ورزش‌های بی خطر در زمان عادت ماهانه
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک فرشته_موبایلf
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
زمردی_داخلی1
کلاسینو_1
ریزخور_1
لاله زار مال_1
اپیلاسیون نانا 1
سفیر بار ساقدوش_1
لاله زار مال_3
اپیلاسیون نانا 3
زمردی_داخلی3
ریزخور_3
سفیر بار ساقدوش_3
کلاسینو_3
سفیر بار ساقدوش_4
ریزخور_4
کلاسینو_4
اپیلاسیون نانا 4
لاله زار مال_4
زمردی_داخلی4
سفیر بار ساقدوش_2
اپیلاسیون نانا 2
کلاسینو_2
زمردی_داخلی2
لاله زار مال_2
ریزخور_2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک فرشته_f
۳۱۴۰۳۹
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
۲۹۳۷۶
به اغلب زنان توصیه می‌شود که در زمان عادت ماهانه‌شان ورزش نکنند. اما حقیقت امر این است که در واقع ممکن است ورزش در این دوره، برای شما مفید باشد!
وب سایت تناسب اندام: به اغلب زنان توصیه می‌شود که در زمان عادت ماهانه‌شان ورزش نکنند. اما حقیقت امر این است که در واقع ممکن است ورزش در این دوره، برای شما مفید باشد! دلیلش این است که ورزش، گردش خون را افزایش می‌دهد، نفخ را کم می‌کند، و حتی به کاهش دردهای شکم در دوره قاعدگی کمک می‌کند.چندین تمرین مطمئن وجود دارد که می‌توانید در طول دوره پریودتان آنها را امتحان کنید. تنها قانون طلایی برای ورزش کردن در این زمان، این است که از بلند کردن وزنه‌های سنگین، و خسته کردن بیش از حد خودتان خودداری کنید.

مطمئنا از اینکه بعد از ورزش در زمان عادت ماهانه، چقدر احساس شعف و شادی می‌کنید، متعجب خواهید شد. اکثر خانم‌ها در طول این دوران، احساس تحریک پذیری و نفخ کرده، و دردهای شدیدی را در نواحی شکم خود تجربه می‌کنند. بنابراین شاید ایده ورزش کردن در این دوران بنظرتان مسخره بیاید، مخصوصا از آنجایی که قادر نیستید قدرت اراده و نیرویتان را برای ورزش، جمع و جور کنید.

ورزش‌های بی خطر در زمان عادت ماهانه

این طبیعی است که نتوانید تمرینات معمولتان را انجام دهید. راز ورزش کردن در طول این دوره، این است که بتدریج شروع کنید و ابتدا با حرکات کششی خودتان را گرم کنید. با انجام تمرینات سبک، علائم قاعدگی به حداقل خواهند رسید. در ادامه، چند تمرین مناسب برای خانم‌ها در زمان عادت ماهانه، معرفی شده است.

پیاده روی نیروبخش

مناسب ترین تمرین در زمان عادت ماهانه، برای اینکه احساس راحتی داشته باشید، کاردیوی کم شدت است. دلیلش این است که این نوع تمرین، عضلات شما را حرکت داده و ضربان قلبتان را هم افزایش می‌دهد. اگر شدیدا احساساتتان تغییر کرده است، می‌توانید این تمرین را در هوای آزاد انجام دهید. یک پیاده روی سریع در محله، شما را شاداب و سرزنده کرده، و ذهنتان را آرام خواهد کرد.

دویدن

اگر احساس بی قراری و نفخ می‌کنید، همیشه ایده خوبی است که یک دوی تفریحی آرام انجام دهید. اما بسیار مهم است که به یاد داشته باشید بیشتر از توانایی‌تان به خود فشار نیاورید. بدانید که چه زمانی باید تمرین را متوقف کنید تا بیش از حد به بدنتان فشار نیاورید. دویدن، یک تمرین عالی برای افزایش گردش خون و افزایش سوخت و ساز بدنتان در این دوره است. همچنین، یک راه عالی برای افزایش سطح انرژی شماست. همیشه قبل از دویدن، مقدار زیادی آب بنوشید.

ایروبیک

ایروبیک، یک تمرین عالی در زمان عادت ماهانه است، چرا که به شما کمک می‌کند عرق کنید، و در حین انجام آن به شما خوش هم می‌گذرد! انجام ایروبیک حتی برای نیم ساعت، تضمین خواهد کرد که کیفیت تمرینتان را کاهش نمی‌دهید و قطعا احساس می‌کنید که با این تمرین کم شدت، سطح انرژی‌تان افزایش یافته است.

ورزش‌های بی خطر در زمان عادت ماهانه

پلانک

پلانک، یک تمرین فوق العاده در طول دوره‌های پریود شماست، زیرا باعث می‌شود که کل بدنتان، یک تمرین شدید انجام دهد، بدون آنکه مجبور باشید تلاش اضافه کنید! تمام کاری که باید انجام دهید، این است که رو به شکم دراز بکشید، و سعی کنید تنها با تکیه دادن ساعد و انگشتان پاهایتان به زمین، بدنتان را بالا، و ثابت نگاه دارید. برای چندین لحظه در این وضعیت بمانید، سپس تمرین را تکرار کنید.

تمرینات شکم

انجام تمرینات شکم در زمان عادت ماهانه، یک راه عالی برای شل کردن عضلات شکم است. ممکن است فکر کنید که انجام دراز نشست زیان بار خواهد بود، اما در واقع به تسکین دردی که بخاطر گرفتگی عضلات شکمتان احساس می‌کنید، کمک می‌کنند!

تمرینات خانگی

هنگامیکه عادت ماهانه‌تان را تجربه می‌کنید، طبیعتا مخالف ایده‌ی رفتن به باشگاه یا بیرون رفتن از خانه برای پیاده روی سریع یا آهسته دویدن هستید. بنابراین اگر چند ویدیوی ورزش در خانه تهیه کنید، به شما کمک خواهد کرد که در طول این دوره، هر زمان و هرچقدر که تمایل داشتید، ورزش کنید. بدین ترتیب، بجای اینکه در طول عادت ماهانه در تخت بمانید و از این پهلو به آن پهلو غلت بزنید، برای بهبود سلامتی و بهره مندی از مزایای آن، این تمرینات را انجام دهید.
مطالب مرتبط
انتشار یافته: 2
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
02:10 - 1396/04/24
درمورد دویدن که اصلا نگو
Iran, Islamic Republic of
00:34 - 1396/05/04
دویدن که خیلی سخته تو قاعدگی ، کامت غلط نوشتین.
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
سوییچ ایران_1
دکتر نائبی_1
ادیب_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
شیرآلات زمانی_1
عارفی_1
خرید باکس 1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
سوییچ ایران_3
شیرآلات زمانی_3
دکتر نائبی_3
ادیب_3
خرید باکس 3
عارفی_3
عارفی_4
سوییچ ایران_4
دکتر نائبی_4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
ادیب_4
خرید باکس 4
شیرآلات زمانی_4
سوییچ ایران_2
شیرآلات زمانی_2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
عارفی_2
ادیب_2
دکتر نائبی_2
خرید باکس 2
شفا_فوترموبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
کلینیک النا_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
تنورستان_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
تدبیرکالا_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
زمردی_فوتر موبایل اصلی
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
پارسیس_فوتر ساختمان
قالیشویی نوین_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
شاخه نبات_ فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
آیلین_تزریق چربی
قالیشویی ادیب_فوتر
تنورستان_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
زمردی_فوتر اصلی
کلینیک النا_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
فنی آتل_فوتر
شفا_فوتر
تدبیرکالا_فوتر