adexo3
۳۱۸۲۲۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

لبنیات گران می شود؟

در حالی که برخی شنیده‌ها حاکی از "درخواست افزایش قیمت لبنیات از سوی صنایع مربوطه" است، دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی اعلام کرد که هیچ درخواستی مبنی بر افزایش قیمت از سوی صاحبان صنایع مطرح نشده است و امسال لبنیات گران نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که برخی شنیده‌ها حاکی از "درخواست افزایش قیمت لبنیات از سوی صنایع مربوطه" است، دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی اعلام کرد که هیچ درخواستی مبنی بر افزایش قیمت از سوی صاحبان صنایع مطرح نشده است و امسال لبنیات گران نمی‌شود.

رضا باکری اظهار کرد: موضوع افزایش قیمت لبنیات مطرح نیست و با توجه به تورم هشت تا نه درصدی امسال که اثر‌گذاری حدود چهار درصدی روی قیمت فرآورده‌های لبنی دارد، امسال صنایع لبنی درخواستی مبنی بر افزایش قیمت لبنیات ندارند.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته تورم ۱۲ درصدی باعث شد تا شش تا هشت درصد قیمت لبنیات را افزایش دهد اما با توجه به پیش‌بینی تورم هشت تا ۹ درصدی برای امسال که اثر‌گذاری حدود سه تا چهار درصدی روی قیمت انواع فرآورده‌های لبنی دارد، قیمت لبنیات نیز افزایش پیدا نمی‌کند.

دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی با اشاره به کاهش نرخ تورم، پایین‌بودن قدرت خرید مردم و نبود کشش در بازار گفت: امسال درخواستی از سوی صنایع لبنی برای افزایش قیمت لبنیات مطرح نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داره زمینه سازی میکنه.خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج