۳۱۱۰۱۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رشد بورس در نخستین روز کاری سال ۹۵

سازمان بورس اوراق بهادار ایران اعلام کرد :معاملات نخستین روز کاری سال ۱۳۹۵ موجب شد شاخص کل با افزایش نزدیک به هزار واحدی از مرز ۸۱ هزار و ۲۰۰ واحد عبور کند.

خبرگزاری ایرنا: سازمان بورس اوراق بهادار ایران اعلام کرد :معاملات نخستین روز کاری سال ۱۳۹۵ موجب شد شاخص کل با افزایش نزدیک به هزار واحدی از مرز ۸۱ هزار و ۲۰۰ واحد عبور کند.

برپایه اطلاعات ثبت شده، در جریان معاملات روز هفتم فروردین ۱۳۹۵ طی ۵۴ هزار و ۷۴۱ نوبت معامله صورت گرفته، بیش از ۹۱۸ میلیون و ۳۰۷ هزار برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۱۹۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون و ۲۴۷ هزار تومان تبادل شد.

همچنین در جریان این روز معاملاتی، شاخص قیمت وزنی با رشد ۳۷۳.۰۹ واحدی رشد ۱.۲۲ درصدی را برای فعالان بازار سرمایه رقم زد.

علاوه براین شاخص کل هم وزن نیز، بیش از ۹۳ واحد، شاخص آزاد شناور با رشد یکهزار و ۳۱۲ واحد، شاخص بازار اول با رشد ۸۹۳ واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۹۱۷ واحد این روز معاملاتی را به پایان رساندند.

براساس معاملات صورت گرفته فولاد مبارکه اصفهان با ۱۲۱.۴۵ واحد، بانک ملت با ۹۴.۳۸ واحد و شرکت ملی صنایع مس ایران با رشد ۸۳.۳۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل داشتند.

بیشترین افزایش قیمت امروز متعلق به سهامداران توسعه معدنی و صنعتی صبانور با رشد پنج درصدی بود و بیشترین کاهش قیمت به نام « آکنتور» با افت پنج درصدی ثبت شد.

برپایه این گزارش، سهامداران با تشکیل صف خرید حدود ۱۴۰ میلیونی برای سرمایه گذاری سایپا برترین تقاضا را به نام این سهم ثبت کردند و بیشترین عرضه با صف فروش ۳۱ میلیون به نام خودرو زده شد.

«خساپا» با جابه جایی بیش از ۱۸۲ میلیون و ۹۵۵ هزار برگه سهم به ارزش بیش از ۳۲۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال، بیشترین ارزش و حجم معامله امروز را از آن خود کرد.

به گزارش ایرنا، نخستین روز معاملاتی سال گذشته (۱۳۹۴) طی ۲۶ هزار و ۶۲۸ نوبت معاملاتی، بیش از ۷۷۵ میلیون و ۵۸۴ هزار برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۱۱۸ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان جابه جا شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج