۳۰۸۱۶۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

بنگر: زور آقایان به پرسپولیس میرسد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال برای سومین بار از داور کارت زرد گرفتم، اما آقایان می‌گویند به دلیل سوابق قبلی محروم شدم و شاید کارت زردهای من در سپاهان و شموشک را هم حساب کردند!

خبرگزاری فارس: محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص رأی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت یک جلسه‌ای به دلیل اتفاقات بازی با تراکتورسازی تبریز گفت: واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. بازیکن حریف من را هل داد، ۳ میلیون جریمه شد، من که از خودم دفاع کردم ۵ میلیون تومان!

وی ادامه داد: آقایان گفته‌اند بر اساس سوابق قبلی یک جلسه محروم شدم، اما سوال من این است که من بر اساس کدام سابقه محروم شدم که خودم خبر ندارم. در بازی با تراکتورسازی سومین کارت زردم در لیگ امسال را گرفتم و برای اولین بار محروم شدم، اما آقایان صحبت از کدام سوابق قبلی می‌کنند؟ شاید کارت زردهای من در شموشک و سپاهان را هم حساب کردند که صحبت از سوابق قبلی می‌کنند! من بیش‌تر از این صحبتی ندارم، اما امیدوارم این گونه رأی دادن برای همه تیم ها باشد.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود در بازی استقلال و پدیده، یکی از بازیکنان آبی‌پوش یکی از بازیکنان حریف را هل داد، اما حکمی برای او صادر نشد، اظهار داشت: به هر حال آنها استقلال هستند و انگار زور آقایان فقط به پرسپولیس می‌رسد.

بنگر در پایان تصریح کرد: در رأی صادرشده آمده که حکم قطعی است و من هم اعتراضی به این حکم ندارم. می‌روم خانه و استراحت می‌کنم، اما واقعا دست‌شان درد نکند، ما می‌خواستیم در هفته بیست و چهارم برای هادی نوروزی جشن بگیریم، اما با این رأی من نمی‌توانم در این جشن باشم. دست‌شان درد نکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بحث استقلال پرسپولیس نیست اما اگر کمیته انضباطی قاع با جنابعالی برخورد کرده بود به این شکل خطا نمیکردی امکان داشت بازیکن حریف برای همیشه خانه نشین شود پس جوانمردی چیست ایکاش کمیته انضباطی خاطیان از هر باشگاهی گه باشد قوی برخورد میکرد

    • امید

      آرا کمیته انضباطی همیشه ی همیشه آب دوغ خیاری بوده ، این رای هم یکی نیز!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج