۳۱۸۰۳۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ارتش: به تحرکات تکفیری ها اشراف داریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: با توجه به اینکه امروز تهدیدها علیه کشورمان به صورت جنگ‌های نیابتی دنبال می‌شوند لازم است تا نیروی زمینی ارتش نیز ظرفیت‌های جدیدی را برای مقابله با این تهدیدها در خود ایجاد کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: با توجه به اینکه امروز تهدیدها علیه کشورمان به صورت جنگ‌های نیابتی دنبال می‌شوند لازم است تا نیروی زمینی ارتش نیز ظرفیت‌های جدیدی را برای مقابله با این تهدیدها در خود ایجاد کند.

امیر سرتیپ امیررضا پوردستان در سخنان پیش از خطبه این هفته نماز جمعه با تبریک ۲۹ فروردین، روز ارتش،‌ گفت: ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم کشورمان کرده است که ما این بزرگواران را ارج می‌نهیم.

وی ادامه داد: ارتش به فرمان امام (ره) همانند فردی که در تاریکی نوری دیده است با هرچه در توان داشت در راه پیروزی انقلاب اسلامی گام نهاد.

پوردستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از همان ابتدای انقلاب آمریکایی‌ها رفتارهای خصمانه علیه کشورمان داشتند، گفت: اقدامات آنها به منظور براندازی و زدن ریشه کشورمان بود و امروز نیز همین رفتارها و سیاست‌ها علیه کشورمان ادامه دارد.

وی تأکید کرد: امام راحل به ارتش ایران هویت بخشید در حالی که رژیم شاهنشاهی تلاش داشت تا ارتش را از مردم جدا سازد ولی امام (ره) ارتشی مردمی ایجاد کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش مقابله جدی ارتش با ضدانقلاب‌ها را جزء اقدامات مهم این نیرو دانست و گفت: اولین نیرویی که به عنوان نیروی منسجم در اوایل انقلاب صف‌آرایی کرد ارتش بود. آنها همچنین در زمان جنگ تحمیلی نیز با قدرت هرچه تمام‌تر علیه نیروی نظامی عراق ایستادگی کردند و در زمان دفاع مقدس بخش اعظمی از مرزهای ما را حراست می‌کردند.

پوردستان گفت: ارتش در زمان جنگ ۲.۵ میلیون سرباز را آموزش داد. سربازانی که نه تنها ۲۴ ماه کامل خدمت می‌کردند بلکه ۶ ماه هم از روی احتیاط اضافه‌تر می‌ایستادند.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در تمام عملیات‌های دفاعی شرکت می‌کرد و در عملیات سپاه نیز از آنها پشتیبانی می‌کرد. برای مثال ۱۰۰۰ قبضه توپ در عملیات فاو آنها را حمایت کرد و به جز شهدای سپاه، نیروی زمینی نیز ۴۴ هزار شهید تقدیم کشورمان کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز تهدیدها علیه کشورمان شکل جدیدی به خود گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: امروز جنگ به صورت نیابتی صورت می‌گیرد و ما وظیفه داریم متناسب با تهدیدهای جدید ظرفیت‌های جدیدی را ایجاد کنیم.

پوردستان در پایان تأکید کرد: ملت ما اصلاً نگران نباشند چرا که نیروهای طلاعاتی ارتش و سپاه نسبت به کوچکترین تحرکات گروه های تکفیری اشراف دارند و متناسب با این تهدیدها تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود. البته لازم است قبل از آنکه نزدیک شدن دشمنان به مرزهای کشور آنها را نابود کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج