۳۱۰۵۷۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ثبت بیش از ۱۴ میلیون نفر شب اقامت

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در دوره زمانی ۲۸ اسفند ماه سال ۹۴ تا سوم فروردین ماه سال جاری، بیش از چهارده میلیون نفر شب اقامت در کل کشور ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در دوره زمانی ۲۸ اسفند ماه سال ۹۴ تا سوم فروردین ماه سال جاری، بیش از چهارده میلیون نفر شب اقامت در کل کشور ثبت شد.

مرتضی رحمانی با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه با تمهیدات و آمادگی هایی که در سال ۹۴ برای ورود به سال ۹۵ وجود داشت، مقدمات خوبی برای اقامت و بازدید گردشگران و مسافران در سراسر کشور آماده شد.

* رشد ۲۸ درصدی بازدید از جاذبه های گردشگری و تاریخی کشور

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور ادامه داد: در همین مدت ( ۲۸ اسفندماه ۹۴ تا سوم فروردین) بیش از چهارده میلیون نفر از اماکن تاریخی، موزه ها و جاذبه های گردشگری کشور بازدید کردند که حدود بیست و هشت درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال ۹۴ نشان می دهد.

* ۱۴ هزار بازرسی از بخش های امدادی و خدماتی کشور

رحمانی خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از چهارده هزار مورد بازرسی در بخش های مختلف امدادی و خدماتی کشور و هتل ها و دفاتر خدمات مسافرتی انجام شد.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی های گردشگری کشور، توسعه اقامتگاه های بوم گردی است، چرا که با ایجاد این اقامتگاه ها هم به توسعه فرهنگی، اجتماعی و اشتغال کمک شایانی شده و هم یک جاذبه بسیار خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی ایجاد می شود.

* ایجاد شرایط خوب اقامتگاه های بوم گردی

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه در شهرهای مختلف کشور به ویژه شهر یزد در سال گذشته شرایط بسیار مناسبی به وجود آمده و اقامتگاه های بوم گردی به یکی از مراکز اصلی اقامتی تبدیل شده است، ابراز امیدواری کرد که در سال ۹۵ نیز بتوانیم این موارد افزایش دهیم.

به گزارش روابط عمومی، ستاد مرکزی خدمات سفر، سی و دو اقامتگاه بوم گردی با ظرفیتی بالغ بر پانصد نفر در سال ۹۴ بهسازی و تجهیز شدند که همزمان با حضور مسعود سلطانی فر معاون گردشگری سازمان و رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، راه اندازی و افتتاح شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج