌الله هاشمی با انتشار تصویری از وی و سرافراز رئیس صداوسیما نوشت: حرف آقای هاشمی حرف اقناع مردم است. تحریف و سانسور و تخریب قدرت اقناع مردم را ندارد. آزاداندیشی شعار نیست، مرام قرآن است. آنجا که می‌فرماید: قُلْ مَن يَرْزُقُكُم مِّنَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ قُلِ اللَّهُ وَإِنَّا أَوْ إِيَّاكُمْ لَعَلَى هُدًى أَوْ فِي ضَلَالٍ مُّبِينٍ (سوره سبا ایه ۲۴).

مگر می‌شود خدایی به رسولش بگوید به آنها بگو یا ما بر هدایتیم یا شما؟ آنوقت بیاییم در عصر ارتباطات. که خبر از در و دیارش بر سر مردم می بارد، بگوییم حق فقط نزد رسانه ملی است و بس!

ای کاش مسئولان صداوسیما یکبار هم شده نصیحت سی سال قبل آقای هاشمی به رئیس رسانه ملی را بخوانند. هاشمی آن روز گفته بود: اگر با مردم شانتاژ کنید بجای صدام باید با مردم خودمان در تهران بجنگیم.

نصیحت هاشمی به رئیس صدا و سیما
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا

      اول خودتو نصیحت کن 88 از یادت رفته

    • بدون نام

      آقای هاشمی رفسنجانی ما دوران ریاست جمهوری شما را به یاد داریم هر کسی از شما و هم فکران شما انتقاد میکرد رو چطور سرکوب میکردید گرانی و تورم که جای خود تفاوت فاحش حقوق کارکنان دولت زمان شما آشکار شد این متن رو هیچ گاه به اشتراک نخواهند گذاشت اما من وظیفه خود میدانم ارسال کنم شما حتی توان کنترل خانواده خود را هم ندارید چه برسه به مملکت داری

    • بدون نام

      اولین شانتاژ کار خودشه ،بعد دیگران رو نصیحت میکنه

    • شهروند

      از کی ۴ میلیونی های سال ۹۲ و ۱ میلیونیای سال ۹۴ شدن مردم
      شما فقط و فقط بخش خیلی خیلی خیلی خیلی کوچیکی از مردم هستید که با خودسری هایی که مرتکب میشید باید به ایرانی و مسلمون بودنتون شک کرد

    • بدون نام

      حاجی بهتر نیست این اواخر عمر رو به استغفار بگذرونی بجای گناه؟؟؟ سال 88 رو یادت رفته ؟؟

    • کاربر

      اقای رفسنجانی از ارکان نظام هستند از حمایتهای وی در زمان جنگ از اینکه مردم باید به روز زندگی کنند و کمبودی نباید احساس شود و از طرفی به رجز خوانی امریکا در نماز جمعه ها پاسخ محکمی میدانند در کل ادم با خردی هستند

    • حسن حیدری

      این خاصیت دنیاست که روند صعودی کمال رو برای خواهان ِ کمال طی می کنه ... دوستانی که از ایت اله هاشمی ایراد گرفته اند که ایشان قبلا" این جور بوده و اونجور باید عرض کنم که ایشون به کمال رسیده و تکامل اندیشه تفکر انسانها رو هم به تغییر وا می داره ... اما در مورد اون دوستی که گفته شما کنترل فرزندان خودتون رو ... داداش ِ من تاریخ در دسترس ِ عموم قرار داره بخوون درس بگیر !!! آیا نوح ِ پیامبر که پسرش با بدان بنشست و ... بخاطر این مسائل از پیامبری و رسالتش ساقط گردید .... ؟؟؟ خواهش میکنم عقده گشائی نفرمائید ... زنده باد مدافع حق مردم ( هر کس که می خواهد باشد )

    • alireza

      زنده باد هاشمی زنده باد خاتمی زنده باد اصلاحات

    • کارمند صدا و سیما

      اخبار اخیر حاکی از آن است که رئیس رسانه ملی به صورت غیر رسمی استعفا داده و آقای قالیباف به جای آقای سرافزار ریاست سازمان را عهده دار خواهد شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج