جاباما
۳۱۶۰۴۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تکذیب خرید سهام ایران خودرو توسط فیات

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد هرگونه گمانه زنی و اظهارنظر افراد غیرمرتبط در خصوص سطح و نحوه همکاری این شرکت با شرکت‌های خودروساز جهانی موجب اختلال در روند مذاکرات جاری خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: مدیریت ارتباطات ایران خودرو با تأکید بر اینکه اخبار مربوط به این گروه خودروسازی تنها از سوی مدیرعامل و رسانه های رسمی این شرکت اطلاع رسانی می شود، اعلام کرد که در چند روز اخیر اظهارنظرهایی در مورد نحوه همکاری ایران خودرو و شرکت های خودروساز جهانی منتشر شده که هیچ یک از آنها قابل استناد نیست.

براساس این گزارش، همانگونه که مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو پیشتر اعلام کرده، تماس ها و مذاکرات جدی گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت های خودروساز جهانی به صورت مداوم در حال انجام است و جزئیات و اخبار مربوط به آن از سوی مدیرعامل و رسانه های رسمی گروه صنعتی ایران خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است طی روزهای اخیر مطالبی پیرامون نحوه و سطح همکاری های گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت های خودروساز جهانی مطرح شده است. ناگفته پیداست که اظهارنظر پیرامون چنین موضوعاتی، نیازمند آگاهی و اشراف بر جزئیات مذاکرات است و کسانی که در متن این گفت و گوها و تماس ها قرار ندارند، نمی توانند اطلاعات صحیحی در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار دهند.

مدیریت ارتباطات و امور بین­ الملل گروه صنعتی ایران خودرو تأکید کرد: این گونه اظهارنظرهای غیرمسئولانه، علاوه بر غیرمرتبط و غیرمستند بودن، در روند مذاکرات و توافق های موردنظر اختلال ایجاد می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج