۳۱۹۲۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برنامه ریزی برای فرار از خاموشی تابستان

مدیرعامل برق منطقه تهران از پست های توزیع و پست انتقال برق برای رد کردن پیک تابستان خبر داد و گفت: با اجرای ۴۶ پروژه به ارزش یک میلیون و ۸۲۹ هزار و ۱۱۰ ریال قرار است پیک تابستان را رد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرعامل برق منطقه تهران از پست های توزیع و پست انتقال برق برای رد کردن پیک تابستان خبر داد و گفت: با اجرای ۴۶ پروژه به ارزش یک میلیون و ۸۲۹ هزار و ۱۱۰ ریال قرار است پیک تابستان را رد کنیم.

غلامرضا خوش خلق مدیرعامل برق منطقه ای تهران در حاشیه نشست خبری سی فروردین ماه ،پروژه های شبکه انتقال و فوق توزیع را برای گذر از پیک تابستان ۹۵ اعلام کرد.

مدیرعامل برق منطقه ای تهران از انتقال خط هوایی و کابل زمینی ۴۰۰ کیلو ولتی و ۲۳۰ کیلو ولت در شش پروژه خبر داد.

وی همچنین در ادامه از پست های فوق توزیع و پست انتقال برای رد کردن پیک تابستان افزود: که در جمع پروژه های برق منطقه ای با ۴۶ پروژه به ارزش نقدینگی ۱ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۱۱۰ ریال قرار است پیک تابستان را رد کند.

امروز همچنین از پست ۴۰۰/۲۳۰/۶۳/۲۰ gis کیلو ولت سعادت آباد که ساخت شرکت هیوندای کره جنوبی می باشد تجهیزات سیستم حفاظت و bcs ساخت کارخانه ge می باشد و مابقی تجهیزات از قبیل ترانس های قدرت و کابل قدرت و تابلوهای کنترل و تجهیزات out door اکثرا ساخت داخل می باشد رونمایی می شود.

بخش ۴۰۰ ولت پست از طریق دو خط سه مداری وردآورد- پردیس تغذیه می گردد و ارزش کل این پروژه ۳۴ میلیارد و ۷۸ میلیون و ۳۹۲ هزار ریال و بخش ارزی ۲۴ میلیون و ۴۸ هزار و ۱۹۴ یورو می باشد.

خوش خلق بیان کرد: حیطه مسئولیت شرکت برق منطقه ای تهران در برگیرنده ۱۷ میلیون جمعیت با بیش از ۸ میلیون مشترک است که در راستای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در حال توانمندسازی بخش خصوصی در بخش تولید هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج