۳۰۶۵۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جاسوسان اسرائیلی در آلمان لو رفتند

جاسوسان اسرائیلی در آلمان به دنبال گرفتار شدن خودرویشان در گِل، شناسایی می‌شوند.

پرس تی وی: جاسوسان اسرائیلی در آلمان به دنبال گرفتار شدن خودرویشان در گِل، شناسایی می‌شوند.

هویت دو مامور مخفی اسرائیل به دنبال گرفتار شدن خودروی آنها در گِل در شهر کوچکی در آلمان لو رفت. به گزارش‌ نشریه انگلیسی ایندیپندنت، این دو مامور مخفی در ماه دسامبر (آذر ماه) در حال گشت‌زنی در یک منطقه ممنوعه در شهر کِیل در شمال آلمان بودند که خودروی آنها در گل گرفتار می‌شود.

پس از اینکه یکی از زنان ساکن منطقه با مشاهده این خودروی در گل گرفتار شده در «خیابان ممنوعه» درباره حضور آنان کنجکاو می شود با شهرداری تماس گرفته و از آنان می خواهد که مساله را بررسی کنند. کلاوس لانگر، شهردار کِیل نیز از پلیس خواست تا به صحنه حادثه برود و مساله را پیگیری کند. در نهایت با حضور نیروهای پلیس و آتش نشانی این خودرو از گل رهایی می یابد و دو سرنشین خودرو به پاسگاه پلیس منتقل می شوند.

ماموران پلیس به دلیل همراه داشتن سلاح گرم به این دو نفر مشکوک می شوند و در بازجویی ها مشخص می شود که آن دو ماموران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هستند.

با این حال پس از دخالت سفارت رژیم صهیونیستی در آلمان این دو مامور آزاد می شوند. بنابر گزارش‌ نشریه انگلیسی ایندیپندنت، در آن زمان قرار بود زیردریایی جدید ساخت آلمان از طریق بندر کِیل به حیفا در شمال سرزمین‌های اشغالی منتقل شود.

سفارت اسرائیل در آلمان مدعی است این ماموران برای تامین امنیت آن منطقه اعزام شده بودند و پلیس از حضور آنان آگاه بوده است. نکته جالب توجه در این ماجرا آن است که دولت آلمان هیچ واکنشی به این ماجرا نشان نداده و تنها به فرستادن تقاضای پرداخت غرامت برای سفارت اسرائیل در این کشور، اکتفا کرده است.

شهردار کِیل به روزنامه ایندیپندنت گفت که اوایل ماه مارس، صورت حساب هزینه‌ها را برای سفارت فرستاده اما این سفارتخانه از اینکه درخواست پرداخت غرامت، مدتی طولانی پس از حادثۀ پیش‌آمده، فرستاده شده، ابراز تعجب کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج