۳۱۶۴۹۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قابلیت‌های جدید iOS ۱۰

یکی از اپلیکیشن‌هایی که انتظار می‌رود در آی او اس ۱۰ مورد بازنگری‌های اساسی قرار گیرد اپلیکیشن عکس است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: گرچه شرکت اپل هنوز تاریخ برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) در سال جاری را اعلام نکرده است، اما بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی ظاهرا این کنفرانس باید در تاریخ ۲۴ تا ۲۸ خرداد امسال برگزار شود و انتظار می‌‌رود اپل در طول برگزاری این کنفرانس از آی او اس ۱۰ (iOS ۱۰) رونمایی کند.

قابلیت‌های جدید iOS 10

یکی از اپلیکیشن‌هایی که انتظار می‌رود در آی او اس ۱۰ مورد بازنگری‌های اساسی قرار گیرد اپلیکیشن عکس است. بر اساس اخبار شنیده شده کاربران آی او اس قادر خواهند بود با اصلاحات جدیدی که قرار است در اپلیکیشن عکس آی او اس انجام شود، داده‌ها با قالب فایل تصویری تعویض‌پذیر (EXIF data) و بخش‌های بخصوصی از عکس‌ها را به شکل مستقیم از درون اپلیکیشن ادیت کنند. در عین حال قابلیت تشخیص صورت هم ظاهرا به این اپلیکیشن افزوده خواهد شد. شاید این تغییرات در اپلیکیشن عکس برای بعضی‌ها جذاب باشد اما ویژگی دیگری هست که احتمالا برای خیلی از طرفداران اپل هیجان‌انگیز است و آن هم اضافه شدن ۷۴ اموجی ( emoji) دیگر در نسخه جدید سیستم عامل اپل است.

قابلیت‌های جدید iOS 10

یک ویژگی پراهمیت دیگر برای کاربران چیزی است که تیم کوک مدیر‌عامل شرکت اپل مدتی پیش به آن اشاره کرده بود. در واقع با تغییرات جدید کاربران قادر خواهند بود بعضی از اپلیکیشن‌ها را که روی آی او اس از قبل نصب شده‌اند پنهان یا حذف کنند. هفت‌ماه پیش بود که تیم کوک در صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که پاک کردن برخی از اپلیکیشن‌های آی او اس می‌تواند به سایر اپلیکیشن‌ها لطمه بزند اما بعضی از اپلیکیشن‌ها چنین شرایطی ندارند و می‌توان آنها را حذف کرد. او گفته بود که ممکن است اپل برای حذف این اپلیکیشن‌ها راهی پیدا کند. راهی که ظاهرا پیدا شده.

احتمالا نسخه آزمایشی آی او اس ۱۰ به محض رونمایی از آن در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل، عرضه می‌شود. تاریخ عرضه نسخه نهایی آن هم در ماه شهریور خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج