۳۰۶۷۸۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

وزیر احمدی‌ نژاد: اصلاح طلبان بهتر بودند

وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد با اشاره به نتایج انتخابات تهران در اسفند ۹۴ گفت: در این انتخابات مردم تهران رویکرد اصلاح‌طلبان را برای حل مسائل کشور مناسب‌تر دیدند. مردم احساس کردند که بعد از سه دوره حضور اصول‌گرایان در مجلس، حالا فصل تغییر شده است.

عصر ایران: وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد با اشاره به نتایج انتخابات تهران در اسفند ۹۴ گفت: در این انتخابات مردم تهران رویکرد اصلاح‌طلبان را برای حل مسائل کشور مناسب‌تر دیدند. مردم احساس کردند که بعد از سه دوره حضور اصول‌گرایان در مجلس، حالا فصل تغییر شده است.

محمود فرشیدی خاطر نشان کرد: مردم به این امید در انتخابات شرکت می‌کنند که تغییری در روند کارها ایجاد و مشکلات حل شود.

وی افزود: مردم از دعواهای سیاسی استقبال نمی‌کنند. آنها معمولا بعد از انتخاب یک دولت، به مجلسی رای می‌دهند که بتواند با کمک دولت مشکلات کشور را بر طرف کند.

این فعال سیاسی اصول‌گرا افزود: نوع آوری اصلاح‌طلبان در ارائه لیست انتخاباتی نیز در رای آوری آنها مهم بود. اصول‌گرایان از افراد تکراری در فهرست خود استفاده کردند و مردم احساس کردند آدم‌های جدید می‌توانند به آنها کمک بیشتری کنند.

فرشیدی در مورد توهین برخی به رای مردم تهران گفت: کج سلیقه‌گی و برداشت غلط برخی افراد را نباید اشاعه داد و به آن دامن زد. این سخنان و ادامه دادن آن کم لطفی به مردم است .

وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد ادامه داد: در این انتخابات همان گونه که ما خاضعانه در برابر رای مردم تهران سر فرود آوردیم باید به رای مردم مشهد هم احترام گذاشته شود. برخورد با رای مردم به صورت سلیقه‌ای درست نیست و باید آن را کنار بگذاریم.

وی گفت: مردم ساعت‌ها در صف ایستادند با شور و شوق نامزدهای مورد نظر خود را انتخاب و به آنها رای دادند نباید با کش و قوس‌های سیاسی این زحمت مردم را نادیده بگیریم و آرامشی را که در کشور حاکم است برهم بزنیم.

وزیر سابق آموزش و پرورش با اشاره به اینکه غرور نباید افراد پیروز را بگیرد خاطر نشان کرد: ما شاهد بودیم که زمانی کسانی در قدرت بودند که غرور آنها را از خود بی خود کرده بود و در کنار آن هم افرادی بودند که بعد از رای نیاوردن زمین و زمان بد بین شدند.

این فعال سیاسی اصول‌گرا افزود: کسانی که رای نیاورده‌اند هم می‌توانند در مسئولیت‌های دیگر به کشور خدمت کنند.

وی با رد این نظر که مردم تهران به مخالفان برجام در مجلس نهم رای نداده‌اند گفت: برخی به برجام نگاه کاملا مثبت داشتند و عده‌ای دیگر در کنار نگاه مثبت، دغدغه‌هایی در مورد برجام داشته‌اند. این دغدغه در دولت هم وجود دارد. ظریف می‌گوید کار تمام شده است ولی وزیر اقتصاد می‌گوید کاری انجام نشده است.

فرشیدی خاطر نشان کرد: چون وزیر اقتصاد دغدغه دارد باید بگوییم او اصول‌گراست؟ برجام با هدایت و تایید مقام معظم رهبری به سرانجام رسید و همه باید به آن تمکین کنند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به همکاری با رئیس جمهور سابق ایران چرا احمدی نژاد و جریان منتسب به او در انتخابات مجلس شرکت نکردند گفت: بهتر است از خود او دلیل این عدم حضور را بپرسید. همکاری من با ایشان کوتاه بود.

وزیر سابق آموزش و پرورش ادامه داد: بعد از وزارت هیچ ارتباطی با احمدی نژاد نداشتم. نه او قبل از وزارت من را می‌شناخت و نه من احمدی نژاد را می‌شناختم. ما می‌خواستیم و تلاش می ‌کردیم یکی از دوستان به وزارت برسد که احمدی نژاد و همکارانش تصمیم گرفتند بنده عهده دار این مسئولیت شوم و غرفه فال را به نام من زدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ضربه ای که خودتان به خودتان زدید بد ترین دشمننتان به شما نزد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج