۳۰۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خريد ازقنادي، ممنوع!

حتي خانم‌هايي كه خودشان بلد هستند كيك بپزند، باز هم براي تولد يا مراسم ديگر يا وقتي مي‌خواهند جايي شيريني ببرند، از قنادي‌ها كيك مي‌خرند.

خريد ازقنادي، ممنوع!

حتي خانم‌هايي كه خودشان بلد هستند كيك بپزند، باز هم براي تولد يا مراسم ديگر يا وقتي مي‌خواهند جايي شيريني ببرند، از قنادي‌ها كيك مي‌خرند. به‌نظر مي‌رسد اين موضوع به دليل نداشتن اعتمادبه‌نفس كافي براي تزئين كيك باشد. اگر شما هم نمي‌توانيد كيكي كه پخته‌ايد را درست تزئين كنيد، پيشنهادهاي ما را بخوانيد. ظرف چند دقيقه و با كمترين زحمت مي‌توانيد هر كدام از اين كيك‌ها را تزئين كنيد. قبل از تمام اين تزئينات بايد روي كيك خامه بريزيد و با پشت كارد آن را صاف كنيد.


خريد ازقنادي، ممنوع!

فقط در لبه‌هاي كيك، بيسكويت‌هاي رنگي، شيريني‌هاي كوچك نخودچي يا هر شيريني كوچك و زيبايي كه در خانه داريد را بچينيد و از كيك زيباي‌تان لذت ببريد. اين كيك به درد اين مي‌خورد كه روي آن شمع بگذاريد.


خريد ازقنادي، ممنوع!

چند بيسكويت گرد روي كيك بچينيد. روي آن‌ها كمي خامه بماليد و روي خامه از تزئينات رنگي خوراكي استفاده كنيد. شما چند بادكنك زيبا روي كيك داريد. براي ساخت نخ بادكنك‌ها مي‌توانيد از مارش‌ملون يا پاستيل‌هاي دراز استفاده كنيد.


خريد ازقنادي، ممنوع!

توت‌فرنگي يا يك ميوه ديگر را انتخاب كنيد. آن را ورقه ورقه كرده و از حاشيه بيروني كيك شروع كنيد. ورقه‌هاي ميوه را از بيرون به سمت داخل و از يك جهت روي كيك بچينيد تا به مركز آن برسيد.


خريد ازقنادي، ممنوع!

در يك قابلمه كوچك سه‌چهارم فنجان آب و همان مقدار شكر را به جوش بياوريد. ورقه‌هاي نازك ليمو را به‌مدت ۷ تا ۱۰ دقيقه بجوشانيد تا شفاف شوند. بعد آن‌ها را سرد كنيد و نامنظم روي كيك بچينيد.


خريد ازقنادي، ممنوع!

در سوپرماركت‌ها پاستيل‌هاي شكري و آدامس به شكل روبان وجود دارد. مي‌توانيد از آن‌ها براي درست كردن گل رز خوراكي استفاده كنيد. آن را لوله كنيد و كمي حاشيه بالايي آن را به سمت بيرون شكل دهيد. رزها را روي كيك بچينيد.


خريد ازقنادي، ممنوع!

مي‌توانيد از تركيب هر شكلات يا آبنباتي كه طرح‌هاي هندسي دارند براي تزئين كيك‌تان استفاده كنيد. آن‌ها را طوري روي كيك بچينيد كه به‌نظر برسد آن را نقاشي كرده‌ايد يا رويش برچسب چسبانده‌ايد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج