۳۲۰۷۳
۵۷ نظر
۵۳۷۰
۵۷ نظر
۵۳۷۰
پ

۵ دلیل اصلی که دختران ازدواج نمی کنند!

اگر شما هم به دلیل‌های مشابه ترس از دادن فرصت ها به ازدواج فكر نمی‌كنید، بهتر است یك‌بار دیگر به زندگی‌تان و انتظاری كه از آینده‌تان دارید نگاه كنید و با دلایل منطقی‌تر در این مورد تصمیم بگیرید.

عصر ایران: فكر نكنید با این خط و نشان كشیدن‌ها خودتان را بی‌ارزش كرده‌اید. اهمیتی كه شما به عزیزان‌تان و شرایطی كه دارید می‌دهید، می‌تواند ارزش شما را در نظر او چند برابر كند. بسیاری از دلایل این افراد برای « نه » گفتن به فرصت‌هایشان، تنها از عادت‌ها یا ترس‌هایی ناشی می‌شود كه از وجود‌شان بیرون نمی‌رود. اگر شما هم به دلیل‌های مشابه به ازدواج فكر نمی‌كنید، بهتر است یك‌بار دیگر به زندگی‌تان و انتظاری كه از آینده‌تان دارید نگاه كنید و با دلایل منطقی‌تر در این مورد تصمیم بگیرید.

5 دلیل اصلی که دختران ازدواج نمی کنند!

زیاد از حد عشق كارید؟

شاید شما آنقدر غرق مناسبات شغلی‌تان شده‌اید كه نمی‌توانید فكری اساسی برای زندگی عاطفی‌تان كنید. ممكن است فكر كنید هیچ چیز در دنیا شما را به اندازه پیشرفت كاری راضی نمی‌كند و البته احتمالا آنقدر غرق این تفكر شده‌اید، كه حتی فكر تغییر هم در سرتان چرخ نمی‌زند. نگاهی به محیط كارتان بیندازید. افرادی كه مثل شما عشق كارند كم نیستند.

كسانی كه حتی در چهارمین و پنجمین دهه زندگی‌شان، تنها با پرونده‌های روی میز‌شان زندگی می‌كنند. حالا كمی دقیق‌تر به آنها نگاه كنید. آیا واقعا این افراد خوشبخت و راضی هستند؟

راه حل

شمایی كه كارتان همه زندگی‌تان بوده، قرار نیست یك شبه خانه‌نشین شوید. پس باید مردی را انتخاب كنید كه توان پذیرش محدودیت‌های شما را داشته باشد. او باید با نوع كار شما و شرایطی كه دارید آشنایی داشته باشد تا بتواند تصویر دقیقی نسبت به مشكلات احتمالی كه در این مسیر پیش می‌آید را در ذهنش شكل دهد.

اگر نمی‌خواهید كه در میانه راه هم خودتان و هم او را ناامید كنید پس سعی كنید تصویری دقیق از اهداف و شرایط‌تان را برای خواستگارتان شكل دهید و قبل از هر تصمیمی، ببینید كه چقدر اهداف‌تان در یك راستا هستند و تا چه حد می‌توانید با محدودیت‌های یكدیگر كنار بیایید. البته این تمام ماجرا نیست.

شما نمی‌توانید بدون ‌هیچ تغییری پیش بروید و تنها انتظار داشته‌باشید كه همسر آینده‌تان شما را درك كند. شما باید بپذیرید كه بعد از ازدواج، شرایط كاری‌تان هم شكل دیگری به‌خود می‌گیرد و شما دیگر نمی‌توانید تمام لحظه‌های زندگی‌تان را با پرونده‌های كاری‌تان بگذرانید.


استانداردهای غیر قابل عبوری دارید؟

شاید معیار‌های سفت و سخت شما در مورد همسر آینده‌تان دلیل این تنهایی باشد؛ حق هم دارید. پای یك عمر زندگی در میان است و نمی‌خواهید كه بی‌گدار به آب بزنید. احتمالا شما با دیدن مردهای اطرافتان و همسر دوستان‌تان فورا ایرادهایشان را می‌بینید و در دلتان می‌گویید اگر من بودم، با مردی كه این ویژگی را داشته باشد ازدواج نمی‌كردم و از آنجا كه خواستگارهایتان هم یكی از مردهای همین كره خاكی هستند و از همین دسته عیب و نقص‌ها را در خود دارند، پس شما نمی‌توانید دلتان را راضی كنید و به مردی كه چنین عیب‌هایی داشته باشد « بله » بگویید. از آنجایی كه خودتان سال‌ها در مورد ازدواج‌های دیگران قضاوت كرده‌اید، احتمالا در دلتان می‌گویید، مردم در مورد انتخاب من چه می‌گویند...

راه حل

وقتی پای یك عمر زندگی در میان است، قطعا نمی‌توانید به مردی كه هیچ كدام از معیارهایتان را ندارد « بله » بگویید. اما قبل از اینكه با این قضاوت تنهایی را به جان بخرید، نگاهی به خودتان و معیارهایتان بیندازید.

در درجه اول بهتر است نقاط ضعف و ایراد‌های خودتان را ببینید. آیا شما یك فرد بی‌عیب و نقصید كه به دنبال یك مرد بی‌عیب و نقص هستید؟

در درجه دوم، باید فهرستی از این معیارها كه عمری شما را تنها نگه‌داشته‌ است بنویسید. آنها را به ترتیب اهمیت فهرست كنید.

حالا دوباره مرورشان كنید، از كدام ویژگی‌هایی كه نوشته‌اید می‌توانید بگذرید و كدامشان غیرقابل چشم‌پوشی هستند. حالا كه این فهرست را پاكسازی كردید، نگاهی به گزینه‌هایی كه برای ازدواج دارید بیندازید. شاید یكی از این افراد، چند نمونه از این ویژگی‌های منفی را داشته باشد اما این ویژگی‌ها ممكن است جزء اصلی شخصیت او نباشد. اگر این خصوصیات در او كمرنگ هستند و در مقابل خصوصیات بسیار مطلوب دیگری دارد كه می‌توانید به آنها تكیه كنید، بهتر است كمی بیشتر در مورد این گزینه فكر كنید.


بودن با دوستان‌تان برای شما كافی‌است؟

ازدواج به چشم افرادی كه یك لحظه هم بدون دوستان‌شان زندگی نمی‌كنند، یعنی محدودیت. این افراد گروه‌های متفاوتی از دوستان را در كنار خود دارند و برایشان تنهایی معنایی ندارد. آنها نمی‌توانند بپذیرند كه بعد از ازدواج، باید دور خیلی از این لحظه‌ها را خط بكشند.

دوستان نزدیك و صمیمی، نمی‌گذارند كه این افراد هیچ خلأ عاطفی‌ای را در زندگی‌شان احساس كنند و به همین دلیل خود را وارد زندگی‌ای بكنند‌ كه باعث می‌شود در ظاهر تنها تر از قبل شوند.

راه حل

اگر شما در گروه این افراد هستید، ازدواج برایتان تصمیم سختی است.

اما بهتر است به‌جای این سختگیری، چند قدم جلوتر را هم ببینید و به آینده نگاه كنید. این دوستان صمیمی تا كجا با شما پیش می‌آیند؟ تجربه دیگران می‌گوید، احتمالا آنها هم یكی یكی ازدواج می‌كنند و این گروه‌های سرشار از صمیمیت هم روز به روز كوچك‌تر می‌شوند. اگر مراقب نباشید، این ماجرا خیلی زود از شما یك فرد همیشه تنها می‌سازد.

فردی كه در گروه متاهل‌ها احساس خوشبختی نمی‌كند و البته دیگر دوستانی ندارد كه هر لحظه برای بودن در كنار او حاضر باشند. گذشته از این، ازدواج قرار نیست به معنای از دست دادن دوستان و تنها شدنتان باشد. شما می‌توانید با كسی ازدواج كنید كه از بودن در كنار گروه دوستان‌تان هم لذت ببرد و بعد از شكل دادن زندگی‌تان، با پذیرش محدودیت‌هایی كه یك زندگی متاهلی دارد، تلاش كنید تا از این دوستان هم فاصله نگیرید.


به دنبال موقعیت‌های بهترید؟

فكر می‌كنید كه « بله » گفتن به یك گزینه، یعنی « نه » گفتن به باقی گزینه‌ها و به همین دلیل نمی‌توانید خودتان را برای تصمیم‌گرفتن راضی كنید؟ شاید گمان می‌كنید همیشه فرصت‌های بهتری در مقابل‌تان قرار خواهند داشت و لیاقت شما بیشتر از مواردی است كه تا امروز به شما پیشنهاد شده. اگر شما گرفتار چنین تفكراتی هستید، احتمالا نمی‌توانید به گزینه‌هایی كه تا چند وقت پیش به نظر‌تان ایده‌آل می‌آمدند هم « بله » بگویید و به همین دلیل فرصت‌هایی كه روزی برایتان آرزو بوده‌اند را هم رد می‌كنید.

راه‌حل

در مورد گزینه‌های بهتر، نمی‌توان حكم قطعی‌ صادر كرد. شاید حق با شما باشد و كسانی شایسته‌تر از خواستگاران فعلی‌تان هم روزی به شما پیشنهاد ازدواج دهند. اما نگاهی به خودتان بیندازید؛ احتمالا در آن زمان هم شما برای رسیدن یك پیشنهاد بهتر به آنها « نه » می‌گویید.

فكر بهترین بودن را از سرتان بیرون كنید. سری به همان فهرست اولویت‌ها بزنید و خواستگارتان را با آن اولویت‌های اساسی بسنجید. اگر فكر می‌كنید مهم‌ترین ویژگی‌هایی كه برایتان مطرح بوده را در خود دارد، مته به خشخاش نگذارید. بپذیرید كه بهترینی وجود ندارد و همه افراد ضعف‌های خاص خودشان را دارند. ضعف‌هایی كه در همه وجود دارد اما نوعشان از فردی به فرد دیگر فرق می‌كند. پس به‌جای این آرمان گرایی، تلاش كنید سراغ كسی كه ویژگی‌هایش با خط قرمز‌های شما هماهنگی ندارد، نروید.


از اینكه كسی واقعیت را بفهمد می‌ترسید؟

ممكن است شما و خانواده‌تان، تفاوت‌های زیادی داشته باشید. از عقاید شخصی‌تان گرفته تا سبك زندگی اجتماعی شما كه می‌تواند متفاوت یا حتی متضاد با خانواده‌تان باشد. شمایی كه به سن ازدواج رسیده‌اید و نسبت به این اتفاق بی‌میل هم نیستید، به‌خاطر این تفاوت‌ها به خواستگارهایتان « نه » می‌گویید.

از طرفی كسانی‌كه خانواده به شما پیشنهاد می‌كنند، مرد رۆیاهای شما نیستند و از طرف دیگر نمی‌توانید مردی كه در مقابلش خود را به شكل دیگری معرفی كرده‌اید را، با خانواده‌تان آشنا كنید. شما گمان می‌كنید كه « بله » گفتن به انتخاب خانواده‌تان؛ یعنی یك عمر زندگی سرد و «بله» گفتن به خواستگاری كه هنوز خانواده‌تان را ندیده، یعنی یك زندگی شكست خورده یا جدایی از همه عزیزان‌تان.

راه‌حل

اشتباه نكنید. ازدواج یك جعبه كامل است كه نمی‌توانید هیچ كدام از محتویاتش را گل‌چین كنید. خانواده و دوستان شما، خانواده و دوستان او و تمام محدودیت‌ها و شرایط‌تان در این جعبه قرار می‌گیرند و اگر بخواهید زندگی موفقی داشته باشید باید با همه آن شرایط روبه‌رو شوید. میگنا دات آی آر.برای شمایی كه در مورد ازدواج بی‌میل نیستید، چنین دلیلی نباید مانع بزرگی تلقی شود. كافی است خودتان باشید؛ همانطور كه هستید نه آنطور كه خانواده‌تان می‌خواهد. از طرف دیگر، باید پنهان كاری را كنار بگذارید.

با خواستگارتان در مورد شرایط خانوادگی‌تان صحبت كنید و تفاوت‌ها را روشن كنید. به او بگویید كه حفظ خانواده و ارتباط‌تان برای شما یك اولویت اساسی است و اگر می‌خواهد كه در كنار شما خوشبخت باشد، باید این موضوع را بپذیرد و در كمال احترام با این تفاوت‌ها كنار بیاید.

فكر نكنید با این خط و نشان كشیدن‌ها خودتان را بی‌ارزش كرده‌اید. اهمیتی كه شما به عزیزان‌تان و شرایطی كه دارید می‌دهید، می‌تواند ارزش شما را در نظر او چند برابر كند.

شاید روبه‌رو كردن این ۲‌گروه با هم آسان نباشد اما اگر منطقی پیش بروید و از مسیری مناسب با خانواده‌تان وارد مذاكره شوید كه برایشان قابل پذیرش باشد، می‌توانید خیلی زود و با كمترین تنش، به نتیجه برسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • در اینجا ناشناس

      دلیلش اینست که پسرا در حال حاضر شرایط ازدواج ندارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخدا خيلي از پسرها دوست دارند ازدواج كنند اما از شرط و شروط دخترها و مخصوصا خانواده دختر ترس دارند. بخدا هيچ پسري اول زندگيش همه چيز نداشته.توقع خانواده عروس خيلي زيااااااده. به خوده پسر به با عرضه يا بي عرضه بودنش نگاه كنيد نه به جيبش

      • بدون نام

        من با این موافقم که باید به عرضه خود طرف نگاه کرد اما پسرهای امروزی اهل زحمت دادن به خودشون نیستند

      • بدون نام

        همه پسرها اينجوري نيستند هركس هرجوري باشه همونجوري گيرش مياد.اين را به چشم خودم بارها ديدم و شنيدم چه دختر باشه چه پسر.من عرض كردم خانواده ها مخصوصا خانواده دختر چون بخدا نميدونم چرا خانواده دختر همون اول براي بچه شون توقع يك زندگي براي دخترشون مثل زندگي كه در خونه پدري داشته دارند يكي نيست به اين مادرپدرها بگه مگه اون سالها خودشما براي آغاز زندگي چي داشتيد

    • از اروميه

      دليل اصلي اين است كه شوهر پيدا نمي شود و دليل اصلي را در از بين رفتن ميل به ازدواج در پسرها بايد جستجو كنين كه اون هم زياد سخت نيست.
      عدم امنيت شغلي و مسائل اقتصادي

    • حدیث

      دلیل اول پسرا قابل اعتماد نیستن...

      پاسخ ها

      • پیرمرد

        دلیل دوم دختر خوب پیدا نمیشه ...

      • بدون نام

        دليل سوم و چهارم دختر خوب دختريه كه يا هنوز به دنيا نيومده يا مرده

    • بدون نام

      ok

    • شیوا

      موضوع اینجاست که دخترها فکر می کنن وقتی ازدواج کردن دیگه می افتن تو یه دنیای دیگه.همه چیز عوض باید بشه. خوش بگذرونن. همه چیز به قولی ایده ال می شه براشون. منم خودم یکی از اینا بودم. ولی باید خدمتتون عرض کنم که نمی گم ازدواج بده ولی بهشت برین هم نیست. خیلی وقتا آدم می گه کاش می شد مجرد بود. تا مشکلات زندگی رو سرش خراب نمی شد.

      پاسخ ها

      • شیوا

        آخی چه دل پری داری

    • ناشناس

      دلیل اصلی مرد رویاها بوده , که اصلاً وجود نداشته و براساس خیالات آنها صورت می گیرد : مردی جیبی پر ازپول و بی پدر و مادر باشد تا کاملاً بر آنها حاکمیت روحی و جسمی کنند همین و بس ......

    • نیلوفر

      دلیل اصلی عدم مسئولیت و ترس از پذیرفتن مسدولیت در جوان های الان هست

    • مهران

      دلیل عقب افتادن ازدواج دختر پسر ها از هر دو طرف هست

      به نظر من توقع ها بالا رفته که 5 مورد بالا رو هم شامل میشه
      طرف میگه تا من دکترا را نگیم ازدواج نمیکنم
      نمیدونم چی شده چرا باید دخترای این مملکت اینطوری به فکر پیدا کردن کار باشن البته دلیلش رو هممون میدونیم(پر کردن اوقات بیکاری و به قوله خودشون دستشون تو جیب خودشون باشه)و...موردهای دیگه

      عقب افتادن ازدواج 70 درصد تقصیر دخترهاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم 1 از عوامل موثر در عدم ازدواج, گرایش دخترها به کار بیرون از خانه است

      • سيمين

        نه آقا مهران اگه ازدواج باشه كه پر ميشه اوقات بيكاري

      • مهران

        توی چند سال اخیر به دختران ایرانی آزادی زیادی نسبت به قبل داده شد که قبل از این آزادی باید فرهنگ آزادی توی ایران برای دخترها تعریف میشد
        (خیلی حرفها هست ولی اینجا جاش نیست)
        به خدا چشامونو بستیم درسته وضع اقتصادی بد شده ولی چرا خودمون تو این اوضاع بدترش میکنیم؟
        پدرامونو نگاه کنیم میبینیم با هیچی ازدواج کردن ولی اونایی که زرنگ بودن الان همه چی دارن
        مهم زرنگ بودن پسر هست که بتونه زمان اینده خوبی داشته باشن
        نه اینکه زمان حال خوبی داشته باشن

      • مهران

        کلی نوشتم پرید
        تو چند سال اخیر به دخترها خیلی آزادی دادن که باید قبل از این آزادی فرهنگ آزادی رو یادشون میدادن
        یکی دیگه از دلیلای تاخیر ازدواج جوونا آزادی بیش از حد بعضی دختران هست

        نگاهی به زندگی گذشته پدرها و مادرانمون بندازیم همه چی برامون روشن میشه

        الان وضع اقتصادی کشور بد هست پس نباید خودمون با این توقع های مسخره ازدواج رو عقب بندازیم
        باید وضعیت آینده پسر رو پیشبینی کرد نه وضعیت حال رو.

      • نرگس

        ازدواج اصلا اوقات بیکاری رو پر نمی کنه. تازه خیلی بیشتر می شه.
        آدم اگه برای زندگیش هدف و برنامه داشته باشه اصلا احساس بیکاری نمی کنه، نه قبل از ازدواج و نه بعدش
        با ازدواج فقط کسی کنارت میاد که دوستش داری و ساعاتی از روزت رو با اون می گذرونی. همین. بقیهء زندگی و فکرت مال خودته

    • بدون نام

      on qadim,bod,ke,ba,daste,khali,va,sarmayei,andak,tashkile,khanevade,midadn,alan khanevadeha,haq,daran olaviyateshon ro vaziyate,maliye,javon,qarar,bedan,chonke,vaziyat,mesle,qadim,nist,beshe,ba,kar,va,talash har qadr ham ke ziyad,bashe,ayandei,ro,tazmin,kard,risheye,in,mozoo,vaziyate,eqtesadi,be tori ke hale in mozal ye jorayi mesle mojeze mimone.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        + دادم. دوست عزيز 1)سعي كن فارسي بنويس 2) نگارشت رو قوي تر كن

      • بدون نام

        Aaaliiiiii bod nazare to ++++

    • حسام

      مسایل زیاده.هر کی یه مشکلی داره.همتون یجورایی درست میگید ولی فرهنگ ما بیشتر باعث جدایی میشه و آدم باید فرهنگ خودش و درونش عوض کنه همراه با مشاوره...

    • علی

      به نظر من خود ماها زندگی رو سخت میگیریم ، مشکلات اقتصادی به کنار ببینیم خودمون از زندگی چی میخوایم اگه واقع بین باشیم متوجه میشیم که دنبال یه زندگی رویایی و بی دغدغه هستیم که این طرز تفکر باعث میشه فرصت های باهم بودن رو از دست بدیم،دنیا رو عشقه اگه با هم باشیم....

    • بدون نام

      مشکل اینجاست که بیشتر دخترا میخوان با ازدواج همه چی بدست بیارن ولی نمیدونن که هیچ کس تا حالا از این نظر موفق نبوده

    • رهگذر

      این کاربر محترم یا محترمه هر کسی که هست چرا این قدر با دید منفی به دخترا خانوادشون صحبت کردی ؟ این اصلن خوب نیست شما کمی به دور و بر خودت هم که نگاه کنی می بینی پسرها به جای تقویت زور و بازوشون همیشه به جیب باباشون یا به جیب پدر زن آیندشون می خوان نگاه کنن خوب دخترا هم حق دارن دیگه پسری مثل قدیما مرد نیست
      اوناشونم که میرن دنبال علم از نوع بدون تزکیه اش میرن و وقتی به یه جایی رسیدن یادشون میره که زن بی چاره چقدر تحمل کرد و سختی ها رو ندیده گرفت تا شوهرش به درجه ای برسه بعد زن بینوا رو آواره می کنه
      و موارد بسیار ......

      پس باید زیاد گشت و خدا مدد خواست تا اونی که کُفو واقعیش هست رو پیدا کنه
      اونوقت هر دو با هم رشد می کنن

    • بهزاد

      بابا کی گفته دخترا میل به ازدواج ندارن آخه . خوبم میل دارن. مشکل این که همه دخترا فیس وافاده می کنن و همشون فک می کنن از آسمون افتادن همشون انتظار دارن شوهر آینده شون پروفسور و استاد دانشگاه و با تحصیلات عالیه باشه تا فقط پیش دوستا و در وهمسایه و فک وفامیل پز بدن و قیافه بگیرن

      پاسخ ها

      • شیوا

        چرا حرف الکی میزنی؟؟؟؟
        همه رو با یه چوب نزن
        من خودم 100000درصد قبول دارم که مرد باید درس خونده باشه ولی نه بخاطر پز دادن!!!!

    • نگار

      به نظر من تاخير در امر ازدواج در اکثر موارد تقصير هم پسرها و هم دخترها است. اما ای کاش پسرهای امروز هم مثل پسرهای زمان قديم غيرت و تعصب داشتند آنوقت جلوی بسياری از آزاديهای بی مورد دختران جامعه گرفته می شد يعنی اگه در هر خانه ای يک پسر با غيرت وجود داشت خواهرش را به راه راست هدايت می کرد و آنوقت همه دخترها اين وضعيت آزادی را در جامعه نداشتند و مثل دخترهای قديم محجب بودند و پسرها هم بيشتر به ازدواج فکر می کردند ولی با اين وضعيت فعلی که هر پسری چند تا دوست داره تا ابد به ازدواج فکر نمی کنم

    • متاسف

      انقدر که جدیدا دخترها هم به اندازه پسرها و حتی بیشتر از آنها در شرکت ها و ادارات و دانشگاه هاو ....حضور دارند و از بس که پسرها و دخترها در محیط های ذکر شده در بالا بی حد و حصر و در مورد هر چیزی که می خواهند حرف می زنند که در اکثر موارد هم شروع کننده دخترها هستند (ببینید نگفتم همه ها زود جو نگیرتتون ولی اکثر دختران (95درصدشون.) این جورین)و اسمش را هم می گذارند که مثلا محیط علمی یا کاری ولی در صورتی که هیچ کدوم از حرفاشون نه ربطی به کار دار ه نه به علم . به خاطر این دخترها می گن فعلا که این همه آدم هست که باهاشون هر روز سرگرم می شم . فعلا چه عجله ای . حالا بذار شاید بعدا یکی از همینها را تور کردیم یا کیسهای خیلی مناسبتری هم پیش بیاد.

      پاسخ ها

      • متاسف

        البته یه مقدار از نوشته هام فیلتر شده؟!!!!!!!!

    • ابوالفضل از قم

      من سا ده ازدواج کردم.

      پاسخ ها

      • نگین

        خوشبخت باشی

    • الناز

      من دو ماه هست كه عقد كردم وبا اينكه هشت ماه من و خانوادم با همسرم و خانوادش رفت و امد داشتيم الان مشكلات بسيار زيادي واسم پيش اومده ، اي كاش به عقب بر ميگشتم و از ازدواجم با اين پسر صرف نظر ميكردم ، به دخترايي كه ازدواج نكردن پيشنهاد ميكنم طرفتون رو از هر نظر زير ذره بين بذاريد ، خيلي سخت گير باشيد ، خيلي زياد ، شوهر من تو مدت اون ٨ ماه خيلي خودشو خوب جلوه داد ، ولي بعد از عقد اخلاقش به كلي عوض شد، از خودش و خانوادش متنفرم، اي كاش ميمردم به اين ادم بله نميدادم ،

      پاسخ ها

      • شیوا

        واقعا ناراحت شدم
        ببین هنوزم دیر نیستا چرا می خوای جوونیتو از بین ببری

      • بدون نام

        نفرین بر شما که دختر ها و پسرهای اینجارو بهم بدبین میکنید

      • شیوا

        یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه چی گفتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • داریوش

        شمابرویکنفر روپیدا کن وبعدااز 6ماه بعدعقد وعروسیشون ازشون بپرس بگو شوهرت یا زنت درست همون چیزی هست کهمیخواستی یا نه جواب میشنوی نهیادگارےداشته باش

    • پرنیا

      حالا که داریم عشق دنیارو میکنیم البته هرچند که پسرخوب هم پیدا نمیشه یااگه بشه حتما خانوادش نمیذاره زندگی کنه

    • کامیاران

      شوهر پیدا نمیشه و گرنه دخترا شوهر می کنن

    • onlyGOD

      بنظر من ملاکتون فقط اعتقادات مذهبیش باشه
      اینو داشته باشه بقیش حله

    • جمشید

      یک مشکل دارم که میخواهم با شما شریک سازم تا راه حل درست را برایم توصیه نماید . اما قبلا میخواهم بفهمم که ایا امکان دارد که ایمیل من محفوظ باشد . یعنی کسی دیده نتواند به جز از شما . تشکر
      منتظر جواب مثبت از جانب شما

    • مهدی

      دختر مثل میوه میمونه اگر بمونه میگنده امیدوارم ناراحت نشید تا جوان .زیبا وانرژی دارید ازدواج کنید و به خودتون نبالید که خواستگار زیاد دارید

    • مرتضی

      قبل از انکه ایرادی از کسی بگیرید بببینید اون ایراد در وجودتان هست یا نیست وزود قضاوت نکنید. سر نوشتی که میشه خوب رقم بخوره عوض نکنید

    • یه دختر

      اصلا همچین چیزی نیست که دختر مثل یه میوه می مونه آقا
      مرد مثل چی می مونه یعنی یه مرد تا ۹۰ سالگی وقت داره یه زن نه
      اگه دخترا می خواستن با هر خفتی خونه بخت برن وضع شما الان اینطور نبود که ما دخترها رو نصیحت کنید
      بجای این حرفها مرد بودن را بیاموزید و کمبودها و نقایصتان را جبران کنید

    • سحر

      خوبه دو نفر تو یه نسل باشن حالا دختر چندسال کوچک یا بزرگتر یا پسر چند سال کوچک یا بزرگتر خیلی مهم نیست فقط از نظر ظاهری و هم اخلاقی بهم بیان چه بسا دختر با سن بالاتر وظایف همسر و مادری رو بهتر انحام بده و توی مشکلات خوب شوهر رو همراهی کنه

    • بدون نام

      کی حاضر شوهرش از این پسرای ایرو برداشته دماغ عملی باشه. من که چندشم مبشه بهشون نگاه کنم چه برسه به اینکه باهاشون ازدواج کنم.

    • بی نام

      سلام دخترها میخان شوهرشون از همه لحط کم نداشته باشد اگه به انها فکر میکنی پس بیخیال ازدواج باش چون اصلا پیدا نمیشه

    • بدون نام

      همه با تعصب جنسیتی حرف میزنید..........همه فقط ادعا داریم..همه اینجا الان مفسرن اما .............

    • بدون نام

      من خدمت رفتم فوق لیسانس دارم خداروشکرادم باایمان وصادقی هستم ورزشکارحرفه ایی هستم امابیکارم اگرکاروپول داشتم باتوکل برخداوندبزرگ ازدواج میکردم خدایا قربون بزرگیت ارزوهام بربادرفت

    • رضا

      باید توقعات کم بشه تا ازدواج آسانتر بشه...

    • مری

      کلا اگه پول باش و به اضافه اخلاق سالم همه دوس دارن سرو سامون بگیرن

    • kamran

      دخترای امروزی یه نیمرو بلد نیستن درست کنن این همه مشکلات و چطوری میخوان درست کنن بسه دیگه والا من هرگز تن به ازدواج و این مصخره بازی ها نخواهم داد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه بخاطر شکم میخوای زن بگیری همون بتمرگ خونه ننه بابات دختر مردم بدبخت نکن

    • بدون نام

      مشکلات اقتصادی و روابط نامشروع عامل بالا رفتن سن ازدواج و حتی انصراف از ازدواج می باشد

    • منم دیگه

      من یه پسرم ولی می دونم شاید قریب به اتفاق خانم ها اگر پسرها رو ببینند که همه میل به ازدواج و احترام به خانم های محجبه دارند( یعنی همون کاری که درست تره و لیاقت هم البته میخواد) عمراً با این وضعیت ها بیان بیرون ولی وقتی دختر و پسر از همون نوجوانی به جای یادگیری مهارت ها برای زندگی آینده ی خود و چیدن مقدمه های آن، فقط ابراز وجود و پز دادن های بی نتیجه (که حاصلش نه ازدواجه نه هیچی) رو یاد میگیرند = بی اعتمادی = وضعیت فعلی جامعه

    • سورنا

      اگه دولت از چین دختر وارد می کرد همه مشکلات پسرها حل میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج