۳۱۰۸۱۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

توییتر هم استیکردار می شود

توییتر طی یکی دو سال اخیر در جذب مخاطب و یا حفظ کاربران قبلی خود دچار مشکل بوده، بنابراین این اواخر تلاش زیادی را برای افزودن قابلیت های جذاب به سرویس هایش به کار بسته است.

وب‌سایت دیجیاتو - محمد مافی‌ها: توییتر طی یکی دو سال اخیر در جذب مخاطب و یا حفظ کاربران قبلی خود دچار مشکل بوده، بنابراین این اواخر تلاش زیادی را برای افزودن قابلیت های جذاب به سرویس هایش به کار بسته است.

توییتر هم استیکردار می شود

در همین راستا خبر رسیده که این شبکه اجتماعی در حال انجام تست روی قابلیتی مشابه فیس بوک است که به کاربران امکان می دهد روی عکس های خود یا دیگران استیکر بچسبانند. ارائه چنین قابلیتی تنها یک هدف را دنبال می کند و آن هم چیزی نیست جز بیشتر گشتن فعالیت افراد در این شبکه ی اجتماعی و بالا رفتن میزان تصاویر به اشتراک گذاری شده.

توییتر هم استیکردار می شود

قابلیت جالب دیگر این است که هر فرد می تواند ببیند دیگر کاربران در سرتاسر دنیا چه استیکرهایی را روی عکسی مشابه چسبانده اند. علاوه بر این توییتر در آینده عکس هایی را مرتبط با یک موضوع خبری یا کلیدواژه ای خاص به کاربران خود برای اعمال ویرایش پیشنهاد می دهد.

این ویژگی های جدید می توانند در آینده به گسترش بیشتر «خبرهای وایرال» (Viral News) در توییتر کمک کند. خبرهای ویرال آن دسته از رویدادهایی هستند که واکنش به آنها به صورت زنجیره ای و گسترده در یک زمان خاص در سرتاسر این شبکه اجتماعی رخ می دهد.

در هر صورت، امکان چسباندن استیکر به عکس ها فعلاً در مرحله تست قرار داشته و تضمین صد در صدی برای ارائه عمومی آن وجود ندارد. کسی چه می داند شاید این ابزار جدید بالاخره بتواند همان سلاح کارآمد توییتر در مقابله با رقبای در حال رشدی چون اسنپ چت باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج