۳۱۳۷۹۲
۵۰۸۷
۵۰۸۷
پ

دیوار راه پله را چطوری تزیین کنیم؟

ساده ترین راه حل برای تزیین دیوار راه پله های شما استفاده از سنگ های دکوراتیو است، این کار در کنار یک نور پردازی طراحی شده به خوبی می تواند فضای پله ساده اما متفاوتی را برای شما ایجاد کند.

وب سایت چیدانه: ساده ترین راه حل برای تزیین دیوار راه پله های شما استفاده از سنگ های دکوراتیو است، این کار در کنار یک نور پردازی طراحی شده به خوبی می تواند فضای پله ساده اما متفاوتی را برای شما ایجاد کند.

بهترین ایده ها برای تزیین دیوار راه پله

دیوار راه پله را چطوری تزیین کنیم؟

اصولا در معماری راه پله ها، خصوصا راه پله های خارجی را به عنوان فضاهای مرده می شناسند چرا که معمولا در بخش هایی قرار می گیرند که فاقد نور طبیعی می باشند، اما گاهی در طراحی های برجسته از ابتدا فضای مناسبی را برای باکس پله در نظر می گرند و کیفت فضایی مطلوب را درآن به و جود می آورند، اما اگر فضای راه پله ی شما از دسته ی اول است امروز در چیدانه ایده های منحصر به فردی را برای تزیین و سرزندگی این فضا برای شما در نظر گرفته ایم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۱۰ ایده جای دستمال توالت در حمام و سرویس بهداشتی

دیوار راه پله را چطوری تزیین کنیم؟

دستمال توالت وسیله ی جذابی نیست، اما پنهان کردن آن به طور کامل همیشه راه حل خوبی نیست. حداقل بخشی از محل نگهداری دستمال های توالت باید در دید و دسترس باشد تا در هنگام تمام شدن دستمال به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. چیدانه در این مطلب تعدادی پیشنهاد جذاب برای شما دارد تا دستمال های توالت خود را در نقاط مناسبی از سرویس بهداشتی قرار دهید که هم دسترسی خوبی داشته باشند و هم ظاهری زننده در این فضا ایجاد نکنند. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


درخشش فرش های فانتزی در دکوراسیون مدرن

دیوار راه پله را چطوری تزیین کنیم؟

در این که فرش ها زیبایی های منحصر به فردی را مهمان دکوراسیون داخلی خانه هایمان می کنند، شکی نیست، اما باید این را هم بدانیم که هر کدام از فرش ها هم زیبایی خاص خودشان را دارند، نمی توان گفت که فرش هایی با نقش لچک ترنج زیباتر از فرش هایی با نقش خشتی هستند، یا این که گلیم ها و جاجیم ها بر این نوع فرش ها برتری دارند، این نکته حتی در مقایسه بین فرش های ایرانی و فرش های مدرن و فانتزی هم صدق می کند. از آن جایی که قبلا در چیدانه زیاد راجع به فرش هی ایرانی و گلیم ها و جاجیم ها صحبت کرده ایم، این بار می خواهیم به سراغ فرش های مدرن و فانتزی برویم و ببینیم وجود آن ها در دکوراسیون داخلی خانه ها چه حس و حالی به آن می بخشد، پس تا انتهای مطلب با چیدانه همراه شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


با وسایل و ظروف نقره دکوراسیون لوکس تان را به رخ بکشید!

دیوار راه پله را چطوری تزیین کنیم؟

امروزه دکوراسیون طلایی رنگ در دنیای طراحی طرفداران خاص خود را پیدا کرده است که غالبا لقب لوکس گرایی را به خود اختصاص داده اند اما امروز در چیدانه می خواهیم ترفندهای دکوراسیون با همپای افتاده حال تر، طلا یعنی اجناس نقره را با هم مرور کنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


تغییرات کوچک در دکوراسیون داخلی با رنگ های بهاری

دیوار راه پله را چطوری تزیین کنیم؟

بهار است و رنگ های سرزنده اش! آدم دلش می خواهد تک تک این رنگ های ملایم چشم نواز را به خانه اش بیاورد، اما گاهی دردسرهای نقاشی ساختمان آن قدر زیاد و پرهزینه است که آدم را وادار به دست کشیدن از این همه لذت وصف نشدنی می کند، به همین منظور امروز در چیدانه ترفندهای مقرون به صرفه ای را با شما در میان می گذاریم تا به سادگی رنگ های بهاری را مهمان خانه ی خود کنید با ما همراه باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج