۳۱۹۱۲۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

حمله برجامی نماینده ناکام به دولت

نماینده یزد در مجلس نهم که در انتخابات مجلس دهم از رقیب خود به سختی شکست خورد، به شدت به برجام و دولت حمله کرد.

خبرگزاری تسنیم: نماینده یزد در مجلس نهم که در انتخابات مجلس دهم از رقیب خود به سختی شکست خورد، به شدت به برجام و دولت حمله کرد.

عضو کميسيون امنيت‌ ملي مجلس گفت: ظريف ديروز گزارشي از اجراي برجام به کميسيون امنيت ‌ملي ارائه داد که اين گزارش با اظهارات رئيس کل بانک مرکزي مغايرت دارد.

محمدصالح جوکار، با اشاره به اعتراف ولي‌الله سيف، رئيس بانک مرکزي مبني بر اينکه پس از اجراي برجام عايدي نصيب ايران نشده، اظهار داشت: آنچه که مشخص و واضح است اين است که مسئولان مربوط بايد در مورد روند اجراي برجام اظهارنظر کنند و آقاي سيف هم به صورت شفاف اعلام کرده که با اجراي برجام اتفاقي نيفتاده است؛ البته در روزهاي گذشته بانک مرکزي براي خبرنگاران برنامه بازديد از اتاق سوئيفت گذاشت که اين هم با گفته‌هاي آقاي سيف کاملاً در تناقض است.

وي بر همين اساس اضافه کرد: ظريف گزارشي از اجراي برجام به کميسيون امنيت ملي ارائه داد که اين گزارش با اظهارات رئيس کل بانک مرکزي در سفر به امريکا که با شفافيت بيان شده بود، مغايرت دارد. جوکار تأکيد کرد: به دليل وجود اين مغايرت‌ها، دولت و مسئولان بايد به صورت شفاف اعلام موضع کنند.

جوکار در پايان تصريح کرد: دشمنان نقض برجام را به خوبي مي‌دانند و دليلي وجود ندارد که ملت ايران نامحرم محسوب شوند و از اتفاقات باخبر نباشند. بنابراين مسئولان بايد به صورت شفاف، واضح و بدون سياسي‌کاري ملت را در جريان اتفاقات قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جدی مردم نامحرم نیستند؟ پس چرا از مذاکرات قبل هیچ خبری منتشر نمیشد؟؟

    • بدون نام

      از یک طر ف رئیس بانک مرکزی در آمریکا اعلام می کن برجام هیچ کارا انجام نداده واز طرف دیگر وزیر دارائئ درتهران اعلام می کن از سود سپرده های بانکی باید مالیات گرفت آیا این دوموضوع موجب خارج شدن پولها ابانکها وسرازیرشدن آنها به طف بازا ارز وسکه نمی شود.؟ آیا این بی سیاستی است یا تیشه زدن به اقصاد کشور با اقتصاد کشور؟

    • علي اقا

      اقاي جوكار شما بايد برويد سرجاي خود بنشنيد وقتي مردم شمارا رفوزه كردند يعني سياستها وافكار ودانش وكل شخصيت شمارا مردود وبه زباله دان دلواپسي انداختند كه ديگر حرف مفت نزنيد اگر شما چيزي سرتان ميشد الان هم شما وهم ما ازچيزديگري غيرازفقر وفلاكت حرف ميزديم

    • ابي

      شما مگه خودتون در مورد اتفاقاتي كه دوستانتان در دولت نهم و دهم بوجود آوردند شفاف خواستيد توضيح بدن ، اصلا صداتون رو مردم نشنيدند الان دلسوز مردم شديد ؟؟؟ اونموقع كه ملت آسيب جدي ديد ، ظرف يكهفته قيمتها در همه زمينه ها كمر شكن شد و برخي يك شبه ميلياردر شدن و اكثريت مردم به خاك سياه نشستند چرا از كسي توضيح نخواستيد ، حالا كه از يه توافق در اين ابعاد در مدت زمان چهار پنج ماهه انتظار شق القمر داريد ؟؟ مردم بهتر ميدونند بايد به مرور زمان و با حوصله به همه توافق رسيد آقاي سيف هم با هماهنگي دولت سر و صدا كرد و آب و تاب داد تا طرف ريا كار توافق تو ديدار دو جانبه كه احتمالا از قبل پيش بيني شده بود كوتاه بياد ، شما هم در اين واپسين روزها كوتاه بيا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج