۳۱۷۰۸۹
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

یک نماینده: برخی هر روز نقشه می کشند که چگونه یارانه مردم را حذف کنند

نماینده مردم تهران ضمن انتقاد از تصویب حذف یارانه‌ها در جلسه امروز مجلس گفت که برخی‌ها هر روز نقشه می‌کشند که چگونه این یارانه ۴۵ هزار و پانصد تومان را حذف کنند.

خبرگزاری فارس: مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی به بررسی بودجه ۹۵ در مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: همه نگاه‌های توسعه‌مان را معطوف به ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه مردم کردیم، انگار فکر می‌کنیم با این میزان را از مردم بگیریم ممکلت گلستان و بیکاری رفع می‌شود.

وی افزود: امروز نشسته‌اند مردم را به یکسری سراب‌های دست نیافتنی ارجاع می‌دهند، اما ای کاش امروز مجلس تعطیل بود و مصوبه حذف یارانه را تصویب نمی‌کرد.

به اعتقاد نماینده مردم تهران در مجلس بسیاری از طرح‌ها نگاه‌شان به حذف یارانه مردم است، یارانه‌ای که از قبل افزایش قیمت حامل‌ها به خود مردم پرداخت می‌شود که عدد آن نیز بیش از ۵ سال است که ثابت مانده، حال هر روز برای ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان نقشه می‌کشیم که چگونه حذفش کنیم.

وی با انتقاد از حذف یارانه پردرآمدها در جلسه امروز مجلس و موضع دولت در اینباره، افزود: امروز علیرغم ادعاهای قبلی دولت مبنی بر زیان‌بار بودن پرداخت یارانه مستقیم، اما به ناگاه با مخالفت دولت در حذف نکردن یارانه مواجه شدیم که ما هم در مجلس باید با این مخالفت همراهی می‌کردیم و این مصوبه غیرقابل قبول را تصویب نمی‌کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: همه نگاه‌های توسعه‌مان را معطوف به ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه مردم کردیم، انگار فکر می‌کنیم با این میزان را از مردم بگیریم ممکلت گلستان و بیکاری رفع می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کریمیان

      واقعاپرداخت این مبلغ به اصلا کل ملت چه فشاری روی دولت داره؟دولت خدمتگذاربه مستضعفین آیاواقعامیدانیدملت یارانه بگیرچگونه حتی روی ریال این مبلغ برنامه ریزی کرده اند؟واقعاخدمت (حکومت)به این ملت نجیب که هرموقع فراخوان میدهیدیکپارچه پشتیبان شماست اینقدرسخته؟که بایداینقدربرسرشان منت بگذارید..

    • بدون نام

      ای کاش بجای حذف یارانه تعدادکمی از سمینارهایی که هیچ دردی را دوا نمی کند حذف می کردند ای کاش بجای حذف یارانه کمکهایی که به روزنامه هایی که کارشان سمپاشی بین ملت هست حذف می شد ای کاش بجای حذف یارانه کمک هایی که به احزاب می شود حذف می کردند و صدها کمک دیگر که از حق پیر زن و پیر مردی که در دور ترین جای مملکت ما زندگی میکنند و نان شب ندارند و.................

    • فریدیان

      سالها است پول مملکت صرف اقاها و اقازاده ها و دامادشون و عروسشون و نوه هایشان می شود ! این همه اختلاس و رشوه و بخور بخور ، حالا همین 45000 تومان شده خار چشم بعضی ها ! حداقل این دوزار یارانه را که میشد با بیکارها داد

    • سمیرا زاده

      یک عده به یارانه محتاجن ، یک عده هم از بس اختلاس و رشوه و پول مردم رو خوردن دیگه جا ندارن ! بعد یک عده ! گیر دادن به این دوزار یارانه ،

    • بدون نام

      افشا شماها چهکار به وصع و زندگی مردم دارید. اون مرد خدا. یه کمکی به مردم ک ده شماها نمی تونید همین ناچیز هم ببینید هنوز جیبتان پر نشده که به این هم محتاجید.

    • بدون نام

      اگه اینا بتوانند لقمه نان هم از دهان مردم میگیرند. نمیذارند بخورند. حاج محمود کجایی.

    • شاهپور

      حاج محمود کجایی یارانه قطع کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج