۳۱۵۰۳۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حاشیه های نوروزی تلویزیون!

منوی غیرسریالی

در حالی که هر ساله سریال های مناسبتی شبکه های سراسری پربیننده ترین آثار مخصوص کنداکتور نوروزی بودند، این بار اما شبکه های مختلف در کنار سریال های نوروزی قالب های دیگری را هم برای پر کردن کنداکتور خود تجربه کردند.

روزنامه سینما: در حالی که هر ساله سریال های مناسبتی شبکه های سراسری پربیننده ترین آثار مخصوص کنداکتور نوروزی بودند، این بار اما شبکه های مختلف در کنار سریال های نوروزی قالب های دیگری را هم برای پر کردن کنداکتور خود تجربه کردند.

ستاره های یک شبکه

شبکه ۳ پیش از آغاز تعطیلات گرد و خاک زیادی به راه انداخته بود و با موجی که برنامه «سه ستاره» ایجاد کرد، خیلی از مخاطبان سیما را به نوروزی پر و پیمان امیدوار کرده بود. «سه ستاره» تا شب آخر ادامه داشت و ساعات پایانی سال ۹۴ چهره های ریز و درشت زیادی به برنامه احسان علیخانی آمدند.

جز این برنامه، ویژه برنامه نود هم خیلی خوش ساخت از آب درآمد و حضور جناب خان و شوخی های او با فوتبالی ها به دل مخاطبان تلویزیون نشست؛ اینگونه شبکه سه با پشتوانه یک شروع موفق وارد میدان نوروز شد. سریال «قرعه» در کنداکتور این شبکه قرار گرفت تا برزو نیکنژاد بخت خود را در رقابت نوروزی بیازماید. در کنار این سریال «آقای گزارشگر» و برنامه گفتگومحور «صفر صفر» از دیگر تمهیدات شبکه سه برای نوروز ۹۵ بود.

جای خالی قرمز کلاه

در کنداکتور نوروزی شبکه دو سیما بیش از هر چیز جای خالی «کلاه قرمزی» و دوستانش خودنمایی می کرد. عروسک های بامزه ای که در نوروزهای گذشته مخاطبان تلویزیون را در ایام تعطیلات با خود همراهی می کردند.

مدیران شبکه دو اما کنداکتور کودکانه خود را در نوروز ۹۵به تیم عموپورنگ سپردند تا شاید او بتواند کودکان و بزرگسالان را در تعطیلات با خود همراه کند. در کنار این ویژه برنامه روزانه در باکس پخش سریال هم «زعفرانی» سهم شبکه دو بود. سریالی با داستانی ساده که هر چند تجربه موفق حامد محمدی در سینما را تکرار نکرد اما مخاطبان خود را توانست راضی نگه دارد. در کنار این مجموعه تلویزیونی «مسابقه محله» و «ثانیه ها» هم دو ایده مسابقه ای شبکه دو برای کنداکتور نوروزی بودند که سر و شکل نوستالژیک آنها طیفی از مخاطبان را با خود همراه کرد.

کنداکتور اصلاح شده

این طور به نظر می رسید که شبکه اول سیما با از دست دادن برگ برنده اصلی اش یعنی سریال «پادری» (فصل دوم سریال دودکش) به سختی می تواند در گود رقابت با دیگر شبکه های سیما خودش نشان دهد اما سریال متفاوت «بیمار استاندارد شده» که سروشکلی کاملا متفاوت با کلیشه های مرسوم سریال های نوروزی داشت تا حدودی جای خالی «پادری» در کنداکتور این شبکه را پر کرد. سریالی که پیش از هر چیز به واسطه متفاوت بودن مورد توجه قرار گرفت و همزمان انتقاداتی را هم برانگیخت در کنار این سریال اما پخش هر روزی برنامه «دستپخت» هم رنگ و لعابی متفاوت به کنداکتور نوروزی شبکه یک داد. مسابقه ای که در قیاس با نمونه های مشابه سروشکلی استانداردتر داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج