۳۱۵۰۳
۳۰ نظر
۵۱۶۲
۳۰ نظر
۵۱۶۲
پ

۱۴ راز محبوبیت، شهرت و پولدار شدن از زبان کریم انصاری فرد

از هر عضله کریم انصاری‌فرد، یک هنر می‌بارد. شاید همین فستیوال محاسن، باعث شد سراغش برویم و از رمز و راز موفقیتش سر دربیاوریم. پسر آرامی است و اگر او را نشناسید، امکان ندارد احساس کنید در زمین فوتبال می‌تواند غوغا به پا کند.

14 راز محبوبیت، شهرت و پولدار شدن از زبان کریم انصاری فرد


برترین ها: موفقیت از سر و رویش می‌بارد. فوتبالیست حرفه‌ای نیست که هست. در لیگ برتر توپ نمی‌زند که می‌زند. ملی‌پوش نیست که هست. بازیکن پرسپولیس پرطرفدار نیست که هست. محبوب و مشهور نیست که هست. قرارداد میلیاردی نبسته که بسته. خوش‌تیپ و خوش قد و بالا نیست که هست. خانواده‌دوست و تحصیلکرده نیست که هست. بله؛ از هر عضله کریم انصاری‌فرد، یک هنر می‌بارد. شاید همین فستیوال محاسن، باعث شد سراغش برویم و از رمز و راز موفقیتش سر دربیاوریم. پسر آرامی است و اگر او را نشناسید، امکان ندارد احساس کنید در زمین فوتبال می‌تواند غوغا به پا کند.

14 راز محبوبیت، شهرت و پولدار شدن از زبان کریم انصاری فرد

رمز اول: شروع از ۸ سالگی

یکی از مهمترین دلایل پیشرفتم در فوتبال، بعد از لطف خدا، شروع بازی‌هایم از ۸ سالگی بود. همان موقع هم با اینکه سنم کم بود، ولی به تیم‌ملی هم دعوت می‌‌شدم. اردوی تیم‌ملی نونهالان زیر ۸ سال، زیر ۱۰ یا ۱۲ سال، تفاوت‌های زیادی با سایر رده‌های سنی دارد، چون بازی‌ها شبیه به تورنمنت دوستانه است و در هر کشور فقط دو روز طول می‌کشد، اما بعدها در فوتبال هر بازیکنی تاثیر مثبتی می‌گذارد. من همه پایه‌ها را به ترتیب طی کرده‌ام. هنوز هم خودم را با ۸ سالگی‌ام مقایسه می‌کنم و به خودم می‌گویم تو که از ۸ سالگی فوتبالت را شروع کردی، تا ۱۵ سالگی هم کلی تجربه به دست آوردی، حالا باید خودت را نشان بدهی. من از شانزده سالگی به باشگاه سایپا آمدم تا در تیم بزرگسالان این باشگاه بازی کنم؛ تقریبا ۶ سال پیش بود. آن زمان هم به جوانان بها داده نمی‌شد، اما برای خودم هم جالب بود که توانستم در آن سن و سال کم، به سایپا بیایم. این لطف علی دایی بود که مرا دید و به سایپا آورد. می‌توانم بگویم اگر قرار باشد امروز برگردم به ۸ سالگی، به شکل بهتری از تجربیاتم استفاده می‌کنم و این‌بار، به جای ۱۹ سالگی در ۱۷ سالگی به اردوی تیم‌ملی ایران دعوت می‌شوم.یادم می‌آید که من کوچکترین بازیکن از نظر سنی در تیم‌ملی بودم. بعد از من احسان حاج‌صفی بود که یک سال از من بزرگتر است.

رمز دوم: علی دایی

همان موقع که اردوی تیم‌ملی جوانان بود فرصتی دست داد تا با علی دایی صحبت کنم و ایشان هم از من خواست تا به باشگاه سایپا بروم. علی دایی اسطوره فوتبال ماست و هیچکس نمی‌تواند آن را کتمان کند. در سایپا فرصت بیشتری برای ظهور توانایی‌هایم وجود داشت. سایپا در آن سال قهرمان لیگ شده بود و من هم برای رقابت‌های آسیایی‌ به این تیم رفتم. علی دایی تا فصل قبل از آن، بازیکن و مربی بود، اما بعد از قهرمانی سایپا، فوتبال را کنار گذاشت و سرمربی‌گری را شروع کرد. من در نیم فصل اولی که به سایپا آمدم، با تلاش و تمرین موفق شدم در فوتبال ایران پیشرفت کنم و حتی به ترکیب اصلی تیم‌ملی هم برسم. حقیقت این است که توسط ایشان به سطح اول فوتبال رسیدم. شاید اگر همان زمان، به جای سایپا به سپاهان می‌رفتم، نمی‌توانستم تا این حد رشد کنم، ولی در سایپا هم لطف خدا بود و هم کمک علی دایی تا بتوانم نسبت به سایر مهاجمان سایپا عملکرد بهتری داشته باشم. مثلا عیسی ترائوره و آدریانو آلوز از من مشهورتر و مهمتر بودند و سنشان هم بیشتر بود، ولی بازی به من رسید و خدا را شکر که توانستم خودم را نشان دهم. باز هم می‌گویم که ایشان همیشه به من لطف داشتند. امروز نسبت به ۶ سال قبل، بها دادن به بازیکنان جوان آسان‌تر شده. علی دایی پشت من ایستاد و حسابی مرا حمایت کرد.

رمز سوم: درسخوان بودن

خانواده‌ام تاکید زیادی داشتند تا در کنار فوتبال به درس و مدرسه‌ام هم برسم. الان هم با اینکه مشغله زیادی دارم، ولی دانشجوی رشته تربیت‌بدنی هستم. خانواده‌ام مدام می‌گفتند اول معدلت باید ۲۰ شود و بعد اجازه داری فوتبال بازی کنی. خدا شاهد است که پدرم اول در مورد درس و دانشگاه از من می‌پرسند و بعد از آن راجع به فوتبال! جالب است برایتان بگویم یک روز برای رفتن به دانشگاه خواب مانده بودم، همان روز پدرم به گوشی موبایلم زنگ زد و پرسید که رفتی دانشگاه؟ من هم گفتم نه، خواب ماندم. پدرم بدون کوچکترین حرف دیگری، گوشی تلفن را روی من قطع کرد! مادرم هم روی درسم بیشتر از فوتبالم تاکید دارد.

رمز چهارم: گذشتن از تفریح

خیلی سخت است که با سن کم وارد جوی شوی که خیلی‌ها تجربه بازیشان بیشتر از شماست، آن هم در فوتبال ایران. اعتقاد دارم که با زحمت بیشتر، از خداوند مزد بیشتری دریافت می‌کنم. در تمرینات قبل یا پس از آن، بیشتر از سایرین در زمین می‌ماندم و تمرین می‌کردم. فکر می‌کنم برای آنکه زود پیشرفت و خودت را تحمیل کنی، باید از خیلی چیزها بگذری. مثلا من امسال سال هفتمی است که حتی یک مسافرت هم نرفته‌ام. حتی به خاطر حضور در اردوهای فوتبال، نرسیدم به مجلس عروسی یکی از برادرانم بروم. شاید خیلی‌ها این مسئله را باور نکنند، اما من هر شب، ساعت ۱۱ در رختخواب هستم تا بخوابم، چه فردای آن روز تمرین داشته باشم چه نداشته باشم. در مورد تغذیه هم همین‌قدر سخت‌گیری دارم. پزشک دارم و تغذیه‌ام به طور کامل زیرنظر اوست. بدنسازی‌ام را زیرنظر یک بدنساز حرفه‌ای دنبال می‌کنم که او Fitness (شکل‌دهی به عضلات بدن) را به من آموزش می‌دهد. بزرگترین اتاق‌خواب منزل را من برداشته‌ام که اگر بیایید و ببینید، متوجه می‌شوید نیمی از اتاق من، با وسایل ورزشی اشغال شده است.

14 راز محبوبیت، شهرت و پولدار شدن از زبان کریم انصاری فرد

رمز پنجم: دغدغه مالی نداشتن

خدا را شکر وضعیت خانواده‌ام خیلی خوب بوده و تامین بودم. همه چیز در زندگی من برنامه‌ریزی شده و دارای اصول است. مبلغ اولین قرارداد فوتبالی‌ام ۲۵ هزار تومان بود که با تیم بزرگسالان ذوب‌آهن اردبیل منعقد کردم. ۱۴ ساله بودم که با ذوب‌آهن اردبیل قرارداد بستم و پولی که می‌گرفتم واقعا دلچسب و شیرین بود. ۲۰ هزار تومان قراردادم بود که چون ملی‌پوش شدم، ۵ هزار تومان به آن اضافه شد. وقتی در رشته کاری خودت به موفقیت برسی، هر چیز دیگری هم بخواهی به دنبالش برایت می‌آید. پول، شهرت، محبوبیت و...

رمز ششم: برنامه‌ریزی اقتصادی

پدر و برادرانم مشاوره اقتصادی به من می‌دهند. من پولم را به آنها می‌دهم تا برایش برنامه‌ریزی کنند. از نظر سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی، برنامه‌هایی مدنظرم بوده است. ساخت و ساز در ایران خوب جواب می‌دهد. داشتن ملک و املاک در تهران خیلی خوب است. غیر از فوتبال، زندگی بازیکنان سطح اول دنیا را رصد می‌کنم. واقعیتش را بخواهید، تمرینات بازیکنان را دنبال می‌کنم و به همراه آن، ویدئوها و کلیپ‌های فوتبالی و غیرفوتبالیشان را دانلود می‌کنم و می‌بینم. البته نمی‌توان همه رفتارهای این بازیکنان را الگو قرار داد، چون آنها در یک کشور دیگری زندگی می‌کنند و تفاوت‌هایی با ما دارند. من کلیپی از زندگی کریستیانو رونالدو دیدم که کلا ۲۵ دقیقه است و تمام چیزهایی که باید از زندگی این بازیکن بدانیم در آن گنجانده شده است. من هم باید از این مسائل الگو بردارم. من ۳۰ یا ۳۵ سال ندارم، بلکه ۲۲ ساله هستم و محتاجم به الگوهایی که در زندگی و فوتبال به پیشرفتم کمک ‌می‌کنند. ابتدای لیگ بحث بر سر این بود که من و جواد نکونام گران‌ترین بازیکنان لیگ برتر هستیم. من در این مورد چیزی نمی‌دانم، چون مبلغ قرارداد باقی بازیکنان را نمی‌دانم. من زیاد به دنبال رقم و اعداد و مبالغ نیستم، ولی باید بگویم همه چیز برایم خوب بوده است. دارایی‌ام از سنی که دارم، خیلی بیشتر است. خدا خواست که در این خصوص هم پیشرفتم جهشی باشد.

رمز هفتم: استفاده از تجربیات

دکتر بهرامی‌نژاد، بدنسازم، فیلم تمام تمریناتی که رونالدو انجام می‌دهد را در اختیارم قرار می‌دهد تا آن را ببینم. من در آی‌پادم کلیپ‌های مربوط به همه بازیکنان و مهاجمان دنیا را دارم و هر روز آنها را نگاه می‌کنم که در فوتبال من تاثیر به‌سزایی دارد. این فیلم‌ها را قبل از هر بازی یا جلسه‌ تمرینی، می‌بینم تا شرایط روحی و تمرکزم بهتر شود. فیلم بازی اکثر مهاجمان را دارم. هرکدام که شما بخواهید! ولی تورس، ابراهیموویچ، رونالدو، دروگبا، وین رونی، داوید ویا، مسی و... برایم مهمترند. از بین مهاجمان ایرانی اگر بخواهم یک نفر را نام ببرم، می‌گویم علی دایی که اتفاقا فیلم مربوط به گل‌های ایشان را هم دارم و زیاد نگاه می‌کنم. در فصل قبل از آن هم با ۱۹ گل زده، مقام سوم آقای گل‌های لیگ را به خودم اختصاص دادم. می‌توانم بگویم گل‌هایم کمی به برخی از گل‌های مهاجمان بزرگ دنیا شبیه بود، مثلا شبیه به گل‌هایی که مولر، مهاجم آلمانی می‌زد. یکی از سایت‌ها، ۱۰ گل از من گذاشته بود و ۱۰ گل از مولر که تقریبا شبیه به هم بود.

14 راز محبوبیت، شهرت و پولدار شدن از زبان کریم انصاری فرد

رمز هشتم: تک بعدی نبودن

بین تمام مهاجمان دنیا، فکر می‌کنم هم کریس رونالدو و هم لیونل مسی در بعدهای مختلف از همه موفق‌تر هستند. این دو نفر در داخل زمین فوتبال و خارج از آن، چهره‌‌های موفقی هستند. همه می‌دانیم که آنها چه کارهایی جدا از فوتبال انجام می‌دهند. فکر می‌کنم الان باید بگوییم، این دو نفر از همه جهات موفق هستند. این بازیکنان الگوی من هستند و می‌خواهم شبیه به آنها باشم. دوست دارم شبیه به کریس رونالدو باشم. او بی‌نهایت تلاش می‌کند و در فیلم‌هایی که من از رونالدو دیدم، تمریناتش سنگین و فشرده است. البته لیونل مسی هم بازیکن بزرگی است، اما بعید می‌دانم به اندازه رونالدو تمرین کند.

رمز دهم: برنامه‌ریزی رسانه‌ای

مدیر رسانه‌ای دارم. اما این به این معنا نیست که خودم مصاحبه نمی‌کنم و این فرد به جای من صحبت می‌کند. خودم مصاحبه‌هایم را انجام می‌دهم، اما حقیقتش را بخواهید به دنبال آن هستم تا به زودی صاحب یک سایت اینترنتی بشوم. من معمولا جایی برای انجام مصاحبه نمی‌روم؛ با اینکه تعداد زیادی از مجله‌ها و روزنامه‌ها از من می‌خواهند تا به دفترشان بروم، اما یکی از دوستانم هست که کارهای مصاحبه‌ام را در مجله‌های مختلف انجام می‌دهد. برادرم هم به من کمک می‌کند. چون در فصل نقل و انتقالات مدیر برنامه‌هایم خارج از کشور بود، برادرم به مذاکره با تیم‌هایی که خواهانم بودند، پرداخت.

رمز یازدهم: زیر سایه خانواده

باید به جوان‌ها بگویم برای موفقیت باید نکاتی را رعایت کنند. اول اینکه از خانواده‌شان جدا نشوند و زیر سایه خانواده‌شان بمانند. هر بچه‌ای حتی اگر شر و پر سر و صدا هم باشد، باز هم پدر و مادر، آن را دوست دارند. خانواده می‌تواند روی درس و ورزش بسیار تاثیرگذار باشد. شخصا برای خانواده‌ام احترام زیادی قائل هستم و مطمئنم آنها نیز همیشه دعای خیرشان پشت سر من است. هر کجا کمکی خواستم ابتدا به خانواده‌ام انتقال دادم تا پایه‌های زندگی‌ام مستحکم باشد. نکته دوم این است: فقط تلاش، تلاش و باز هم تلاش. نباید از مسیری که می‌خواهیم طی کنیم خارج بشویم. به طور کلی همه مشکلاتم را در خانواده حل می‌کنم، چون بیشتر اوقات در خانه خودمان هستم. صمیمی‌ترین دوستان من، اعضای خانواده‌ام هستند که با آنها احساس راحتی می‌کنم و همه جا در کنارشان هستم.

14 راز محبوبیت، شهرت و پولدار شدن از زبان کریم انصاری فرد

رمز دوازدهم: خداحافظ حاشیه

در چند نوبت نزدیک بود به حاشیه بروم بخصوص زمانی که در مورد مبلغ قراردادم با پرسپولیس حرف‌هایی با علی فتح‌الله‌زاده زده شد. من به ایشان جوابی ندادم. حتی بعد از آنکه در برنامه نود حرف‌هایی زده شد. من نتوانستم برنامه را ببینم، اما گفتم ابتدا برنامه را می‌بینم و بعد نظر می‌دهم که چند ساعت پس از آن متوجه شدم کار درستی نیست جواب کسی را بدهم. به نظرم هرچه بود گذشته و درست نبود من چیزی بگویم و علی فتح‌الله‌زاده حرف دیگری در جواب من بگوید. به طور کل برای پیشرفتم ترجیح می‌دهم با حاشیه خداحافظی کنم. شهرت و محبوبیت برای من در این سن و سال کار سختی است. باید جنبه داشته باشم تا وارد یک‌سری از حاشیه‌ها نشوم و خودم را گم نکنم. در این سن پیشرفت که می‌کنی، خیلی‌ها به سراغت می‌آیند که در ابتدا خوب هستند، اما بعدها مشخص می‌شود قصدشان ضربه زدن به توست. من بازیکن بی‌تجربه‌ای نیستم، چون سال‌هاست فوتبال بازی می‌کنم، خانواده‌ام هم کمک زیادی به من کرده‌اند. آنها با من صحبت می‌کنند تا مبادا کاری غیر از آنچه برایش زحمت می‌کشم انجام دهم و فوتبالم نابود شود. خودم هم از طریق روزنامه‌ها در جریان امور فوتبالی هستم و دوست ندارم اتفاق حاشیه‌ای برایم رخ دهد.

رمز سیزدهم: نگاه به آینده

مدیر برنامه‌هایم در حال رایزنی است تا در صورت داشتن پیشنهاد، به یک لیگ معتبر بروم. لیگی که دوست دارم، لیگ اسپانیاست.خودم طرفدار رئال مادرید هستم و این تیم را خیلی دوست دارم. برنامه‌ام این است که مدتی در یکی از باشگاه‌های متوسط بازی کنم و از آنجا به یک تیم بزرگتر بروم. به اندازه کافی توانایی استفاده از زبان‌ انگلیسی را دارم اما با این حال زبان کار می‌کنم بخصوص که خواهرم در دانشگاه، زبان انگلیسی تدریس می‌کند. زبان فوتبالی و زبان انگلیسی‌ام به طور کلی خوب است. اکثر حرف‌هایی که مربیان در زمان تمرین می‌گویند را به خوبی متوجه می‌شوم.

رمز چهاردهم: اعتقادات مذهبی

از لحاظ اعتقادی آدم سفت و سختی هستم. اگر بدانم مسئله‌ای وجود دارد که مرا آزار می‌دهد، از آنجا که انسان معتقدی هستم، سعی می‌کنم با نماز خواندن و دعا، به آرامش برسم. گاهی اوقات هم به زیارت می‌روم. در بین هنرها بیشتر موسیقی و در کنار آن سینما را دنبال می‌کنم. هر وقت فرصتی داشته باشم، سعی می‌کنم فیلم‌های سینمایی را ببینم. ولی به طور کل چون تعداد جلسات تمریناتم زیاد است، زمان زیادی برای دیدن فیلم‌ها ندارم. صدای بابک جهانبخش را واقعا دوست دارم. در میان هنرپیشه‌ها، علی صادقی را خیلی دوست دارم و کارهایش را دنبال می‌کنم. البته با تعداد زیادی از بازیگران و هنرپیشه‌ها هم رفیق هستم. خیلی اهل آشپزی نیستم. فقط بلدم تخم‌مرغ بپزم! البته زیاد وقت آشپزی ندارم و این به دلیل ساعات زیاد تمریناتم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      کجاش میلیاردی می ارزه،نمیدونم...
      تازگی ها هم که نیمکت میشینه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا رو شکر نیومد استقلال...چه کلاسی هم میزاشت اول فصل

      • محمد

        یادم رفت بگم که به تیم ملی هم دعوت نشده خخخخ...

      • بدون نام

        واقعا خدا رو شاکریم

      • zahra seven

        این همه ادعا حالا نیمکت نشینه...هه هه هه

      • azadeh

        shomahaa az hasooodi inao migid .
        kariiiiiiiiiiiiiiim ansarifard

    • امین

      بیت المال ما رو میدن به اینا ! کجاش میلیاردیه ؟
      ف.تبال به چه درد مملکت میخوره ؟
      اصلا تاحالا مدالیم نگرفتن ؟
      فوتبالیست بودن کار سختی نیست فوقش یه توپ به پات بخوره میری لیگ برتر !
      سخت اون دکتریه که 7 سال با بدبختی درس میخونه و 4 سال می زنه تو سر خودشو زندگیش تا تخصصی بگیره تا از دردای مردم کم کنه !
      سختی رو اون مهندسی میکشه که با سختی درس میخونه و فوق میگیره تا وضع مردمو بهتر کنه !
      ولی آخرش چی اون مهندس و دکتر به خاطر مریضی قلبی میمیرن چون جای ورزش سرشون رو کتاب بود.
      این فوتبالیستا 120 سال عمر میکنن و کیف دنیا رو میکنن !
      این نیست عدالت این راه خوبی واسه آتیش زدن پول بیت المال مردم نیست !

      پاسخ ها

      • zahra seven

        سخت اینه که ببینی ی دکتر مسافرکشی کنه بجای اینکه با مدرکش تو ی مطب کار کنه .......

      • sahra

        قرمزته

    • رضا حسن شاهی

      پتانسیل بازی در بزرگترین باشگاه های جهان را داری. امیدواریم بتونی باعث سربلندی فوتبالمون بشی. انشاالله امسالم توی گلزنی راه میفتی و این چند هفته اول را فراموش میکنی.
      باریک الله داش کریم. ماشاالله ماشاالله

      پاسخ ها

      • محمد

        آره بابا مثلا تیم آفتابه سازی اسپانیا...خخخخخ

    • بدون نام

      آدم موفق شما به این میگین ببخشید چند تا مگه لیگ معتبر جهانی بازی کرده؟؟ اگه از محمد بنا مصاحبه میکرد و رموز موفقیت آقای خاص کشتی رو می پرسیدید بد نبود

    • سمي

      چرا ازش يه بت ساختين؟
      اين كچاش خوش تيپو خوش قدو بالا و خوش قيافس؟
      شبيه بقيه مردمه ديگه

    • محمود

      رمز پونزدهم و مهمترينش: بازي كردن تو كشوري كه ورزشش حساب و كتاب نداره و مديران فوتبالش از كيسه ملت ولخرجي مي كنن

    • مهرداد

      ان شاالله موفق باشند
      بازيكنهاي با شخصيت ارزش موفق شدن و بزرگي را دارند

    • کیمیا

      متنفرم ازش

    • ممد

      چه تحصیلاتی واقعا
      دانشجو رشته تربیت بدنی
      نمیری زیر بار علم درسخوان؟؟

    • بدون نام

      اگه کریم یه چیزی بلد بود برای خودش انجام میداد موفقیت تو تیم های دیگه با دو تا تیم پایتخت فرق میکنه . مهم اینه که تو تیم های آبی و قرمز موفق شد . فعلا که چیزی ازش ندیدیم البته من طرفدار تیم ملی ام .

    • momo

      خیلی ممنون از این که با اقای انصاری فرد مصاحبه کردید واقعا با اخلاقه

    • پری

      اخه فوتبالیستای بی سواد چین که باهاشون مصاحبه میکنین.چرا مجله رو به گند کشیدین

    • بدون نام

      برای اینکه خودش رو ثابت کنه باید توی لیگ اروپایی بدرخشه.لیگ ایران چیزی نداره که به حساب موفقیت بزاریم

    • امير

      داش كريمو عشقه .
      حمله حمله كريم بايد گل بزنه !!!!!!!!!!!!
      حمله حمله اس اس و آتيش بزنه !!!!!!!!!!
      666666 تايييييييييي ها

    • رضا

      به نظر من علت اصلی افت تیم ملی این پولهای زیاده که به این بازیکنان داده میشودوانهاراسست وبی ارده میکنه.

    • طرفدار واقعی

      وااااااااااااااااااااااااااای چقدحسووووووود اینجا نظر دادن آقاجون عرضه داری توم برو ببینم میتونی توهمین ایران توپ بزنی؟اصن بلدی 1گل کوچیک بازی کنی؟میدونید عیب ما ایرانیا ازخودمونه که حتی چشم دیدن موفقیت 1 جوون کم سن و سالو ندارن ببینن!آقاکریم 1 دونس کوربشه هرکی که نمیتونه موفقیتشو ببینه!2فصل آقای گل لیگ شده با20سال سنش کمه؟واقعن که !خیلی حسودین

    • پوری

      راست میگه طرفدار واقعی ......... باش موافقم...... هر بازیکنی که بازیش خوبه میگن چرا زیاد بش میدن خب بازیش خوبه لیاقتشو داره......تو حوزه ی تخصص خودم که والیبال باشه هم از این موارد زیاد میبینیم....مثلن همین موسوی بهترین دفاع روی تور اسیاس اونوقت میگن چون بش زیاد پول میدن تو لیگ پررو و وحشی شده..... بی ادبا هی عیب بذارین رو جوونای موفق مملکت.....اقا کریم یدونس محمد موسوی یدونس و دم هر چی ورزشکار افتخار افرینه گرم پولام نوش جونشون

    • بدون نام

      کریم عَشق

    • shadi

      هر کس به اندازه ای پیشرفت می کنه که لیاقت داشته باشه کریمم به خیلی چیزا رسیده چون لایق خیلی چیزاست. ما اردبیلیا زرنگیم دیگه دس خودمون نیس

    • نیلوفر

      عشق منههههههههههههههههههههههه

    • اشکان

      خوش به حال شما که دولت از جیب شما پول میلیاردی میده به اینا و شما افتخار میکنین... برو جلو همین انصاری فرد اگه جواب سلامت رو هم داد اسمم رو عوض میکنم.... موفق اون پزشکیه که اگه نباشه بیماری مملکت رو بر میداره... اط صدقه سری دولت عدالتمند ماس که امثال انصاری فرد به یه نون و نوایی رسیدن

    • لیلی

      کریم عاشقتم میمیرم برات،من همشهریتم پس کی میای اردبیل ببینمت،کجای اردبیل میشنین؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج