۳۱۵۲۳۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گزارشی از فروش فیلم های در حال اکران

«سالوادور» در آستانه ۱۰ میلیاردی شدن

اکران نوروز ۹۵ با نمایش فیلم‌های برگزیده‌ی جشنواره‌ی فجر و دو فیلم کمدی، روزهای پررونقی را سپری می‌کند که در این میان دو فیلم کمدی «من سالوادور نیستم» و «۵۰ کیلو آلبالو» بیش از دیگر فیلم‌ها عایدی داشته‌اند.

خبرگزاری ایسنا: اکران نوروز ۹۵ با نمایش فیلم‌های برگزیده‌ی جشنواره‌ی فجر و دو فیلم کمدی، روزهای پررونقی را سپری می‌کند که در این میان دو فیلم کمدی «من سالوادور نیستم» و «۵۰ کیلو آلبالو» بیش از دیگر فیلم‌ها عایدی داشته‌اند.

حبیب اسماعیلی در گفت‌وگویی از فروش ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی «من سالوادور نیستم» خبر داد و ابراز امیدواری کرد، این فیلم کمدی که رضا عطاران نقش اصلی آن را بر عهده دارد، جمعه (۲۰ فروردین) ۱۰ میلیاردی شود.

کمدی پرفروش این روزهای سینمای ایران از اوایل اسفندماه سال گذشته در حال اکران است و به گفته‌ی مدیر شرکت رسانه‌ی فیلمسازان، تعداد سالن‌های نمایش این فیلم نیز از ۱۱۰ سالن به ۱۲۰ در سراسر کشور افزایش پیدا کرده است.

به گفته‌ی اسماعیلی «کفشهایم کو؟» - آخرین ساخته‌ی کیومرث پوراحمد - با بازی رضا کیانیان نیز که از ۲۶ اسفند ماه در حال اکران است، با در اختیار داشتن ۱۵ سینما در تهران و یک سینما در مشهد، ۳۰۰ میلیون تومان فروخته است.

«ابد و یک روز» - نخستین ساخته‌ی سعید روستایی - که ۹ سیمرغ از جشنواره فجر به دست آورده است، دیگر فیلم اکران نوروزی است که شب گذشته در تهران ۱۲۵ میلیون تومان فروخت و مجموع فروش خود را به دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رساند.

به گفته‌ی امیر قطبی (مدیر پخش فیلمیران) این فیلم با حضور چهره‌هایی چون پیمان معادی، نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار، در ۲۳ سینمای تهران، یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان و در سایر شهرها با ۲۷ سینما ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

«بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، دیگر فیلمی است که فیلمیران پخش آن را بر عهده دارد و شب گذشته در تهران فروشی ۱۳۲ میلیونی را پشت سر گذاشت.

این فیلم با بازی پرویز پرستویی، ۲۷ سالن در تهران و ۴۰ سالن در شهرهای دیگر در اختیار دارد و فروش آن در تهران به دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان رسیده و فروش شهرستان‌های دیگر ۹۵۰ میلیون تومان بوده است که مجموع فروش سه میلیارد و ۱۰۰ میلیونی را برای این فیلم رقم می‌زند.

به گفته‌ی قطبی فیلم‌های «کوچه‌ی بی‌نام» ساخته‌ی هاتف علیمردانی با دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و «در مدت معلوم» ساخته‌ی وحید امیرخانی نیز با چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروش تا شب گذشته، آخرین روزهای اکران خود را سپری می‌کنند.

«خشم و هیاهو» - سومین ساخته‌ی سینمایی هومن سیدی - که به روایت داستانی الهام گرفته از حوادث واقعی می‌پردازد، پس از ۲۳ روز نمایش در تهران و دیگر شهرستان‌ها، به فروشی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

به گفته‌ی سعیدخانی (مدیر پخش نسیم صبا) این فیلم که نوید محمد‌زاده و طناز طباطبایی در آن ایفای نقش می‌کنند، در حال حاضر در ۱۴ سینمای تهران و هفت سینمای سایر شهرها در حال نمایش است.

«۵۰ کیلو آلبالو» نیز اکران موفقی داشته و توانسته فروش خود را به حدود سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برساند.

به گفته‌ی احمد مختاری (مدیر پخش هدایت فیلم)، این فیلم کمدی که از حضور چهره‌هایی چون ساعد سهیلی، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، علی صادقی، مهران غفوریان، افسانه بایگان، فرهاد آییش، بهنوش بختیاری، سیامک انصاری، ویشکا آسایش و... بهره‌ می‌برد، با در اختیار داشتن ۲۴ سالن در تهران و ۱۸ سالن در شهرهای دیگر وارد هفته‌ی چهارم نمایش شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج