۳۱۵۶۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آپدیت اندروید ۶ برای اکسپریا زد ۲، زد ۳

سونی به قول خود که در ماه اکتبر سال میلادی گذشته داده بود عمل و حالا اندروید مارشمالو را برای تلفن‌های هوشمند اکسپریا زد ۲، زد ۳ و زد ۳ کامپکت منتشر کرده است.

zoomit.ir - حمید بازرگان: با گذر زمان تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند در حال ارائه بروزرسانی برای محصولات بالارده‌ی خود هستند. همین امروز بود که خبر انتشار رسمی اندروید مارشمالو برای گلکسی نوت ۴ در ایران را منتشر کردیم و حالا سونی هم این بروزسانی را به صورت رسمی برای تلفن‌های هوشمند Xperia Z۲، Z۳ و Z۳ Compact عرضه کرده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آپدیت اندروید 6 برای اکسپریا زد 2، زد 3

سونی به قول خود که در ماه اکتبر سال میلادی گذشته داده بود عمل و حالا اندروید مارشمالو را برای تلفن‌های هوشمند اکسپریا زد ۲، زد ۳ و زد ۳ کامپکت منتشر کرده است. پس از اینکه حدود یک ماه قبل، نسخه آزمایشی این آپدیت برای دستگاه‌های مورد اشاره عرضه شد، حالا همه دارندگان این محصولات می‌توانند این بروزرسانی را بر روی دستگاه خود دریافت کنند.

شناسه ساخت نرم افزاری این آپدیت ۲۳.۵.A.۰.۵۷۰ بوده و شماره نسخه اندروید نیز در آن ۶.۰.۱ است و به همین دلیل وصله امنیتی ارائه شده توسط اندروید در ماه فوریه نیز در آن اعمال گشته است. نمای ظاهری اپلیکیشن دوربین نیز به جدیدترین نسخه ممکن بروز شده است.

آپدیت اندروید 6 برای اکسپریا زد 2، زد 3

اولین نکته مهم این است که بروزرسانی مورد اشاره در حال حاضر فقط برای سه مدل مذکور منتشر شده است. شناسه مدل‌های این محصولات که اندروید مارشمالو را هم اکنون به صورت رسمی دریافت کرده‌اند D۶۵۰۳ Z۲، D۶۶۰۳ Z۳ و D۵۸۰۳ Z۳ Compact هستند. علاوه بر این، روند انتشار بروزرسانی مورد بحث در همه نواحی جهان به صورت همزمان انجام نشده و فعلا فقط در برخی کشورها نظیر آمریکا، روسیه، اوکراین، خاورمیانه، آفریقای شمالی و احتمالا آمریکای لاتین در دسترس است.

با این حال حتی اگر شما در این مناطق زندگی نمی‌کنید، می‌توانید امید داشته باشید که بالاخره اندروید مارشمالو را در گوشی خود تجربه کنید، چراکه به زودی طی چند روز آینده در سراسر جهان امکان دانلود و نصب آن برای همه افرادی که این محصولات را دارند، فراهم خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج