۳۱۹۷۲۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ایده بنتلی از آینده‌ خودروهای لوکس

بنتلی برای توسعه‌ی خودرو‌های لوکس نسل آینده، از طرح‌های جاه‌طلبانه‌ی خود پرده‌برداری کرده است. نگاه این شرکت این‌ بار بسیار فراتر از زمان خود حرکت کرده و نمایی از پیشخدمت دیجیتالی هوشمند که به صورت هولوگرافیک در خودرو ظاهر می‌شود را نشان می‌دهد.

zoomit.ir - سعید ضیاء: بنتلی برای توسعه‌ی خودرو‌های لوکس نسل آینده، از طرح‌های جاه‌طلبانه‌ی خود پرده‌برداری کرده است. نگاه این شرکت این‌ بار بسیار فراتر از زمان خود حرکت کرده و نمایی از پیشخدمت دیجیتالی هوشمند که به صورت هولوگرافیک در خودرو ظاهر می‌شود را نشان می‌دهد.

ایده بنتلی از آینده‌ خودروهای لوکس

شاید این تصویر در حال حاضر با فتوشاپ تولید شده است اما از آنجایی که به صورت رسمی توسط بنتلی منتشر شده، می‌تواند پروژه‌ای باشد که در آینده در خودروهای این خودروساز شاهد آن خواهیم بود.

این سری تصاویر که‌ آینده‌ی تجملی نام دارد، کارِ تیم طراحی بنتلی است. این بخش توسط مدیر آلمانیِ‌ آن آقای استفان سیلاف (Stefan Sielaff) رهبری می‌شود. وی پیش از این در آئودی و فولکس واگن به طراحی فضای داخلی خودرو‌ها مشغول بود و یکی از باسابقه‌ترین کارمندان این مجموعه است. وی حتی در مدت کوتاهی در قسمت طراحی‌های داخلی مرسدس بنز نیز فعالیت کرده است. سیلاف که از سال ۲۰۱۵ به بنتلی ملحق شده، تلاش بسیاری برای جهت‌دهی به آینده‌ی خودروهای لوکس و روشن شدن تقریبیِ مسیر این خودروساز انجام داده است.

ایده بنتلی از آینده‌ خودروهای لوکس

بنتلی که عموما طراحی کلاسیک و سنت‌گرایی را در طرح‌ها و خودرو‌های خود لحاظ می‌کند، رابط کاربری هولوگرافیکی را که ظاهرا از فیلم‌های علمی - تخیلی به طراحی خودرو راه پیدا کرده، را پسندیده و تیمی را مسئول تحقیق و توسعه‌ی این تکنولوژی کرده است.

با توجه به جزئیات عکس، تغییر حالاتِ نورپردازی و وجود حالتی شبیه به اسکرین سیور بر روی پنجره‌های کناری و رابط کاربری لمسیِ و پخش کننده موسیقی از دیگر تجهیزات کابین و انتظارات تیم طراحی به شمار می‌رود. بنتلی امیدوار است بتواند دستیار و پیشخدمت مجازی را تا ۲۰ سال آینده تجاری کند. البته با سال ۲۰۳۶ آنقدرها فاصله نداریم و سرنشینان بنتلی به زودی نیازی به تایپ کردن نامه‌ها و انتخاب تنظیمات کابین با دست نخواهند داشت.

ایده بنتلی از آینده‌ خودروهای لوکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج