اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۱۳۶۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

افزایش باشگاه مثبت ایدز در سال جاری

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی از افزایش باشگاههای مثبت ایدز در صورت نیاز استانها خبر داد و گفت: در این مراکز خدمات مشاوره و حمایتی ارائه می شود.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی از افزایش باشگاههای مثبت ایدز در صورت نیاز استانها خبر داد و گفت: در این مراکز خدمات مشاوره و حمایتی ارائه می شود.

مجید رضازاده افزود: در حال حاضر ۳۰ مرکز HIV مثبت و یا باشگاه ایدز در کشور وجود دارد که تمامی آنها زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت می‌کنند.

وی گفت: در هر استانی که نیاز به راه‌اندازی این باشگاه‌ها داشته باشد، نسبت به ایجاد آن اقدام می‌کنیم و هیچ محدودیتی نیز وجود ندارد.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی تصریح کرد: در حال حاضر در تهران ۶ مرکز HIV مثبت وجود دارد که به بیماران مبتلا، خدمات مختلف مانند مشاوره، بسته‌های ویژه حمایتی و ... ارائه می‌دهد.

رضازاده با اشاره به اینکه در سال آینده با توجه به بودجه بهزیستی، این مراکز افزایش پیدا می‌کنند، گفت: قصد داریم با مشارکت تشکل‌های فعال در زمینه HIV، نسبت به راه‌اندازی مراکز بیشتری اقدام کنیم.

وی اظهار داشت: در مجموع راه‌اندازی این مراکز با توجه به نیاز استان و تعداد مبتلایان به HIV خواهد بود که در سامانه سازمان بهزیستی به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی همچنین از آموزش‌های حین ازدواج، پیش از ازدواج و بعد از ازدواج در استان‌های مختلف خبر داد و گفت: در حال حاضر در هشت استان کشور این آموزش‌ها ارائه می‌شود که تهران، مازندران، بوشهر، گیلان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و خوزستان از جمله این استان‌ها هستند.

رضازاده گفت: قصد داریم در سال آینده تعداد این استان‌ها را در سراسر کشور افزایش دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج