۳۲۴۶۴۴
۴۴۲ نظر
۱۰۳۸۲۷
۴۴۲ نظر
۱۰۳۸۲۷
پ

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

خوشبختانه ما ایرانی‌ها با سریال غریبه نیستیم و سریال‌های زیادی را تاکنون دیده‌ایم و خاطره‌های خوشی هم با این سریال‌ها داریم. در این بین مدتی است که سریال‌های ترکی حسابی گل کرده‌اند و انصافاً هم باید گفت با سریال‌های خوش‌ساختی طرف هستیم که داستان جذاب آنها، مخاطب را به مشاهده قسمت‌های دیگر سریال تشویق می‌کند.

برترین‌ها: سریال‌ دیدن لطف و حال خاص خودش را دارد و از آنجایی که یک سریال به‌طور معمول در ده‌ها قسمت تهیه می‌شود، باید برای تماشای آن دست‌کم چندین هفته وقت بگذاریم و فراز و فرود‌های شخصیت‌های موردعلاقه‌مان را در این سریال دنبال کنیم. همین امر باعث می‌شود در طول مدتی که سریال مشاهده می‌کنیم به شخصیت‌های آن علاقه خاصی پیدا کنیم و احساس نزدیکی بیشتری با آن‌ها داشته باشیم.

خوشبختانه ما ایرانی‌ها با سریال غریبه نیستیم و سریال‌های زیادی را تاکنون دیده‌ایم و خاطره‌های خوشی هم با این سریال‌ها داریم. در این بین مدتی است که سریال‌های ترکی حسابی گل کرده‌اند و انصافاً هم باید گفت با سریال‌های خوش‌ساختی طرف هستیم که داستان جذاب آنها، مخاطب را به مشاهده قسمت‌های دیگر سریال تشویق می‌کند.

از طرف دیگر نقاط مشترک زیادی در میان فرهنگ ترک‌ها و ایرانی‌ها وجود دارد که این قضیه نیز جذابیت سریال‌های ترکی را برای ما ایرانی‌ها بیشتر کرده است. تمام این موارد دست به دست هم داد تا به فکر تهیه فهرستی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی بیافتیم و در ادامه زیباترین و پرطرفدارترین سریال‌های ترک را با شما در میان بگذاریم.

برگریزان (Yaprak Dökümü)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

در اینکه ایرانی ها، ملت خانواده‌داری هستند هیچ شکی نداریم و به همین دلیل نیز اولین سریال این فهرست را سریالی انتخاب کردیم که ممکن است تاریخ پخش آن نسبتاً قدیمی باشد، اما خاطرتان را جمع می‌کنیم که توضیاحت یکی از خانوادگی‌ترین سریال‌های ترک را با شما در میان می‌گذاریم.

سریال «برگریزان» از کتابی با همین نام نوشته «رشاد نوری گونتکین» (Reşat Nuri Güntekin) اقتباس شده و در این سریال، داستان خانواده مردی بازنشسته با همسر، پسرش و چهار دختری که دارد روایت می‌شود. اعضای این خانواده به‌دنبال قبولی یکی از دختر‌ها در دانشگاه راهی استانبول می‌شوند و زندگی در شهری بزرگ، تبعات مختلفی را برای اعضای این خانواده به دنبال دارد. «برگریزان» سریالی است که بدون شک آن را به طرفداران مجموعه‌های خانوادگی پیشنهاد می‌کنیم، حتی اگر اهل این‌گونه سریال‌ها هم نیستید باز هم توصیه می‌کنیم حرف ما را زمین نیاندازید و به تماشای «برگریزان» بنشینید چرا که مطمئن هستیم بعد از تماشای این سریال از اینکه پیشنهاد تماشای آن را به شما دادیم خرسند خواهید بود.

سیلا (Sıla)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

برای شما از نزدیکی فرهنگ ترک و ایران گفتیم و به همین دلیل خالی از لطف نیست اگر به یکی از سریال‌های ترکی اشاره کنیم که به لحاظ فرهنگی داستان این سریال برای ایرانی‌ها نیز خیلی غریب و دور از ذهن نیست. ماجرای سریال «سیلا» از این قرار است که دختری با همین نام در یکی از شهرستان‌های ترکیه به‌دنیا می‌آید و از آنجایی که پدرش نمی‌توانست به خوبی این دختر را بزرگ کند او را نزد خانواده‌ای ثروتمند در استانبول می‌فرستد.

سیلا در پیش این خانواده زندگی خوبی داشت تا اینکه در جوانی ربوده می‌شود و به روستایی که در آن زندگی می‌کرد باز می‌گردد. در این روستا رسم و رسوم‌های دست و پاگیری وجود داشت و همان‌گونه که برای شما گفتیم، داستان اصلی سریال «سیلا» حول آداب و سنن سخت‌گیرانه‌ای است که مردم جنوب ترکیه با آن زندگی می‌کنند. جالب است بدانید «جانسو دره» (Cansu Dere)، هنرپیشه زیباروی ترک که سریال‌های جذاب زیادی را از او دیده‌ایم نقش «سیلا» را در این سریال بر عهده دارد.

حلقه (Halka)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

اگر اهل سریال‌های ترکی باشید حتماً به خوبی می‌دانید که ترک‌ها در کنار توانایی در ساخت سریال‌های خانوادگی، ید طولایی در ساخت سریال‌های درام و اکشن نیز دارند و نمونه

بارز این ادعا را می‌توان در سریال «حلقه» اثبات کرد. این سریال داستان انتقام دو جوان را روایت می‌کند که به خون یکدیگر تشنه‌اند.

«حلقه» یکی از جدیدترین سریال‌های ترکی به‌حساب می‌آید و با توجه روایت سریع و جذابی که دارد، مخاطب از پیچش‌های داستانی این سریال دائماً شگفت‌زده می‌شوند و پیشنهاد می‌کنیم اگر به ماجرا‌های تبهکاران و خطر‌هایی که با آن روبرو می‌شوند علاقه دارید حتماً سریال «حلقه» را به فهرست سریال‌های آخر هفته خود اضافه کنید. در حال حاضر فصل اول این سریال در حال پخش است و با توجه به محبوبیت «حلقه» و داستان بلند و پرکششی که دارد، انتظار می‌رود تا چندین فصل به طول بیانجامد.

پرنده سحرخیز (Erkenci Kus)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

نوبتی هم که باشد نوبت یک سریال کمدی درام است که مطمئن هستیم تماشای آن حسابی شما را سرحال می‌آورد. ترک‌ها با ساخت سریال «پرنده سحرخیز» ثابت کردند که راه و رسم ساخت سریال‌های خنده‌دار و عاشقانه را بلد هستند و با سریالی شاد و جذاب سر و کار داریم که ساعت‌ها شما را سرگرم نگه خواهد داشت.

ماجرای سریال «پرنده سحرخیز»، ممکن است معمولی به‌نظر برسد، اما پرداخت خوب این سریال باعث شده تا همین ماجرای معمولی، مخاطب را به دنبال خودش بکشد. قضیه سریال «پرنده سحرخیز» از این قرار است که دختری با نام صنم نقش اول زن این سریال را بازی می‌کند و دختری بانشاط و رویاپرداز است که به هر چیزی فکر می‌کند غیر از ازدواج، در نتیجه پدر این دختر، صنم را تهدید می‌کند که اگر به فکر ازدواج نباشد، به زور او را شوهر می‌دهد و به همین دلیل ماجرا‌های عشق و عاشقی‌های بامزه‌ای پیش‌روی صنم قرار می‌گیرد.

دمت اوزدمیر (Demet Özdemir)، هنرپیشه‌زیباروی ترک نقش صنم را در سریال «پرنده سحرخیز» بر عهده دارد و بازی پرنشاط او نقش مهمی در صحنه‌های خنده‌دار و بامزه این سریال دارد.

راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند (eskiya dunyaya huhumudar olmaz)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

در این قسمت سریالی را برای شما معرفی می‌کنیم که ۳ فصل از آن نمایش داده شده و به لحاظ بازخورد، در تلویزیون ترکیه به اندازه‌ای طرفدار پیدا کرد که پخش آن چیزی نزدیک به ۴۴.۱ میلیون لیر ترکیه روانه جیب سازنده‌های این سریال کرد.

سریال «راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند» چیزی حدود ۶۵ قسمت ۱۲۰ دقیقه‌ای است و با سریالی طرف هستیم که داستانی تهبکارانه و مافیایی دارد و به همین دلیل نیز در طول قسمت‌های این سریال، با حادثه‌های غیرمنتظره و جذابی روبرو می‌شویم. در بالا برای شما از سریال «برگریزان» گفتیم و جالب است بدانید «دنیز چاکر» (Deniz Çakır)، ستاره مشهور ترک که در «برگریزان»، نقش فرخنده را بر عهده داشت در این سریال نیز هنرنمایی می‌کند. حضور «مریم اوزرلی» (Meryem Uzerli) دیگر ستاره زیباروی ترک که ما ایرانی‌ها او را با سریال «خرم سلطان» شناختیم نیز یکی دیگر از ویژگی‌های برتر سریال «راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند» به‌حساب می‌آید.

زن (Kadin)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

امکان ندارد سری به بهترین سریال‌های ترکی بزنید و با فهرستی از سریال‌های خانوادگی روبرو نشوید، شاید هم به همین دلیل باشد که ایرانی‌ها تا این اندازه به سریال‌های ترکی علاقه دارند، به همین دلیل در این قسمت یک بار دیگر گذارمان به یک سریال ترکی خانوادگی افتاد که یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های تلویزیونی ترک در یکی دو سال گذشته به‌حساب می‌آید و نزدیک به ۴۱ میلیون لیر ترکیه درآمد داشته است.

همان‌گونه که از نام این سریال پیدا است، داستان زندگی زنی را روایت می‌کند که سرد و گرم روزگار را چشیده و به‌رغم سختی‌های زیاد، سعی در حفظ زندگی خودش و دو فرزندش دارد. داستان این سریال به همین سادگی‌ها هم نیست و «ازگه ازپیرینچی» (Özge Özpirinçci)، به‌عنوان بازیگر نقش «بهار» در این سریال قصد دارد پرده از راز‌های قدیمی خانوادگی‌اش نیز بردارد.

گرگ‌سعید و شورا (Kurt Seyit ve Sura)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

تجربه نشان داده است سریال‌هایی که با الهام از رویداد‌های تاریخی ساخته می‌شوند طرفداران زیادی پیدا می‌کنند و داستان سریال «گرگ سعید و شورا» در اواخر امپراتوری روسیه شکل گرفته است و آشنا بودن ایرانی‌ها با فرهنگ روس در کنار علاقه‌ای که به سریال‌های ترکی داریم باعث شده تا سریال «گرگ سعید و شورا» به یکی از محبو ب‌ترین سریال‌های چند سال اخیر در میان ایرانی‌ها تبدیل شود.

ماجرای این سریال از این قرار است که جوانی خوش‌تیپ که به «سعید گرگ» معروف است علاقه زیادی به خدمت در ارتش تزار دارد و در یک مراسم باله با دختری با نام «شورا» آشنا می‌شود و این آشنایی شعله‌های عشق را در دل سعید و شورا آتش می‌زند تا با داستانی عاشقانه طرف باشیم که خمیرمایه‌هایی از دوستی و خیانت در میان آن وجود دارد.

جالب است بدانید «کیوانچ تاتلیتوغ» (Kıvanç Tatlıtuğ)، هنرپیشه خوش‌تیپ و پرطرفدار ترک که ما ایرانی‌ها ابتدا با او در نقش مهند آشنا شدیم، نیز در سریال «گرگ سعید و شورا» در نقش «سعید» حضور دارد و اگر از طرفداران «کیوانچ تاتلیتوغ» هستید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای این سریال جذاب را از دست ندهید.

وطنم تویی (Vatanim Sensin)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

اکنون که برای شما از سریال‌های ترکی که داستان آن‌ها از رویداد‌های تاریخ الهام گرفته شده بود گفتیم، حیف است که به سریال «وطنم تویی» اشاره نکنیم، این سریال به دوران جنگ استقلال ترکیه می‌پردازد و زمانی را روایت می‌کند که «آتاتورک» به کرسی قدرت نرسیده بود. شروع سریال با نبرد بالکان است و در این سریال شاهد روایت شخصیتی با نام «ژنرال جودت» هستیم که سربازی میهن‌پرست است و مردی خانواده‌دار به‌حساب می‌آید، اما توسط دوستش، از پشت مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و پس از نجات از این حادثه، مجبور می‌شود سبک دیگری از زندگی را در پیش بگیرد و اتفاق‌های هیجانی و جذابی یکی پس از دیگری پیش روی «جودت قرار می‌گیرد.

جالب است بدانید، «خالد ارگنچ» (Halit Ergenç)، که در میان ما ایرانی‌ها با نام سلطان سلیمان معروف است و او را در این سریال دیده‌ایم، در سریال «وطنم تویی»، نقش «ژنرال جودت» را بر عهده دارد. با این حساب می‌توان گفت اگر از طرفداران سریال‌های تاریخی هستید بدون شک «وطنم تویی» شما را ناامید نخواهد کرد.

تو بگو کارادنیز (Sen Anlat Karadeniz)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

پس از اشاره به یکی دو سریال تاریخی، برای طرفداران سریال‌های درام، عنوانی را درنظر داریم که مطمئن هستیم داستان آن حسابی شما را سرگرم خواهد کرد. سریال «تو بگو کاردانیز» که با نام «تو بگو‌ای دریای سیاه» نیز شناخته می‌شود از آن سریال‌هایی است که مطمئن هستیم یا قسمت‌هایی از آن را دیده‌اید یا دست‌کم اطلاعاتی از این سریال به گوش شما خورده است.

ماجرای سریال «تو بگو کاردانیز»‌از این قرار است که در این سریال زنی با نام نفس در خانه‌ای با مشکلات زیاد زندگی می‌کند و به همین دلیل پا به فرار می‌گذارد و در این راه با مردی با نام طاهر آشنا می‌شود و دلدادگی میان این دو شکل می‌گیرد و مخاطب به همراه این زن سختی‌کشیده ماجرا‌های مختلفی را دنبال می‌کنند.

این سریال به پایمال‌شدن حق زنان در جامعه سنتی ترکیه اشاره می‌کند و به همین دلیل نیز طرفداران زیادی در جامعه بانوان ترک پیدا کرده است.

فی (Fi)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

به لطف افزایش سرعت اینترنت، این روز‌ها سریال‌های مختلفی را شاهد هستیم که نسخه‌های اینترنتی آن‌ها پخش می‌شود و نمونه‌های موفقی از سریال‌های اینترنتی را در ایران نیز شاهد هستیم. سریال ترکی «فی» (Fi)، یکی از پرچمداران سریال‌های اینرنتی در ترکیه به‌حساب می‌آمد و انصافاً هم باید گفت تبلیغات گسترده‌ای برای آن انجام شد و حضور بازیگران سرشناس و سبک و سیاق جذاب این سریال، نوید از سریالی سرگرم‌کننده می‌داد.

سریال «فی» نسبت به دیگر سریال‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم تفاوت‌های زیادی دارد و به‌نوعی می‌توان گفت شاید یک سریال خانوادگی به‌حساب نیاید، اما از آن سریال‌هایی که علاقه‌مندان مجموعه‌های ترکی نباید از دست بدهند. در این سریال ماجرای مرد روانپزشک موفقی روایت می‌شود که دکتری ایده‌آل‌گرا است و به همین دلیل نیز همیشه دنبال برترین‌ها در زندگی‌اش بوده است. دست روزگار دختری زیبا را سر راه این دکتر آیده‌ال گرا قرار می‌دهد که تمام شرایط دلخواه این دکتر مشکل‌پسند را دارد، اما از بخت بد روزگار، این دختر نامزد دارد و همین انفاق، داستان سریال «فی» را پیچیده و جذاب می‌کند.

نکته دیگری که سریال «فی» را جذاب می‌کند، حضور «Serenay Sarıkaya» بازیگر معروف ترکی است که ما ایرانی‌ها او را پیش از این در سریال‌هایی مانند «عمر گل لاله» و «جذر و مد» دیده‌ایم و خاطره‌های خوبی از او داریم.

روزی روزگاری (Öyle Bir Geçer Zaman Ki)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

در همین ابتدا برای شما بگوییم که روایت این سریال در نگاه اول ممکن است کلیشه‌ای به نظر برسد، اما با یکی از موفق‌ترین سریال‌های ترکی طرف هستیم که داستان آن چیزی نزدیک به ۱۲۰ قسمت به طول انجامید. این سریال داستان مردی خانواده‌دار با نام «کاپیتان علی آکسو» (Ali Akarsu) را بازگو می‌کند که با زن و ۴ فرزندش مشغول زندگی است تا اینکه زنی هلندی سر راه او قرار می‌گیرد و «کاپیتان آکسو» یک دل که نه، صد دل عاشق این زن می‌شود و همسر اول و فرزندانش را فراموش می‌کند.

آشنایی «علی آکسو» با این زن، زندگی او را به هم می‌ریزد و روزگار ماجرا‌های مختلفی را پیش‌روی او و خانواده‌اش قرار می‌دهد. این سریال جذابیت‌های زیادی دارد و حضور «ارکان پتک‌کایا» (Erkan Petekkaya)، بازیگر خوش‌تیپی که مطمئن هستیم هنرنمایی او در سریال «دیلا خانم» (Dila Hanım) را دیده‌اید، از انگیزه‌های مهم تماشای این سریال در میان سریال‌بین‌های ایرانی به حساب خواهد آمد.

بهزادچ: پلیس آنکارا (Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

این سریال که برای ما ایرانی‌ها با نام «بهزاد سی: داستان یک کمیسر آنکارایی» نیز شناخته می‌شود و از آن سریال‌هایی است که به قول قدیمی‌ها حسابی رسیده و اکنون وقت تماشای آن است، چرا که «بهزادچ: پلیس آنکارا» نزدیک به ۹ سال ادامه پیدا کرد و سال ۲۰۱۹ زمان پخش آخرین قسمت آن فرا رسیده است. به این ترتیب با خیال راحت می‌توانید این سریال را دانلود کنید و قسمت به قسمت تا آخر ماجرای آن را دنبال نمایید.

همان‌گونه که از نام این سریال پیدا است، با داستان زندگی و ماجرا‌های چندین کارمند یکی از شعبه‌های جنایی آنکارا طرف هستیم که این کارمندان را شش مرد و یک زن تشکیل می‌دهند، در‌واقع هدف سازندگان این سریال از تعداد بیشتر هنرپیشه‌های مرد نسبت به تنها هنرپیشه زن در این سریال با این هدف انجام شده تا نابرابری‌های زن و مرد در جامعه ترکیه به نمایش کشیده شود و به همین دلیل به رغم خمیرمایه جنایی که در این سریال با آن سر و کار داریم، شاهد پرداختن به به مسائل اجتماعی و شهروندی نیز در «بهزادچ: پلیس آنکارا» هستیم.

نور (Gümüş)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

این سریال در ترکیه با نام «نقره» (Gümüş) پخش شد و به‌اندازه‌ای مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت که با نام «نور» در کشور‌های عربی، بلغارستان، آلبانی و پاکستان نیز روی آنتن رفت و میلیون‌ها مخاطب را برای ساعت‌ها سرگرم نگه داشت.

اولین چیزی که در سریال «نور» جلب توجه می‌کند، حضور «کیوانچ تاتلیتوغ»، هنرپیشه خوش‌تیپ ترک است و اگر از طرفداران این هنرپیشه به‌حساب می‌آیید مطمئن هستیم که به تماشای آن خواهید نشست، در غیر این صورت، جذابیت داستان سریال «نور» بدون شک شما را نا امید نخواهد کرد. ««کیوانچ تاتلیتوغ» در این سریال دوست‌دختری زیبا و جذاب دارد که عمرش به دنیا نیست و در اثر تصادف، فوت می‌کند، به همین دلیل «کیوانچ تاتلیتوغ» که داغدار عشق از دست داده‌اش بود، به اصرار پدربزرگش با دختری با نام «نقره» از دواج می‌کند. از قضای روزگار، «نقره» از کودکی دل در گرو این پسر خوش‌تیپ داشت و شاهد روایت داستانی عاشقانه و دلبرانه هستیم که مخاطب را مدت‌ها سرگرم خواهد کرد.

برای اثبات جذابیت سریال «نور» تنها کافی است به این نکته اشاره کنیم که قسمت پایانی این سریال، چیزی نزدیک به ۸۵ میلیون بیننده در میان کشور‌های عربی داشت.

عفت (İffet)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۱ در ترکیه شروع شد و به‌اندازه‌ای محبوبیت پیدا کرد که در عرض مدت کمی، شاهد پخش «عفت» در مقدونیه، افغانستان، پاکستان و چندین کشور دیگر بودیم. این سریال به لحاظ فرهنگی، نقاط مشترک زیادی با کشور‌های همسایه‌اش دارد و به همین دلیل نیز محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد.

همان گونه که کاملاً در این سریال مشخص است، شاهد روایت داستان دختری با نام «عفت» هستیم که به همراه پدر و خواهرش در خانه‌ای کوچک در فقر و تنگدستی زندگی می‌کنند. «عفت» که دختری بسیار زیبارو و جذاب است دل به راننده تاکسی باخته بود، اما این راننده تاکسی از عشق او سوء‌استفاده می‌کند و «عفت» ناخواسته از او باردار می‌شود. ماجرا به گوش پدر «عفت» میرسد و او نیز این دختر طفل‌معصوم را زیر بار کتک میگیرد.

ایفای نقش «عفت» در این سریال به «دنیز چاکر» واگذار شده و انصافاً هم باید گفت که این هنرپیشه ترک در بازیگری در این سریال چیزی کم نمی‌گذارد. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم اگر اهل سریال‌های درام و عاشقانه هستید، حتماً تماشای سریال «عفت» را به برنامه آخر هفته‌های خود اضافه کنید.

نفوذی (Içerde)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

آخرین سریال از فهرست پربیننده‌ترین سریال‌های ترکی را به سریال «نفوذی» اختصاص دادیم که به‌عنوان یک سریال تمام‌عیارِ ترکی چیزی کم و کسر ندارد و هر آنچه که از درام و اکشن بخواهید را در این سریال با خمیرمایه‌ای از ماجرا‌های جنایی خواهید دید. داستان این سریال به ماجرا‌های دو برادر اشاره می‌کند که اطلاعی از خویشاوندی با یکدیگر ندارند و نمی‌دانند که با هم برادر هستند. در نتیجه بدون اطلاع از برادری خود، به رقبای سرسختی با هم تبدیل می‌شوند.

اتفاق‌های مختلفی برای این دو برادر می‌افتد و یکی از آن‌ها به تهبکاران می‌پیونند و برادر دیگر افسر ارشد پلیس می‌شود تا روزگار این دو را مقابل هم قرار دهد. سریال «نفوذی» در زمان ساخت خود به یکی از پرخرج‌ترین سریال ّای ترکی تبدیل شد و تا دل‌تان بخواهد در این سریال با هنرپیشه‌های ترازاول ترک طرف هستیم که در این زمینه می‌توان به «چاتای اولوسوی» (Çağatay Ulusoy)، اشاره کرد.

سعی کردیم فهرست پر و پیمانی از محبوب‌ترین سریال‌های ترکی را پیش‌روی شما قرار دهیم، اما همان‌طور که بهتر از ما می‌دانید فهرست سریال‌های محبوب ترکی به همین‌جا ختم نمی‌شود و به قول قدیمی‌ها این قصه سر دراز دارد. در نتیجه اگر شما هم از آن دسته سریال‌بین‌هایی هستید که علاقه خاصه به سریال‌های ترکی دارند، در قسمت نظرات برای ما از سریال‌های ترکی محبوب و موردعلاقه‌تان بگویید.

بی باک و زیبا (Cesur ve Güzel)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

سریال تلویزیونی «بی باک و زیبا» (Cesur ve Güzel) داستان مردی جوان را روایت می‌کند که قصد دارد زندگی دزدیده شده‌ی پدرش را به او بازگرداند. در سفر خود به سمت شهری که فرد مسبب بدبختی پدرش در آن اقامت دارد با زنی روبرو می‌شود که اسبش به سمت یک پرتگاه در حال حرکت است و خیلی زود متوجه می‌شود که این دختر همان کسی است که وی قصد انتقام از او را دارد.

عروس استانبول (Istanbullu Gelin)

بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

سریال تلویزیونی «عروس استانبول» (Istanbullu Gelin) بر اساس یک داستان عاشقانه واقعی بین یک مرد جوان از خانواده‌ای اصالتاً روستایی که به اصول خانوادگی شدیدا پایبند است و دختری هنرمند که زندگی مدرنش همراه با آزادی مطلق بوده ساخته شده است. اوزجان دنیز بازیگر و خواننده مشهور ترک در این فیلم نقش اول فیلم که یک تاجر جوان است را روایت می‌کند که خانواده اش توسط مادرش که یک زن معتقد به آداب و سنت‌های قدیمی است اداره می‌شود. دختر و پسر جوان در شهر استانبول با هم آشنا شده و بدون رضایت خانواده‌ی پسر با هم ازدواج می‌کنند. وی عروس جوان را با خود به عمارت قدیمی اش می‌آورد و بزودی تفاوت‌های فرهنگی مشکل آفرین می‌شوند.

ترانه زندگی(Hayat Şarkısı)
بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید

سریال تلویزیونی «ترانه زندگی» یا «داستان زندگی» (Hayat Şarkısı) یک درام عاشقانه در مورد روابط پیچیده در یک خانواده است و در این میان شخصیت اصلی داستان برای نجات زندگی و ازدواج خود تلاش می‌کند. وی برای حل کردن مشکل و بازگرداندن زندگی اش به شرایط قبل یک کارآگاه خصوصی را استخدام می‌کند. این سریال رگه‌هایی از کمدی نیز را با خود دارد که از دیدن آن لذت خواهید برد.
نام او افسانه است (Adı Efsane)
بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید
سریال تلویزیونی «اسم او افسانه است» (Adı Efsane) داستان یک بازیکن سابق بسکتبال را روایت می‌کند که مربیگری یک تیم بسکتبال دبیرستانی را بر عهده می‌گیرد. وی بعد از مرگ همسرش به مشروبات الکلی اعتیاد پیدا کرده و دو دخترش را به حال خود رها می‌کند. اما دوستانش برای کمک به او و بازگرداندش به زندگی خوب گذشته او را ترغیب می‌کنند که پیشنهاد مربیگری در تیم بسکتبال یک دبیرستان پسرانه را بپذیرد. این سریال با تمی نوجوانانه آغاز می‌شود، اما همه گروه‌های سنی از دیدن آن لذت خواهند برد.
بازگشت: طغرل (Diriliş - Ertuğrul)
بیست سریال ترکی پربیننده را بشناسید
سریال تلویزیونی «بازگشت: طغرل» (Diriliş - Ertuğrul) که یکی از سریال‌های تاریخی موفق ترکیه یه شمار می‌آید بر اساس زندگی واقعی یکی از سلاطین سلجوقی به نام ارتوگرول قازی در قرن سیزدهم میلادری ساخته شده است. وی پدر عثمان قازی موسس امپراطوری عثمانی است. این سریال با بودجه یا سرسام آور ساخته شده و با استفاده از بازیگران مطرح سریالی تاریخی، سیاسی و اکشن شکل گرفته که از تماشای آن لذت خواهید برد.
منابع: realestatenewsturkey ،imdb ،thevore ،hurriyetdailynews
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فاطماگل رو دوس داشتم

      پاسخ ها

      • مهدی

        فقط سریال های الوچ بایراکتار : ازل - کارادایی - نفوذی (در زندان )

      • Pari

        نفوذی قشنگه؟چن قسمته؟

      • darya

        چطوری میتونم سریال های ترکی رودانلودکنم؟

      • زهدا

        فقط ترانه زندگی عالیههههههههههه

      • مانیدا

        سلام عزیزانم. سریال عشق اجاره ی رو ۲ سال پیش دیدم واقعا عالی بود . فعلا هم سریال حلقه رو فصل اول شو که ۱۹ قسمت بودم دیدم واقعا مافیای و باحال هستش توصیه میکنم . لطفا توهین نکنید که چرا فیلم ترکی به نظرات هم احترام بزاریم .

      • ₩€#£@&!

        من سریال روزی روزگاری رو هر وقت نیگاه میکنم بغض م میگیره و یا گریه میکنم چون شباهت خیلی زیادی به سرنوشت زندگی خودم و آدمهای اطراف م داره

        مخصوصا کاپیتان علی که میگن خودم هم شباهت ظاهری فراوانی بهش دارم .
        توصیه میکنم شما ام دانلود و نیگاه کنید .

      • مهسا

        عشق ممنوع یکی از معروفترین سریالهای ترکیه اقتباس از اثر تولستوی که میگن از اثر خالد ضیا نویسنده ترکیه گرفتن در حالی که آنا کارنینا اثر تولستوی پنجاه سال زودتر از خالد ضیا نوشته شده پس خالد ضیا هم این اثر رو کش رفته از تولستوی و به نام ترکیه أین فیلم ثبت شد،گلپری اقتباس از فیلم واکنش پنجم با بازی نیکی کریمی،

      • مهسا

        پرنده سحر خیز مایه فیلم از داستان دیو و دلبر ربوده شده،روزی روزگاری از خاطرات یه شخص ساخته شده،ترکیه به حق در کپی برداری و ادعا خیلی حرفه ایه که با فروش سریالها صنعت خوبی به هم زده

      • بدون نام

        فاطماها همیشه گلن خخخخخخخخخ

      • حسین

        کوزی گونی عالی بود

      • بدون نام

        سریال آخری رو ببینین تا بفهمین ترک ها ی ترکیه از نسل مغولند و ترک های ایرانی آذری اصیل ایرانی هستند و رابطه ی خونی با عثمانی ها ندارند

      • Monirerh

        پرنده سحر خیزی بهتر از فیلم های دیگر هست چون درتوی فیلم
        از همه ی ژرنال استفاده لازم رو کردن و به نظر خودم سریال خوبی هستش

      • علی

        سلام
        توی سریال های ترکیه خودم فقط وفقط از سریال عشق سیاه و سفید خوشم اومده و چندین و چند بار اون رو دیدم پیشنهاد می کنم اون سریال رو هم ببینید. من خیلی سریال دیدم ولی بیشتر سریال ها دیالوگ هاش ، سکانس هاشون یکی بودند و یا کپی شده بودند ولی تو این سریال به ندرت دیدم که کپی شده باشند البته نمی گم نداره و خیلی کم بود .
        می تونم یه چیزی بگم فک کنم بیشتر سریال های ترکیه خوب باشند ولی به نظرم بنده تا قسمت 25 الی 30 بتوند سریال رو تموم کنند خیلی جذاب میشه سریال رو کشش بدی از جذابیتش کم میشه مگه اینکه تاریخی باشه
        باتشکرفراوان

      • mahsan.army

        میشه سریال ترکی دبیرستانی برای نوجوانان معرفی کنید؟

      • امیر

        میشه فصل دوم لم گل پری یا غنچه های زخمی رو پخش کنید

      • بدون نام

        فقططظطططط پرنده سحر خیززز عاشقشممم

      • بدون نام

        گودال از همشون بهتره بعد نزاشتنش اینجا واقعا خیلی مطلب مزخرفی بود بعضیاشون خوب بود ولی بعضیاشون ارزش دیدن نداره خدایی

      • بدون نام

        این سریالای مزخرف چیه فقط گودال خوبه که نزاشته فک کنم این لیست اصلا بهترینها نیس این سریالا چیه اخه اخه کی میگه سریال زن خوبه یا عطر عشق

    • بدون نام

      فیلم های ترک بسیار زیباست و داستان های خوبی هم داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای وای اشتباهی منفی دادم

        ببخشیـــد

      • بدون نام

        من هرکدوم رو تا نصفه دیدم حالم بد شده از دیالوگای سطحی و بازیهای درجه سه و موضوع های تهوع آور نمیدونم شما تو عمرتون فیلم ندیدین انگا که به اینا میگید خوب

      • بدون نام

        گودال خیلی خوبه که نزاشتن بعد تویی که نظر گذاشتی که سریالای ترکیه چیه و این حرفا قطعا گودال و ندیدی اگه ام دیدی میگی بده تو یه بد صلیقه ای البته مشکل خودته هه و گوه نخور

    • بدون نام

      فیلم های ترک عالیه.مثلا فیلم عشق ممنوع نشون داد ازدواج یک دختر جوان با یک مرد مسن به خاطر پول پشینونی داره وخیانت عاقبت خوبی نداره یا سریال لطیفه مقاومت در برابر ظلم و وجدان کاری عمر عالی بود.تو فیلم فاطماگل معصومیت دخترایی مثل اون رو نشون میده و شرافت دختر رو نمیشه با پول خرید و همه به جزای کارشون میرسن شاید وجدان یک سری رو بیدار کنه.فیلم نبرد گلها و شمیم عشق هم میخواد بگه پول بدون خانواده فایده نداره کلا داستان های خوبی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من از شرق و غرب ترکیه از هر کدومشون پرسیدم گفتند سریالهای ترکی رو نگاه نمیکنند بعد موندم از این ذوق زدگی شما. خودشون علاقه ندارند اما ملت ما 24 ساعت پای این سریالهای چرت هستند. نگاه کنید و ذوق کنید

      • رویا

        مثلا سریال ستایشو ببینید که شرق و غرب ترکیه میبینن
        و شرق و غرب آمریکا و اروپا اصن نبینن افسرده میشن
        بعد شما واقعا رفتی از تک تک آدمهای شرق و غرب ترکیه پرسیدی سریال میبینن یا نه؟
        یعنی سوال مهمتری نداشتی؟
        ولی شما که انقدر خوب زبونشونو بلدی
        بگو حتما چاق و لاغر عروسکی ایرانی دانلود کنن ببینن حالشون خوب بشه
        مخصوصا با اون ژیان حالشو ببرن

      • بدون نام

        دوست عزیز پس چی ببینیم؟ مادر من یه خانم بازنشسته اس که یه مدت از وقتش با دیدن سریال میگذره ، سریالهای آمریکایی انقدر صحنه دارن یا انقدر خشنن که با روحیه مادر من جور درنمیاد.

      • بدون نام

        دوزاری ترین سریالا برای ترکیه هستن انقدر سریالای خوب تو دنیا هست که بشه خانوادگی دید که من روی سریالای ترکی تف هم نمینندازم

      • سارینا

        کاربر ۱۱:۲۰ حرفت ووقعا توجیه خنده داری بود سریالای ترکی صحنه ندارن که همش پر از همخوابگی دختر پسره؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        نه سریال های خارجی مریم مقدسن اتفاقا سریال خارجی هم دیدیم خیلی هم باعث شد دیدمون نسبت به اونا باز بشه وببینین چقدراعتقادات و باورهای جالبی دارن که باعث شد مثل شما یک طرفه به قاضی نرم و فرنگی ها رو بی نقص یا حتی لابالی نبینم.ضمنا ، بله اونها صحنه دارن اما نه مثل سریال های خارجی انقدر
        واضح ، اما اینکه بگیم همهی سریالاشون بده نه اصلا اینطور نیست .

      • بدون نام

        ولی به نظر من داره خیلی نرم و آهسته و بصورت خزنده روابط
        غیر مجاز دینی و عرفی رو تو ذهن ها جا می ندازه و ببخش و میریزه مواظب باشید

      • بدون نام

        سریال گودال فقط نمیدونم چرا نزاشتنش

    • بدون نام

      چرا اسم سریال برگ ریزان رو‌نیاوردید ؟؟؟اون سریال به نوبه خودش خیلی عبرت آموز بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا برگ ریزان و ندیدی اون بالا؟سرسری مطلب و نخون

      • بدون نام

        پشماااااااام

      • بدون نام

        خخخخخخخ

    • بدون نام

      حریم سلطان هم شد فیلم؟

    • بدون نام

      برگ ریزان از همه قشنگ تر بود. انگار واقعی بود از بس بازیگراش با انرژی بازی میکردند. خیلی هم عبرت آموز بود.

    • باقر

      فیلم فصل گیلاس عالیه

      پاسخ ها

      • پری جون

        فصل گیلاس عالیه

      • سویل

        اره واقعا عالیه من تاحالا 5بار از اول تا اخر نگاش کردم بازم میبینمش

    • بدون نام

      پویراز کارایل واقعا بینظیره

    • amir

      فیلم فقط سریال icerde نفوذی سفارش میکنم ببینید از اول خیلی سدیال خوبیه

      پاسخ ها

      • mehran

        نفوزی واقعا قشنگ بود ولی حنما فیلم چوکور هم نگاه کن یه فیلم با دیالوگ های سنگین

    • بدون نام

      کاش کانالی میگذاشتید تا بشه سریال ها رو دانلود کرد

      پاسخ ها

      • ابوالفضل

        سلام من کانال برای دانلود سریال های ترکی دارم خواستین به تلگرامم پی ام بدین ايدي تلگرامم
        Abolfazle1372

      • بدون نام

        منم ای دی بدم مخه همو مدرن بزنیم نچرال؟

    • زهره

      چقدر این کارگران وبازیگران ترکیه عقب مانده هستند وبیکار اخی بدبختها

      پاسخ ها

      • jahan

        آخی تو نگاه نکن تو اصن تو خوبی هر وقت خواستی ی سریال بسازی خبرم کن

      • ساینا

        چقدر ما بدبختیم که از سینمای بی نام و نشون ترک مطلبم میذاره ذائقه ملت بدبختو عوض کردن با این اشغالا

      • مهدیار

        احسنت

      • Narges

        تو دوست نداری نگاه نکن کسی زوره نکرده

      • هانا

        اره راس میگی چقدرهمه ی سریال هاشونم عاشقانس بی سلیقه های بدبدخت برن سریال های مزخرف ترکی رو نگاه کنن اه اه

      • اردلان

        برو سریال راهزنان در دنیا حکومت نمیکنند رو ببین تا قیامت عاشق ترکا میشی

      • ...

        آخی شما همون کیمیا رو ببین

      • ...

        یادش به خیر کلید اسرار و با ولع تماشا میکردید
        و هی کله تکون میدادید به نشاته تایید

      • بهاره

        چه جالب همینکه یه نفر کامنت منفی میذاره بعضی ها اسم سریال های ایرانیو میارن می خوای دفاع کنی با نقاط قوت سریال های ترکیه ای دفاع کن نه با نقاط ضعف کشو خودت
        واقعاً متاسف شدم که به نظرات هم احترام نمیذارین و از روی اشتیاق سوزان و نه براساس منطق جواب همو میدین
        بیشترین تاثیرو کامنتی روی آدم میزاره که منطقی که در کمال صبوری و منطق نوشته شده باشه

    • بدون نام

      کاش بشه سریالهای طنز ترکی را البته با دوبله خوب و دقیق پخش کرد.خیلی عالیه ند. البته جای تماشابا زبان اصلی را اصلا نمی گیردمثلا سریال زیبای طلاهای استانبول( İstanbul'un altınları) و خیلی های دیگه،بخصوص سریالهایی که به تهیه کنندگی سینان چَتین تهیه میشوند به نسبت سریال های درام خیلی بهترند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین بشما سریالهای طنز بسیارخوبی دارند جدیدا هم توصیه میکنم دوس عزیز توتونامایانلار- آسیب پذیرها- را از ت ر ت1 ببین

    • فرزاد

      خیلی از فیلمهای خوب نادیده گرفته شدن مث عفت .برگ ریزان.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همشون تو لیست بودن

      • بدون نام

        واقعا الان سریال چوکور که خیلی خوب بود نبود

    • javad

      سلام فیلم نفوذی رو از کجا دان کنم.ممنون میشم جوابمو بدین دوستان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ی کانالی تو تلگرام هست ک کل قسمتهاشو با زبان اصلی و زیرنویس فارسی گذاشته

      • Arash

        از سایت بیا تو مووی

      • بدون نام

        اهپیکر عالیه

      • بدون نام

        داداش فقظ ت سایت تاینی مووی است
        بهترین فیلمه

      • بدون نام

        آرش
        مووی کجاس؟

      • بدون نام

        چجوری باید رفت تو مووی؟

      • بدون نام

        برو سایت امی دانلود یا ای ار کره

    • سورنا سلحشور

      سریالهای ترکیه ای نفرت انگیزترین سریالهای جهان هستند البته واقعیت اخلاقی ترکان عثمانی را نشان می دهند.

      پاسخ ها

      • مهرناز

        برای طرز فکرت متاسفم

      • مهدی

        شما برو با همون فیلم های ایرانی حال کن از بس یه مرد با زن رو دروایس داره آدم شک میکنه این فیلمه یا یه چیز دیگ

      • بدون نام

        بابا اینا رو ول کنید فقط یه فیلم خوب داشتن اونم حزر ومد بود بقیه ش یه قرونم نمیرزه

      • فاطمه

        بابا خب چرا نگاه میکنید لیاقت شما دیدن فیلمی مثله شاید برای شما اتفاق بیافتد هست نه فیلمی مثل ایزل

      • سویل

        اگه بازم ببینم به ترکا و سلیقه ها و فیلماشون چیزی بگی میام درجا.......

    • نفس

      فیلم عشق اجاره ای عالیهههههه حیف موقع امتحاناست وگرنه صبح تاشب میدیدمش

      پاسخ ها

      • سویل

        قشنگه ولی درازه

      • بدون نام

        اصلا خوب نیست چرته نگاه نکن

      • بدون نام

        نفس تجدید شده؟

    • رنحبر

      فرهنگ ما یک فرهنگ ایرانی اسلامی است فیلمهای ترکی زیرساخت این فرهنگ را تخریب میکند صداوسیما و کسانی درامور فرهنگ کشور مان فعال هستند یک فکراساسی بکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره جوری که انگار قبح خیانت به زن یا شوهر بین زوجا از بین
        . رفته

      • فاطی

        اره ولی فقط اسمش اسلامیه کجای مملکت داره بر اساس اسلام اداره میشه ؟؟؟ این همه دزدی و خیانت و تجاوز و اختلاس ..... والا این بلاد کفر بیشتر از ما یه چیزایی رو رعایت میکنه کسی هم که با دیدن 2 تا سریال قراره اعتقاداتش رو از دست بده
        همون بهتر که از دست بده

      • رضا

        اونا بیکار نیستن که فیلم درست کنن که فرهنگ ایرانی هارو تخریب کنن این فیلما واسه خودشونه..هدف همه این فیلما عبرت آموری به خود مردم ترکیه هست که نشون میده عاقبت خیانت پول پرستی و .. چیه

      • ali

        مسئولین ما خیلی بخوان فک کنن گزینه ی فیلتر نتیجه اش میشه .اینا اگه قرار بود فک کنن که وضع مملکت این نبود

      • سویل

        تو برو به فیلمای خودت نگاه کن

      • ...

        خخخخخ فرهنگ
        شما چقدر دیدی که فهمیدی فرهنگ خراب کنن؟

    • علی

      فقط و فقط ایزل
      بهترین فیلم ترکیه ای
      حتما تماشا کنید

    • مهرناز

      میشه بگین من باید سریال لیلی و مجنون رو از کجا ببین مثلا من تمام سریال ها رو با زیرنویس به صورت انلاین از نماشا نگاه میکنم ولی تونماشا سریال لیلی و مجنون نبود لطفا کمکم کنید

    • دنیز

      سریال کارا سودا از همه بهتره واقعا عاشقشم

      پاسخ ها

      • م

        دقیقا

      • دلارام

        قشنگه البته با زبان اصلی و زیرنویس نه دوبله های مسخره

    • مهدی

      فیلم فقط دیریلش ارطغرل عشقههههههه نگا کنین چهارشنبه ها از ساعت ۱۰.۳۰ازکانالTrt1

    • مهدی

      سریال پارام پارچا(گوزل)هم عالیه من عاشقشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سریال جسور وزیبا را باید از کجا دانلود کنم

      • بدون نام

        از این جا

    • سمیه

      خواهش می کنم سریال چکاوک را با حجم کم برای دانلود بذارین

      پاسخ ها

      • آرزو

        مگه اینجا سایت دانلود فیلم و سریاله؟

      • هستی

        سریال عشق حرف حالیش نمیشه عالیهههههههه چرا نذاشتینش بیسلیقه ها

    • بدون نام

      سریال عشق اجاره ای و کاراسودا از همه بهتره

      پاسخ ها

      • samane

        من که هرچی نگاه میکنم سیر نمیشم. هم عشق اجاره ای هم دختران آفتاب..واقعا قشنگههه

    • ماردین

      ازل فقط بهترین بازیگر تکیه توش بود انواع نقش ها بود انصافن از همه بهتر بود

    • بدون نام

      واقعا قسمت اخر کارا سودا ناراحت کننده است آدم و از دیدنش پشیمون میکنه خیلی بد تمام شد

      پاسخ ها

      • اد سیز

        مگ ازدواج نمیکنن اخرش؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        اره واقعا منکه قسمت ۵۷ بودم فهمیدم کمال میمیره دیگه نگاه نکردم

      • بدون نام

        غمگین تموم شد ولی نامه ی آخر کمال واقعا منو تحت تاثیر قرار داد

      • javad

        واقعا سریال عالی بود ولی مرگ کمال اصلا نباید اتفاق می افتاد خدایش من گریم گرفت اصلا حالم خراب شد با

    • setare

      سریال ترانه ی زندگی عاااااااالیه از دستش ندید *-*

      پاسخ ها

      • MAHLA

        واقعاترانه زندگی عالیه

    • زهرا

      دختران آفتاب بهترینه نگاااا کنین پشیمون نمیشین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره من دیدم عالیه مخصوصا سلین

      • samane

        من عاشق علی و سلینم. :-D

      • برگ

        فقط ساواش

      • حافظ

        من عاشقشم

    • بدون نام

      هزاران سال دیگه فیلم ترکی نمیاد بالا دست سریال لطیفه

    • بدون نام

      هزاران سال دیگه فیلم ترکی نمیاد بالا دست سریال لطیفه

    • پیام

      من خودم تو این دو یا سه سال اخیر خیلی سریال ترکی البته نصف و نیمه دیدم ولی باید اعتراف کرد کارادایی و کوزی گونی به طرز عجیبی شاهکارن ،واقعا دلم میخواد فرصتی پیش بیاد تا دوباره جفتشونو ببینم.

      پاسخ ها

      • ...

        یه جوری نوشتید(( من خودم ))
        که فکر کردم شما خودت تو فیلم ترکیه ای بازی کردی خخخخخ

    • میتی

      سلام دوستان
      لدفا ی سریال ترکیه و ی سریال کره ک خیلی خیلی خوشگلن و تعداد قسمتهاش زیاد نیس رو ب من معرفی کنید
      میسی از شما

      پاسخ ها

      • مینا

        سلام دوست من فیلم ترکی عشق حرف حالیش نمیشه با فیلم کره ای پسران برترازگل عالیه

      • ناشناس

        سریال پسران برتر از گل با بازی لی مین هو و سریال نسل خورشید با بازی سونگ جونگ کی
        پسران برتر از گل بیست و پنج قسمته
        نسل خورشید هم شانزده قسمته
        سریال تو ااز ستاره ها اومدی ، منشی کیم چشه و وارثان هم پیشنهاد میکنم

    • بدون نام

      تقریبا خوبن

      پاسخ ها

      • زهرا

        عالیه...عشق حرف حالیش نمیشه....

    • بدون نام

      سریال کارا پارا اشک یا همون لطیفه از نظر من بهترین سریال ترکی هستش که تا الان ساخته شده با بازی طوبی و انگین که هر دوشون فوق العاده بازی کردن
      الان هم سریال جسور و گوزل خیلی زیباست که باز هم طوبی تو این فیلم بازی میکنه البته با کیوانچ این سریال هم سریال خوبیه که الان داره از شبکه جم پخش میشه به اس پاتریکس
      گفته میشه دوباره قراره طوبی و انگین با هم هم بازی بشن تو سریال سیاه و سفید قرار بود این سریال قبل از جسور و گوزل با بازی کیوانچ و طوبی گرفته بشه که کیوانچ ای فیلمو رد کرد

    • Ssss88

      سریال کارا پارا اشک یا همون لطیفه از نظر من بهترین سریال ترکی هستش که تا الان ساخته شده با بازی طوبی و انگین که هر دوشون فوق العاده بازی کردن
      الان هم سریال جسور و گوزل خیلی زیباست که باز هم طوبی تو این فیلم بازی میکنه البته با کیوانچ این سریال هم سریال خوبیه که الان داره از شبکه جم پخش میشه به اس پاتریکس
      گفته میشه دوباره قراره طوبی و انگین با هم هم بازی بشن تو سریال سیاه و سفید قرار بود این سریال قبل از جسور و گوزل با بازی کیوانچ و طوبی گرفته بشه که کیوانچ ای فیلمو رد کرد

    • اسکندری

      سلام سریال برگ برگ ریزان فوق العاده زیباست چرا پخش نمی کنید ببینیم لطفا بزارید ممنون میشم من و خانواده ام عاشق این فیلم هستیم لطفا پخش کنید منتظر هستم امیداوارم پیامم به دستتان برسد و رسیدگی کنید

    • طرلان

      من خیلی ازاین سریالهارودیدم وواقعن سریال های خوبین کلن سریالای دوفصله خیلی خوبن اماسریال شرافتم خیلی خوب ومحکم بوددوسش داشتم کاراسوداوایزلم ک دل سنگوآب میکردن

    • یارو

      فیلم فقط عشق اجاره❤❤❤❤❤❤❤

    • بدون نام

      فیلم فقط و فقط سریال icerde این سریال همتا نداره ،بهترینه و خیلی هم پر طرفداره .پیشنهاد می کنم حتما ببینید.

      پاسخ ها

      • alireza

        دایی اگه از این خوشت اومده بهت توصیه میکنم حتماااااا سریال چوکور هم ببینی، ناموسه سریاله خدایی، ببین و راضی باش در حد ایچریده

    • بدون نام

      سلام دوستان از نظر بنده حق سریال کارادایی خیلی بیشتر از اینا بود من بازیگر مورد علاقم اول جیسون استاتام بعد هم کنان ایمیرزالی اوغلو و تقریبا کل آثارش رو هم دیدم یه سریالی مثل ایزل که ریتینگ 8.4میگیره در مقابل ی سریالی مثل کارادایی ک ریتینگ 7.7میگیره !! یا مثلا سریال مسخره حریم سلطان که تحریف تاریخ میکنه ! در کل سریال ایزل بالاترین ریتینگی که میشد بهش داد تو بهترین وضعیت 8بود ولی کارادایی ب نظرم ببشتر از اینا حقش بوده نمیخوام بگم سریال ایزل بد بوده ولی کارادایی با اختلاف ازش بهتر بوده

    • الی

      سریال عشق حرف حالیش نیست خیلی قشنگه فقط حیف آخــرش رو سرهم کردن ...
      سریال داماد معرکه هم خوبه

    • مسعود

      همه این سریال ها را دیدم ولی بهترین سریال ترکی که دیدم vatanım sensin(وطنم تویی) هست البته از نظر من هرکه ندیده عمرش بر فناست

    • baran

      فیلمایی ک من دیدم از بینشون یکی ایزل خیلی جذاب بود و عشق حرف حالیش نمیشه هم خیلی قشنگ و طنز بود اما قسمت اخرش کلا بازه صدرحمت ب اصغرفرهادی ما...فیلم برگریزان اموزنده بود و فیلم هسل هم خیییلی خوب بود و در راس همه اینا ک هم جذاب بود و هم رمانتیک و اشک درار سریال عشق سیاه یاهمون اکیا ک قسمت اخرش من ک مررردم بس گریه کردم اصن خیلی غمگین تموم شد منم ک حسااااس.اما فکر و نقشه های اون دوتا امیر و کمال تو فیلم عااالی و هیجانی بود

    • Aydin

      فیلم فقط سریال نفوذی icerde و ایزل

    • نرگس

      از همه سریالها سریال ازل بهترین بود.

    • دلسا موسوی

      من سریال عشق اجاره ای-کاراسودا-فصل گیلاس رو دیدم...واقعا قشنگ بودن قشنگتر از همشون عشق اجاره ای بود.
      خلاصشم اشتباه زدید...داستاناشون واقعا قشنگ بود..البته کاراسودا خیلی تلخ بود..

    • faeze

      سریااااااااااال کارا سودا عالیههههه
      کمال و نیهان عالین مخصوصا کمال
      عشقش خیلی قشنگه

    • زهرا

      من سریال رهایی رو خیییییلیییی دوست دارم بازیگرنقش یکتا(yurdaer okur)هم تو این سریال عالیه

    • زهرا

      من سریال رهایی رو خیییلییی دوست دارم ،بازیگرنقش یکتا هم عالیییههه

    • بدون نام

      همشون عالی عالی عالی عالیییییب

    • بدون نام

      فكر ميكردم كسي تو اين خبر نظر نده چقدر خز و خيل داريم اينجا
      همين خالطورا بودن كه ....

    • بدون نام

      اون عشق بی پایان هست چرا نوشتین عشق کورکورانه
      اهل سریال ترکیه ای نیستم و عشق بی پایان تنها سریال ترکیه ای که دیدم و واقعا ازش لذت بردم بسیار زیبا احساسی و یه پایان زیبا بعد از سالها یه سریال دیدم که هر لحظه انتظار شروع قسمت بعدیش رو داشتم یعنی دقیقا بعد یوسف پیامبر دیگه سریالی ندیده بودم که در این حد ازش لذت ببرم فقط میتونم بگم زیبا بود

    • بدون نام

      همون طور که گفتم من فقط عشق بی پایان رو دیدم و خیلی خیلی لذت بردم ولی با کامنت هایی که میخونم انگار باید بقیه ها رو هم ببینم

    • بدون نام

      خوش بحالشون میلیاردی پول درمیارن راهشو یاد گرفتن سریالهای ترکی در بیش از 70کشور فروش میره

    • کریستین بیل

      فقط کلید اسرار و لاغیر

    • پارسا

      من مدیر سایت معروف ترین سایت سریال ترکی هستم.واقعا شاخ دراوردم از این اسم گذاری واسه سریالا..این چه اسم های مسخره ای بود گذاشتید روی سریالای ترکی.تازه دوبار کاراسودا و ارطغرل را آوردید!!یه سرچ ساده کنید در نت اسم درست سریالارو میاورد و یه دور هم لیست رو نگاه میکردید تا تکراری نباشه و بهتون ملت نخندن!!

      پاسخ ها

      • مریم

        مرسی

    • علی

      من که هیچ کدومش نگاه نمیکنم .

    • زهرا

      بهترین فیلم ازل بود

    • reza

      بجای وقت تلف کردن پای سریال های ترکیه ای برید سراغ فیلمای با ارزش سینمای ترکیه: خواب زمستانی، موستانگ، روزی روزگاری آناتولی و...

      پاسخ ها

      • محمد

        دمت گرم.حرف دل مارو زدی.اینا چ میدونن نوری بیلگه جیلان یا ییلماز گونی کیه

      • بدون نام

        kalender soğuğu- ahlat ağacı- üç maymun-bir zamanlar anadolu- uzak ihtimal-ali nin sekiz günü- av mevsimi- çakal-

    • عبد الحسین

      بهترین سریال ازل بود‌ بازیها فوق العاده داستان جذاب و دوبله عالی. دایی رامیز و اون جمله های معروفش. عاشق شخصیت دایی رامیز بودم و چه دوبله ای داشت. حیف که تونجل کورتیز بازیگر نقش دایی رامیز از دنیا رفت حیف‌. روحش شاد

    • بدون نام

      فقط دوتا از سریالا رو تونستم تا اخر دنبال کنم بقیه بعد چند قسمت دلو میزنه
      اولی فاطماگل بود دومی ام که جاش تو این لیست واقعا خالیه کوزی گونی بود
      در کل سریالای خوش رنگ و لعابی میسازن که عامه پسنده و برای خواص که دنبال کیفیت بالا و معنا و مفهومن مناسب نیستن اما اگه با اینا ارتباط برقرار کنین تا دلتون بخواد شما رو غرق خودش میکنه کلا زندگیه خسته کننده و ینواختتون یادتون میره
      میشه گفت نقش مسکنو بازی میکنن
      خوراک ما ایرانیای پر درد و بیکار

    • بدون نام

      سریال "برگ ریزان" اونقدر طبیعی و پر ماجرا بود که پدر پیر من که یه لحظه هم تی وی نمی بینه رو پای خودش نشوند و همچنین کوشم سلطان ( ماه پیکر ) هم عالی بود . بنظرم این سریالای شیک وپیک مثل عشق اجاره ای و لوسبازیاشون اصلا دیدن نداره من هیچ کدوم از سریالای بالا رو دوست ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اول برو عشق اجاره ای رو ببین بعد نظر بده

      • h

        اتفاقا عشق اجاره ای عالی بود البته نه همه فیلم فقط ماجرای عاشقانه بین دختر وپسره واقعا قشنگ ترین سکانسای عاشقانه روداشت

    • بدون نام

      اوووه چیه بیننده ای داره این سریالا چخبره بنظر من دوره از فرهنگ ما و عادی سازی میکنه روابط رو بده که ی عده دیگه برای ما خوراک فرهنگی تولید کنن و به خورد ذهن و چشم ما بدن اینطور نیس؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حق باشماس فیلم حاج آقا طوسی وناظم مهربون حائری بهترین فیلم ماست واصلا مارو از فرهنگ مون دور نمیکنه اینطور نیست؟

    • بدون نام

      هرچی پیرزن از برگ ریزان خوشش میاد..

      پاسخ ها

      • اریا

        درست میگی

    • بدون نام

      یه زمانی تب فیلم های هندی بود ،الان ترکی و کره ای ،می گذره تا ببینیم بعدش چی میشه ،خوب وقتی اجازه ی هیچ کاری به بازیگرای خودمون نمیدن و سانسور شدید هست مردم باید برن سراغ ماهواره !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا

    • بدون نام

      مسعود جان شما هم انگار مثل خیلی از جوانان ایرانی بیکارید ،وگرنه من ندیدم تا حالا مردی بشینه اینهمه سریال اونم از نوع معمولا زنانه ببینه !!!!!!!
      شوهر من که کلا هرگز سریال نمی بینه ،فیلم هم فقط درجه یک ها ،هی به من میگه اینا چیه نگا می کنی بشین کتاب بخون .

    • فرهاد

      جای خالی سریال های دست سرنوشت و هسل توی این لیست احساس میشه

    • فرشته

      سریال ستاره چوپان هم خیلی زیباست پیشنهاد میکنم حتما ببینین خصوصا با بازی زیبای شوکرواویلدیز

    • پردیس

      پس عشق اجاره ای چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

      عالیییییه بی نظیره تکهههه

    • عطیه

      واقعا از دیدن سریال می خواهید زندگی مستحکم تری رو داشته باشید و یا دنبال تعالی روح واخلاقیات هستید . تازه اگر این دید هم داشته باشید سریال های ترکیه ای بی نظیر هستند زیبا و سرگرم کننده .خیلی نزدیک به فرهنگ و روابط احتماعی ایرانی ها .درسته که در برخی فیلم ها مساله خیانت و روابط خارج از ازدواج رو نشون میده ولی سطحی نگری هست که بگی داره خیانت و بی بندو باری رو تبلیغ می کنه . داره علت خیانت و تبعاتی که آداب و سنت ها ی بی مورد رو در پی داره رو داره می گه. بهتره سریال سازی رو یاد بگیرند اهالی فرهنگ وهنر که خودشون رو بالاتر از همه می بینند.
      ایزل - فاطما گل - حریم سلطان - عشق اجاره ای - اوکیا
      چه سریالی بود برگریزان .عالییییی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزن کف قشنگه رو

    • Afs

      من جسور و زیبارو کامل دیدم واقعا قشنگ بود

    • بدون نام

      سریال جزر و مد رو حتما نگاه کنین خیلی قشنگه

    • سمیرا

      سریال مروارید سیاه فوق العادس

      پاسخ ها

      • پری

        عالی بود خیلی

      • بدون نام

        عالی بودمروارید سیاه

      • بدون نام

        اوکیا بهترین فیلم

    • بدون نام

      همشون عالین یکیش benim hala umudum var من šukru ozyidiz خیلی خوشم میاد عاشقشمممم

    • پریسا

      عشق و جزا

    • آزربایجانی تورکی

      ** چوخ گؤزل ساغولاسیز **
      ** یاشاسین بوتون تورکلر **

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز ترک ها

      • بدون نام

        ساااااااااغول
        یاشاسین بایجان

    • سمانه

      عشق اجاره ای عاااااااااااااااااااااالیه

    • سارینا

      پس عشق حرف حالیش نمیشه روندیدیدسفارش میکنم حتماببینیدخیلی قشنگ وزیباست تک. تنهافیلمیه ک من خوشم اومده

    • افسانه

      من فقط نفوذی دیدم عالیه ولی فکرکنم بقیه روهم بایدببینم بااین همه تعریف۰

    • بدون نام

      منم با آقا مسعود موافقم هرکی سریال ترکی وطنم تویی رو ندیده کل عمرش برفناست .واقعا معرکه س .ب این میگن فیلم بقیه ش فیلمه

    • یاسین

      سریال عشق اجاره ای وعشق ممنوع بی نظیره البته سریالهای ازبوسه تاعشق واوکیاچون آخرش خوب نبودراضی نیستم

    • بدون نام

      سلام این فصل گیلاس چرا دوبلع شدش نبست

    • المیرا

      سلام درسته همه فیلم های ترکیه خوب وقشنگن منم طرفدار فیلم ترکیه ام ولی بهتره بدونیم که یا این فیلم ها داریم به خودمون ضربه میزنیم دقت کردید درفیلم های ترکیه اکثر زن ها رو لخت نشون میده ولی مردها رو با کت شلوار این نشون دهنده ی بی ارزش کردن زن درجامعس اینو بدونید هیچ کشوری بیکار نیست که این همه هزینه کنه شما ها رو سرگرم کنه دلش برا شماها نمیسوزه این جنگ نرمه پس مراقب باشید فیلم ها تاثیر برذهنتون نذاره ببخشید زیاد حرف زدم لطفا به کسی برنخوره من فقط نظر شخصی خودمو گفتم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رطب خورده منع رطب کی کند شما خودتون طرفدار این فیلم ها هستید

    • شبنم

      سریال لطیفه عالیه

    • جزرومد

      فقط سریال جزرومد هرکی نبینه نصف عمرش بر فناست

    • مهدی

      به نظر من سریال کارا سودا خیلی قشنگ ارزش وقت گذاشتنو داره.ولی حیف اخرش.....

    • الهام

      بهترین سریال ترکی فاتیح حربیه بود و هست.. حتما ببینین.. عالیه، تعجب میکنم چرا جم پخش نکرده تا حالا..

    • مینا

      سلام دوستان ازنظرمن عشق حرف حالیش نمیشه محشره حتماببینیدازدستش ندین

      پاسخ ها

      • ایدا

        اره منم با نظرت موافقم فیلم فوق العاده ایه

      • رها

        فیلمش عالیه حتما ببینید

    • فرهاد

      ازل فقط ازل والسلام

    • اردلان اجم زاده

      هرکی با فیلم‌های ترکیه مشکل داره زنگ بزنه به این شماره جوابش رو بدم فیلم ترکیه بهتر فیلم‌های دنیایت 09114772891

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حال بهم زدن تر آبکی تر از سریالهای ترکی تا بحال ندیدم صد رحمت به سریالای مضخرف هندی بهترین سریال های دنیا سریال های کره ی و آمریکایست حیف که سلیقه مردم رو عوض کردن شما افسانه دریایی آبی و فرار از زندان رو ببینید اونموقه میفهمید سریال یعنی چی

    • Amir

      تو سریال های ترکی فی جی پی سریال متفاوتیه حتما بینید کارا سودا و ایزل و کارادایی هم ارزش دیدنو داره بقیش فقط وقتتونو تلف می کنه

      پاسخ ها

      • مژده

        فی چی پی فوق العاده ست ، متفاوت ترین و خاص ترین سریالیه که من توو عمرم دیدم.. واقعا محشره

    • بدون نام

      سریال عشق اجارهای عالیه من عاشقشم برای همین تصمیم گرفتم برم ترکیه بازیگر شم

    • Mitra

      من از سریالهایی که شوکرواوزیلدیز ویوسف چیم توش بازی کردن خیلی خوشم اومده مثل بوی توت فرنگی،عاشق چکارا که نمیکنه،من هنوزامیدوارم،آفتاب زمستانی عالین

    • بدون نام

      سریال نفوذی از همه بهتره واقعا خیلی دوستشان داشتم چاتاغای الوسوی و اراس بولوت و بنسو سورال و داملا کولبای
      سریال ایزا و غنچه های زخمی هم خیلی خوب اند
      من نفوذی را یک بار از کوردماکس شووبعد از جم تیوی و بعد از کورد ماکس نگاه کردم خیلی جالب بو من فقط این سه سریال رو نگاه کردم خیلی خوبن ولی به نظر من دیگر سریال تماشا نکنید خیلی خراب اند

    • اتاتورک

      بیشتر سریالها ترکیه را دیدم واقعا عالی هستند بخصوص عشق اجاره

    • بدون نام

      فقط لطیفه

    • .....

      سریال فقط سریال پویراز کارایل . کارادایی . ایزل
      روزگار تلخ . عمر گل لاله . شمیم عشق . نفوذی
      زیر پوست شهر این سریال ها بهترین سریالن اگه دانلودشون نکنین پشیمون میشین

    • مهدی

      اول سریال تا حد مرگ رو دیدم که بد نبود.بعد سریال نفوذی زو دیدم که خیلی حال کردم.
      سریال بعدی چی زو ببینم به نظرتون؟
      طغرل ببینم یا وطنم تویی یا چیز دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب معلومه عشق اجاره ای

      • بدون نام

        صد در صد وطنم تویی

    • بدون نام

      عشق اجاره ای قفط

    • ارام

      فقطططططط عشششششششق أجاره اي

    • سارو

      سریالهای ترک عالین.تمام دنیا رو مبهوت خود کردن همه شون بهترن

    • محسن

      سلام به نظر من سریال درانتظار آفتاب بهترین سریال است باسریال قبول میکنم

    • نازيلا

      سلام به دوستان
      منم مثل شما چند تا از فيلم هاي تركيه اي رو نگاه كردم واقعا قشنگ بود مثل عشق أجاره اي و فاتيح حربيه و عشق حرف حاليش نميشه
      ولي از همه قشنگ تر همون عشق أجاره اي بود با بازي عمر و دفنه كه خيلي عالي بودن

    • بهار

      همه اش عالیه فقط عشق حرف حالیش نیست هم خیلی قشنگه❤

    • بدون نام

      در صدر جدول عشق بی پایان یا کاراسودا ، بعد جسور و زیبا آخ چقدر این سریال خوش ساخت بود همه چیزش دقیق و حساب شده بود خدایی لذت بردم از دیدنش ، عشق اجاره ایی هم خوب بود بیشتر تم طنز داشت درست مثل عشق حرف حالیش نمیشه و در انتظار آفتاب و انتقام شیرین و.. .

    • spi

      ; سلام ، این سریال ها قابل دانلود یاتهیه ازفروشگاه ها و خدمات اینترنتی هس؟

    • z.d

      از نظر من عشق اجاره ای یا عشق حرف حالیش نیست از همش بهتره

    • Hayat

      فیلم فقط فیلم عشق حرف حالیش نمیشه و مروارید سیاه و دختران افتاب و هرگز تسلیم نمیشوم است مخصوصا با بازیگری هانده ارچل که بینظیره البته هرکسی یکــنظریهای دارن

      پاسخ ها

      • hande

        منم دقیقا مثله شما همین سریالارو نگاه کردم با بازی هانده که عشقه

    • سحر

      سریال عشق اجاره ای ، ضربان قلب و عشق حرف حالیش نمیشه عالیه ، توصیه میکنم این 3 تا سریال را ببینید بخصوص ضربان قلب خیلی قشنگه ...

    • طرلان

      ولي بچه ها به نظر من بهترين فيلم هايي كه تاحالا ديدم فيلم عشق اجاره اي عشق حرف حاليش نيست ،دختران آفتاب وماه كامل حتما نگاه كنيد خيلي خوشگلن چيه اين فيلماي ايراني آدم ازقسمت اولش معلوم ميشه چي به چيه

    • طرلان

      ولي بچه ها به نظر من بهترين فيلم هايي كه تاحالا ديدم فيلم عشق اجاره اي عشق حرف حاليش نيست ،دختران آفتاب وماه كامل حتما نگاه كنيد خيلي خوشگلن چيه اين فيلماي ايراني آدم ازقسمت اولش معلوم ميشه چي به چيه

    • طرلان

      ولي بچه ها به نظر من بهترين فيلم هايي كه تاحالا ديدم فيلم عشق اجاره اي عشق حرف حاليش نيست ،دختران آفتاب وماه كامل حتما نگاه كنيد خيلي خوشگلن چيه اين فيلماي ايراني آدم ازقسمت اولش معلوم ميشه چي به چيه

    • بهار

      بهترین سریال تریال ترکی که دیدم سریال نفوذی بود با بازی بی نظیر چاتای اولوسوی واقعا محشر بود توصیه میکنم حتما حتما ببینید البته سریال دست سرنوشت و کاراسودا هم خوب بودن ولی هرگز به نغوذی نمی رسن هر چند که کاراسودا خیلی بد تموم شد بازم می گم نففففففففففففوووووذی

    • فرشاد

      فیلم ترکی هم شد فیلم
      چپ خیانت راست خیانت
      شما یه فیلم بگید که توش خیانت نباشه
      خانواده‌ها چیزای هم که بلدنبودن از این فیلمهای مسخره یاد گرفتن

      پاسخ ها

      • F.j

        شنونده و بیننده باید عاقل باشن

      • بدون نام

        وطنم تویی یه مورد خیانت هم نداشت

    • بدون نام

      فقط فیلم های عشق حرف حالیش نمیشه،درانتظارآفتاب،انتقام شیرین،عمرگل لاله

    • بدون نام

      عمررررررر گل لاله عالیه. کارادایی ،فریحا ، لطیفه ، هرگز تسلیم نمیشوم هم خوبن ولی همر گل لاله از همه بهتره

    • T.S

      بنظرم فیلم غنچه های زخمی از همشون متفاوت تر و قشنگ تره عشق اجاره ای و عشق حرف حالیش نمیشه و ... رو هم بد نیستن ولی خیلیییی رمانتیکن که زیاد به دل نمیشینه

    • پانبز

      فقققققط غنچه های زخمی

    • سلین

      بهترین فیلم مروارید سیاه هست خیلیی خوبه

    • سحر

      هر کی وطنم تویی با بازی هالیت ارگنچ رو نبینه واقعا عمرش بر فناست....واقعا عالیه ببینیدش

    • شهلا هستم

      دست سرنوشت چرا دان نمیشه وقسمت سریال روزگاری ترکیه‌ای قسمت133اصلا دانلود نمیشه لطفا رسیدگی کنید ممنون میشم

    • شهلا هستم

      دست سرنوشت چرا دان نمیشه وقسمت سریال روزگاری ترکیه‌ای قسمت133اصلا دانلود نمیشه لطفا رسیدگی کنید ممنون میشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام به نظر من فقط عشق اورژانسی عالیه معرکه حتما ببینید

    • سلین

      سلام به نظر من سیاه بیاض اشک را هم کاش ببینید واقعا فیلم بود آدم احساس می کرد ابراهیم چیلیکول یک هنرمند ترکی نیس بلکه یه بازیگر آمریکایی هست او نقد قشنگ هست

      پاسخ ها

      • mahshid

        سیاه بیاض آشک وتقعا قشنگه

      • مریم

        بیرجه اکالای یه سروگردن از ابرهیم هم بهتر بازی میکرد

    • بی نام

      سریال فقط غنچه های زخمی ...ولی بد نیست فیلم های آمریکایی ام ببینید چون فوق العاده ان

    • م

      غنچه های زخمی و عشق جاره ای خیلی قشنگن...تنها سریل هایی ک دوس دارم تا اخر ببینم...

    • لیندا

      فقط عششششق اجاره ای

    • fm

      سيب ممنوعه خيلي قشنگه ولي نميدونم كاملش هست يا نه من تا قسمت ١٢ ديدم

    • اریا

      فقط فصل گیلاس و عشق حرف حالیش نمیشه و عشق اجاره ای خوبن بقیه نه

    • سارا

      سریال وطنم تویی با بازی بی نظیر برگوزار کورل و میرای دانر محبوب ترین سریالمه. داستان جذاب بازی های عالی. موسیقی متن عالی. قسمت آخرش هم که کلی گریه کردم. بعدم نفوذی... حکایت ما با بازی زیبای هازال کایا. سریال پویرازم هم سریال خیلی قشنگ و هیجانی بود. فاطماگل هم دید آدم رو نسبت به دنیای پیرامون عوض میکرد. برن طوری نقش رو زیبا ایفا کرد که نمیشد ندید. این رمانتیک های الکی و لوس رو به هیچ وجه نمیپسندم نمیدونم ملت از چی این عشق اجاره ای و عشق حرف حالیش نیست خوششون میاد. همش عین همه فقط بازیگراش عوض میشن. یکی دو قسمتش دیدم حوصله ام سر رفت اونم از بس ملت الکی تعریف میکنن آدم فکر میکنه یه چیزیه

      پاسخ ها

      • h

        ببین عشق اجاره ای کل داستانش زیادجذاب نبود فقط ماجرای عاشقانه دوتاشخصیت اصلیش خیلی زیبابود درواقع قشنگ ترین سکانسای عاشقانه روداشت منم بیشترهمین قسمتاشو دیدم بقیه رو زدم جلوولی این
        قسمتاش واقعا عالی بودبازی عمربینظیربود

    • ساغر

      من همه فیلم های ترکی رادیدم هیچکدوم ب پای عشق حرف حالیش نمیشه نمیرسه فوق العاده زیباست توصیه میکنم نگاه کنین اگه فیلم جدید میشناسین هم ترکی هم کره‌ای معرفی کنین ممنون

    • سبحان

      سریال عشق حرف حالیش نمیشه عالیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعاااااااااااا

    • مریم

      عشق حرف حالیش نمیشه عالیه عاشق بازی بوراک دنیزم عاالی بود

    • بدون نام

      اکه میخواین سریال جدید و به دردبخور تماشا کنین حتما کوزی گونی ،، لطیفه ،، کاراسودا و جسور و گوزل رو ببینین
      فیلمنامه و بازیگرای این چهارتا فیلم بی نظیره همشونو از اول تا آخر دیدم انقد سریالای خوبین که آدمو مجذوب خودشون میکنن

    • ناشناس

      سریال ترانه ی زندگی یا همون ماکسیرا خیلی خیلی بی نظیره

    • F.j

      اینایی که میگن عشق اجاره ای و عشق حرف حالیش نیست بی نظیره رو واقعا درک نمیکنم این دوتا سریال خیلی آبکی بودن بخدا...تعجب میکنم چرا تواین لیست هیچ حرفی از سریال در انتظار آفتاب زده نشده بی نظیرترین سریالیه که تو عمرم دیدم و بنظرم هرکی که اهل دیدن سریال ترکیه کل عمرشو باخته با ندیدن این سریال کارگردانی و نویسندگی دقیق داستان قوی عشق خالصانه دوتا بچه مدرسه ای به زیبایی هرچع تمام کنارهم چیده شده واقعا عجیبه برام که حرفی ازاین سریال تو هیچکدوم از نظرات زده نشده به عنوان کسی که واقعا فیلم بازه نصف سریالای دنیارو دیدم و میشناسم میگم دنبال فیلم هیجانیو قوی میگردین فقط در انتظار آفتابو پیشنهاد میکنم بهتون

      پاسخ ها

      • pary

        کاملا موافقمم

    • بدون نام

      سریال فضیلت خانم و دخترانش خیلی خیلی قشنگه حتما ببینید

      پاسخ ها

      • تیتا

        اره واقعا بهترین فیلم الاخصوص الپ ناوروز ودنیز بایسال

    • زهرا

      به نظر من فیلم عروس استامبولی بهتر ازهمه ی فیلم هاست با اکیا

    • سحر

      سریال اکیا و جسور و زیبا عالیه

    • فاطمه

      من سریال زیاد دیدم از نظر من سریال مریم خیلی خیلی قشنگ بوده و اینکه هر سریالی ب نحوه خودش قشنگه سریال های دیگه مثل نفوذی و مروارید سیاه هم قشنگ بودن

      پاسخ ها

      • asma

        سلام اگه می تونی یه عکس برات بفرستم بگو اسم سریاله
        چیه بهم ایمیل بده
        asmasalmanian828@gmail.com

    • بدون نام

      سریال عشق اجاره ای فوقالعاده بود خیلی خیلی هم تو خود ترکیه مشهور بود دوسال بهترین سریال شد اخه چطور ممکنه اسمش تو این لیست نباشه

    • asma

      سلام کی می تونه یه عکس رو ببینه بهم بگه چه سریالیه؟

    • فاطمه

      سلام به نظر من سریال عشق اورژانسی بی نظیره تکه حتما نگاش کنید

    • الهام

      سریال های ترکی هیچ بویی از عفت و اخلاق نبردن یذره خجالتم خوبه هااا مردمو از راه به در کردن

    • نسرین

      عشق حرف حالیش نمیشه عالیه مخصوصابابازی بوراک دنیز

    • بدون نام

      کاراسودا

    • الین

      کسایی که به فیلم و سریالهای ترکی علاقه دارن پیشنهاد میکنم که فضیلت خانم و دخترانش رو حتما ببیند..عالیه حرف نداره چون داستان پرپیچوخمی داره..سریالهای خوبه دیگه ای هم هست ولی این واقعا عالی بود

    • بدون نام

      ازفیلم عشق اجاره ای دیگه چه فیلمی بهتره که نگاه کنم؟

    • مینا

      فقط عشق حرف حالیش نمیشه وفقط بوراک دنیز ووووووعاشفتم حمیدهیرااااد❤️❤️

    • ...

      سریال فقط سریال روزگار تلخ . ایزل . کارادایی . گوزل . عشق ممنوع . برگ ریزان . پویراز کارایل . اکیا . زیر پوست شهر

    • ...

      سریال فقط سریال روزگار تلخ . ایزل . کارادایی . گوزل . عشق ممنوع . برگ ریزان . پویراز کارایل . اکیا . زیر پوست شهر

    • رویا

      سریال فضیلت خانم و دخترانش هم سریال فوق العاده زیبایی هست..جدا بهتون پیشنهاد میکنم..البته برای اون دسته از افراد ک دنبال سریال های اجتماعی و عاشقانه جذاب با عشق هایی پیچیده و ممنوع هستن..نقش اصلی مرد سریال بازی بسیار جذابی از نظر من داره

    • نسترن

      سریال پویراز کارایل خیلی زیبا است

    • رویا

      سریال فقط ضربان قلب عشق حرف حالیش نمیشه و دختران افتاب من عاشق ساواش و نازلی توی فیلم دختران افتابم

    • امید

      جزرومد.اسم او افسانه است.عشق حرف حالیش نمیشه.مریم.دختران آفتاب.این شهر پشت سرت می آید.قول.جنگجو.نفوذی .عشق سیاه و سفید.در انتظار آفتاب.به امید دستبند نمیتوان زد.وطنم تویی سریال های عالی ای هستند.

    • zahra

      من نتونستم سریال نبردگلها رو دانلود کنم چیکارکنم
      لطفا راهنمایی کنید

    • بدون نام

      سریال فقط روزگار تلخ

    • m.z

      فقط فیلم عشق اجاره ای، وضعیت پیچیده رابطه ما

    • هستی

      سریال عشق حرف حالیش نمیشه و حکایت ما عالیههههه خیلی بیسلیقه هستین شماها

    • هستی

      سریال عشق حرف حالیش نمیشه و حکایت ما عالیههههه خیلی بیسلیقه هستین شماها

    • سهیلا

      فیلم فقط فیلم های جسور و گوزل، فضیلت حانم و کیزلاری، سیاه بیاز اشک، مدگزیر

      پاسخ ها

      • سمیه

        مدگزیر نه مد جزیر که به فارسی میشه جزر و مد

    • sa

      تو تعریف کن دریای سیاه چی پس :)

      پاسخ ها

      • مری

        اون که یدونس...
        از بس قشنگه لعنتی..
        پیشنهاد میشه حتمااااااااااا ببینینش
        تو ریت همیشه اول بوده
        تو قسمت 6 توسط فرانسه خریداری شده
        به 23 کشور فروخته شده
        به کن فرانسه راه پیدا کرد
        جایزه بخاطر پربازدیدترینا از یوتیوب گرفت
        و...
        ان شاالله پروانه طلاییم ما میگیریم

    • یگانه

      بچه ها توصیه میکنم وطنم تویی روببینید بهترین فیلمه ن تکراری نه چرت ی فیلم تارخی از بهترین بازیگرای ترکه مثلا هالیت ارگنچ وبرگزار کورل درامش تاریخیه تو اولین قسمت بدتون نیاد همش ببینید عاشقش میشید

    • یوسف

      ترانه زندگی بهترین سریال خوب

    • بدون نام

      سریال جسور وگوزل را باید چی قسمی دانلود کنم

    • محمد

      حتی ینفرم اسمی از روزی روزگاری نبردن.اونم سریالی که بر اساس واقعیته.مخصوصا با اون موسیقیهای قشنگ تویگار ایشیکلی.بعدشم برگریزان و عشق ممنوع.تمام.بقیه شونو اصلا نگاهم نکردم.چرت چرت

    • بدون نام

      من عاشق غنچه های زخمیم فقط اون واقعا که حرف ندارهعاشقشم مخصوصا مارال جون و کمال دوستان فقط اون

    • ندا

      بنظر من سریال (kadin) فوق العاده عالیه هربار که این سریال رو نگاه میکنم انقدر گریه میکنم واقعا بدبختی های یه زن رو نشون ميده

    • هادی

      اسم فیلم ها رو اشتباه نوشتین خخخخ

    • فاطیما

      سلام بچها من فیلم عشق اجاره ای با ضربان قلب با عشق حرف حساب حالیش نمیشه دیدم بی نظیره

    • اسلی

      فقط عشق سیاه سفید یعنی متفاوت ترین نسبت به بقیه،من همه را دیدم ولی اگر این فیلمو دیدین دوباره میخواهیم ببینید

      پاسخ ها

      • مهدیه

        آفرین گل گفتی

    • vh amd

      این سریال های چرت و آشغال ترکی چی هستن می بینین؟!!!!
      واقعا حیف نیس یه انسانی قبل از مرگ سریال های از قبیل game of thrones - breaking bad رو نبینه؟!!

    • بدون نام

      سریال پس کوچه ها وملت واحد از همه عالی

    • رویا

      چرا اینقدر روی بچه نامشروع مانور میدن بیشتر جاها بی دلیل و غیر منطقی است !؟

    • مهناز

      اگر کسی اهل فیلم و سریال باشه مال تمام کشورها رو باید نگاه کنه تمام فیلما که بد نمیشه مسایل اجتماعی قشنگی و بعضیاشون به تصویر کشیدن مثل سریال فضیلت خانم و دخترانش بسیار قشنگه این فیلم پر از هیجان و احساس و اتفاقای مختلف البته به زبان اصلی دیدم . یا فیلمای فرانسوی پر از صحنه است هالیوودم که خیلیا میشناسن و من عاشق فیلمای هالیوودیم .

    • k.n

      همه این فیلمایی که دوستان نگاه کردن و اسماشونو گفتن دوبله فارسی بود یا زیر نویس منم دوس دارم سریالای ترکی ای هستم.امامتاسفانه نمیدونم از چه سایتی که دوبله یازیرنویس داشته باشی دان کنم کسی بودمنوراهنمایی کنه ممنون میشم ازش نفس24تهران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میتونید از سایت مووی باز با زیرنویس فارسی ببینید

    • فاطیما

      سریال فصل گیلاس وغنچه های زخمی خیلی خوبن می خوام صد بار هم شده نگا کنم

    • خزان

      سریال فقط عشق سیاه وسفید

    • ناشناس

      تا وقتی فیلم فضیلت خانم و دخترانش هست بقیه فیلم ها نمیتونن قد علم کنند... من اصلا حاضر نیستم فیلمای تدرکیو ببینم. ولی این فیلمو 5 بار دیدم.. کیف کردم... عااااااااااااااااااااالی بود... واااااااااااای فقط بازی چاعلار اورتودول... عالیه این ادم

    • بدون نام

      سریالای ترکیه هم شدن سریالاده سال میدن هزار بار عوض میشن هزار نفر میاد تو فیلم و کلی بی حیایی ..
      همه چی عادیه خیانت عادیه و.. فیلمی که یه چیه مثبت یادم نده فقط اتلاف وقته سریالای ترکیه چیز مثبت یاد نمیدن هیچ کلی هم منفی..ولی سینماهای خوبی داره..ولی تو کل زبانای دنیا عاشق زبان ترکی استانبولیم که بهترین زبان برا ابراز احساساته

    • حسین

      سلام ببخشید میشه به من بگید سریال قول چرا قسمت 66 به بعد نشون نمیده راهنمایی کنید ممنوع

    • a.r

      سلام.به دوس داران سریال های ترکی اکیدا پیشنهاد میکنم حتما سریال (گریه نکن مادر یا aglama anne) که محصول 2018 هم هست به هیچ عنوان از دست ندن.منقلب کنندست

    • مژگان

      سریال ترکی فاتح حربیه بی نظیر حتما ببینید

    • بدون نام

      فیلم عشق سیاه وسفیدعالیییییییییییه

    • هزاره

      سلام چرا سریال راهزنان در دنیا حکومت نمیکنند را قسمت ۸۴ بعد را پخش نمیکند واغن زد حال کرد میاد تازه سازی لطفن رسیدگی کنید ممنون م میشم

    • ياسي

      عشق اجاره اي ، لطيفه و اكيا جاي خود دارن و عاليههههههههه
      براي سال ٢٠١٩ هم سريال جديد تصادف كه توش الچين سانگو ، كيوانچ يا همون كوزي بازي كردن بي نظيرههه و از پر هزينه ترين سريال هاي تركيه

    • بدون نام

      حالا اگه هالیوود یه سریالی مثل وطنم تویی ساخته بود همه واسش جیغ و هورا میکشیدن. واقعا هر چیزی که میشه از یه سریال توقع داشت وطنم تویی داره منتها بعضیا یاد گرفتن هر چی ترکیه میسازه اخ اخ و پیف پیف کنن و هر چی هالیوود میسازه به به و چه چه کنن

    • خسرو

      اونایی که سریال ترکی میبینن مشکل روانی دارن اخه تا سریال امریکایی هست چرا فیلم وسریال مضخرف ترکی میبینین

      پاسخ ها

      • سارا

        ببین برادر من نیاز نیست توهین کنی باید ب این درک برسی که ..هرکس عقیده و سلیقه ای داره..وقطعا تو هر کشوری فیلم های خوبی ساخته میشن حالا ی کشور طرفدار بیشتر پیدا میکنه..من که طرز زندگی تورک های تورکیه رو دوسدارم چون طرفدار زندگی شاد و عاشقانه و دور هم هستم

      • بدون نام

        . مرتیکه غرب زده خودباخته

      • بدون نام

        خب سارا خانم بعضی عقاید واقعا مزخرفه. بهتر هست در مورد این سریالهای چرت و بی معنی و کش دار یه نظرسنجی هم ار مردم ترکیه کنی تا ببینی چقدر بهشون اقبال دارند. اینها برای مردم ایران خوبه که سریال خوب توی تلویزیونشون نیست

    • moslem

      من بیشتر سریال های ترکی رو نگاه کردم ولی عشق اجاره ی تنها سریالی بود ک برای من تکراری نمیشه واقعا سریال توپیه.

    • بدون نام

      فقط ایزل

    • Mobin

      خاک بر سرتون بابا برید همون برگ ریزانو عشق اجاره ای و فاطما گل این جور چرتو پرتارو ببینید اول کارادایی که اقا کنان که رو سر ما جا داره و بعد هم ایزل بقیه فیلم ها بریز اشغالی وقتی مقایسه کنان ایمیر زاغلو رو با بوراک اوزچویت میفهمی تفاوتو به جز کنان بقیه اینقدر بد بازی میکنن باور نمیکنی ولی اونایی که ندیدن برن کارادایی رو ببینن میفهمن سریال یعنی چی

    • Rosa

      پس سریال فضیلت خانوم و دختراش کو؟؟

    • بدون نام

      میگم کسی میدونه اسم این فیلم ترکی ک ی اشپزیه ک قبلا تو دانشگاه عاشق ی دختری شده بعد مدت ها دختره میاد ازش حلال بودی بطلبه تا از بدشانسی خلاص شه چیه؟

      پاسخ ها

      • همین دیگه...

        اسمش انتقام شیرینه
        Tatlı İntikam

    • آزاده

      بهترین سریال ترکی عشق ممنوع بود...
      همه چی عااااالی.
      انتخاب بازیگران،صحنه ها،دیالوگ ها،و موزیکای فیلم که محشر بودن.
      من اولین سریال ترکی که دیدم همین بود.
      چند بارم سی دی هارو از اول نگاه کردم.بس که جذاااااابه.
      بعد از این سریال فضیلت خانم،ماه کامل،مریم،عشق حرف حالیش نمیشه،کوزی گونی،رو دیدم ولی هیچکدوم به زیبایی عشق ممنوع نبودن.

    • بدون نام

      سلام سریال حیات دوام ادیور رو هم ببینید خیلی خوبه

    • مریم

      پیشنهاد میدم سریال فضیلت خانم و دخترانش رو ببینید خیلی سریال خوبی بود من که لذت بردم هم موضوعش رو دوست داشتم و هم بازیگراش خیلی خوب بازی کرده بودن مخصوصا بازیگر اصلی مردش (یاز)عالی بود

    • بدون نام

      سریالهای گمشده، روزی روزگاری و نفوذی را پیشنهاد میکنم حتما ببینید عالی بودند.

    • بدون نام

      سریال ۲۰ دقیقه واقعاً عالی بود بیخودی هم کش ندادند خیلی قشنگ هم تموم شد معرکه بود

    • بدون نام

      ۱-ایزل ۲-نفوذی ۳-بیست دقیقه عالی اند

    • sara

      سریل عشق حرف حالیش نمیشه عالیههههههه خیلی خوبه

    • بدون نام

      من برای اولین بار سریال ترکیه ای دیدم، اون هم سریال عشق حرف حالیش نمیشه رو تا قسمت های نزدیک اخرش دیدم خیلی من رو از معنویتی که داشتم دور کرد. البته بگم که ادم مذهبی هستم . حالا میفهمم چرا نمیگذارن این سریال ها توی شبکه داخلی کشور پخش بشه.

      پاسخ ها

      • @#$

        اون معنویتی که با یه فیلم دیدن از بین بره همون بهتر که نباشه

    • عامر

      سريال ازل از نظر كشش داستاني و محتوا و بازي ها بينظير بود.بيخود نبود كه كانالاي تلويزيوني آمريكايي هم ازل رو بخش كردن.

    • برگ

      سریال هرجایی یا بی وفا خیلی قشنه حتما نگاه کنید

    • SOSAN

      سریال فصل گیلاس سریال دختران آفتاب سریال در انتظار آفتاب سریال عشق اجاره ای سریال عشق حرف حساب حالیش نمیشه سریال عشق سیاه و سفید سریال ضریان قلب سریال فضیلت خانم و دختراش سریال ماه کامل سریال پرنده ی خوش اقبال سریال همه جا تو سریال هرجایی سریال کرم شب تاب سریال دلدادگی سریال و.......

    • zahra

      پیشنهاد میکنم فیلم نفوذی .دلیبال .کاراسودا. انتقام شیرین. عشق سیاهو سفید .چکاوک.مروارید سیاه.گودال.پرنده ی سحرخیزو حتما ببینین.

    • مهدی

      چطور میتونم دانلود کنم سریال راهزنان... چه سایتی معرفی میکنید ممنون میشم بهم ایمیل بزنید
      mosadegh.mehdi@yahoo.com

    • vahid

      سریال فقط نفوذی و حلقه ...... نبینین عمرتون رو هواس

    • ریحانه احمدی

      چرا فضیلت خانم نیست

    • مرسده

      فیلم ترکیه ایی فقط کوزی گونی و فیلم پاتریکس(بی باک و زیبا)

    • Mohammad

      نفوذی از همه بهتره خیلی قشنگه ۱۲۶ قسمت هستش من دیروز آخرین قسمتشو دانلود کردم و دیدم و تموم شد فقط وقتی ملک تیر خورد و مرد خیلی ناراحت شدم حتی گریه هم کردم

    • نغمه

      سريال هيچكس نميدونه در حال پخش عاليههههههههه hichke bilmez حرف نداره سريالش

    • مهدی

      فقط سریالهای اولوچ بایراکدار کسی ک سریالاشو ندیده نصف عمرش بر فناس مخصوصا کارادایی آهنگسازی فوق العاده تویگار ایشکلی فیلماشو بینظیر کرده قشنگ زندگی میکنید با فیلم یعنی فیلمو زندگی میکنید اگه تحت تاثیر فرارتون نده پس از فیلم هیچی نمیفهمید از اینا ک خیانت بازی میکنن نیس تو اکثر قسمت ها هنرپیشه هاشون خدا رو یاد میکنن بعصی قسمتا اذان پخش میشه اصن نمیدونم چجوری بگم خودتون کارادایی رو ببینید متوجه میشید این لیستم بریزید دور

    • فاطمه

      من سریال ترکی زیاددیدم ولی هیچ کدوم فضیلت خانم نمیشه.مخصوصاعاشق ایفای نقش وشخصیت یازاگمن هستم.فوق العادست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا عالی بود

    • امید

      غنچه های زخمی طولانی بود ولی قشنگ فیلم های کنعان ایمیرزوغلو هم همش قشنگه مخصوصا روزگار تلخ فقط آرزدمه ی بار دیگه از شبکه های جم پخش بشع

    • mehdi

      سریال کوزی گونی نزاشتین چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • میلاد

      سریال هایی که فوق العاده بودند ایزل.کارادایی.کوزی گونی.دخترم.پاتریکس.دست سرنوشت.عشق ممنوع که فراموش نشدنی هست

    • مانیدا

      سریال حلقه رو توصیه میکنم . واقعا عالی هستش. من دو سال پیش عشق اجاره ی رو دیدم محشر بود . لطفا توهین نکنید چرا فیلم ترکی . چون واقعا فیلم های ایرانی رو به خاطر وابستگی سیستم نمیشه آزادانه ساخت و ما هم نمی تونیم فیلم های بسته رو تحمل کنیم

    • بدون نام

      فیلمهاوسریالهاشون عالین همه رونگاه میکنم

    • بدون نام

      فیلم اکیا عالی بود

    • بدون نام

      سلام.کسی میدونه سریال فاطمه گل روتو کدوم کانال تلگرامی دانلود کنم بازیرنویس باشه! ؟ مرسی

      پاسخ ها

      • ساناز

        منم سریال عشق و‌جزا رو میخوام‌از کجا میشه دید دوبله فارسیشو

    • بدون نام

      Abolfazle1372 دروغگوه

    • Nazanin2014

      واقعا فرهنگ ما داره به کجا داره که سلیقه مردم رو به سمت فیلم فیلم های اب دوغ خیاری و کیفیت پایین ترکی که پر از خیانت و فساد، اب بستن به طوری این بچه اونه و اون پدره اینه و عمر نوح برای دیدن کامل سریال، کشونده..من خانواده هایی رو دیدم از بس فیلم ترکی و کلمبیایی و مکزیکی دیدن قبح خیلی از کارا براشون از بین رفته و دچار مششکلات زیادی از جمله طلاق شدن.. این یک دورغ محضه که میگن تاثیری نداره چون در ضمیر ناخوداگاه انسان رسوب میکنه و تاثیر خودشو میزازه.

    • صیاد

      خدا لعنت کریمیان رو که باعث و بانی تولید شبکه های ضد خانواده ایرانیه ، از همینجا از تمام کسانی که دستی بر آستین فرهنگ و اصحاب و رسانه دارند عاجزانه تقاضامندم نسبت به هوشیاری خانواده ها در قبال این گونه مجموعه ها اقدامات لازم را بعمل آورند .

    • بدون نام

      سریال پرنده سحر خیز و عشق اجاره ای عالین...
      سریال عشق تجملاتی که الان در حال پخشه هم فوق العاده ست..
      کوزگون و دستمو رها نکن هم عالیه

    • بدون نام

      پرنده سحر خیز خوبه باحاله واقعا اما تهش هیچی بهت اضافه نمیشه

    • ...

      الانم سریال کوزگون قشنگه، ولی فی سبک و سیاق ساختش از همه فیلم های ترکی ی سر و گردن بالاتره

    • بدون نام

      سریال مرغ سحرخیز همون عشق اجاره ای اما فقط بازیگرا رو عوض کردن، سریال های ترکی اگر بخوایم از جذابیت بازیگرا و لاکچری بازی چشم پوشی کنیم سریالای فراچرتین

    • roz bj

      حریم سلطان هم بود

    • بدون نام

      من مرحمت رو دوست داشتم ولی آخرش طوری تموم شد که انگار ادامه داره ولی ادامه ای براش نیومد یا شاید دوبله نشد

    • ققنوس

      فقطططططططط سریال

      elimi birakma

    • فرساش ایرونی

      خوب تبلیغ سریالای شبکه های ماهواره ای حکومتی رو میکنید...

    • بدون نام

      برگ ریزان بهترین سریال تاریخ ترکیه است

    • بدون نام

      فکر کنم هر سال این پست رو میزارین اینهمه کامنت روی هم جمع شده

    • بی نام

      بعضی از سریالهای ترک واقعا مسخره هست . فعلابا این سریالهای ترک یه سری مردم رو سرگرم کردن تا نفهمن تو مملکت چی میگذره .......

    • #یخ

      عروس استانبول از همه قشنگ تره

    • بدون نام

      عشق و جزا_کاراسودا_جانیم عاییلم_دزدو پلیس.کوچه حضور_پارماکلیکلار اردیندا

    • بدون نام

      _kayib sehir_کوزی گونی

    • adeleh

      تلخ و شیرین، عشق اجاره ای من عاشق اینام پیشنهاد میکنم ببینین:)

    • محسنز

      ماه پیکر و حریم سلطان هم خوب بود خداییش، قشر مرفه هم کوتاه بود و پیامهای اجتماعیه خوبی داشت...

    • بدون نام

      سریال عاشقانه و دراماتیک عشق بی پایان چرا تو لیست ننوشتین؟؟؟ یکی از سریالی پرطرفدار و 120 قسمت بود

    • بابا پنجعلی

      هیچکدام از این سریالهای ترکی از همه نظر حتی تکنیک و داستان به گردپای سریال ایرانی مختارنامه نمی رسند

    • بدون نام

      چرا اسمی از سریال عشق بی پایان نیست؟؟؟؟
      سریالی پرطرفدار زیبا و عاشقانه

    • حسین

      سریال فقط کارادای من دفعه سوم میبینم شما را دعوت مکنم ببینید سریال بسیار خوبی بخصوص برای کسی که اولین بارس باشد

    • m

      سلام من درانتظار افتاب،عشق اجاره ای،عشق حرف حالیش نمیشه رو دیدم و عالی بودن .به نظرتون فیلم بعدی چی ببینم؟؟دوست دارم عاشقانه و کمدی باشه مثل اینا.

      پاسخ ها

      • حسین 24

        پرنده سحرخیز .نفوذی.

    • بدون نام

      سریال عفت بدترین سریالی بود که تو عمرم دیدم به هیچ کس توصیه نمی کنم

    • باران

      فقط عطر عشق عالیه

    • Reza

      سریال عشق اجاره ای بهترین سکانس های عاشقانه رو داره هم چاشنی طنز داره همه ظرافت ها رعایت شده خیلی قشنگ بود سریالش حتما ببینیدش فوق العاده هست و در کل سریالش خیلی عالیه حتما اگه ندیدید ببینید
      بعد از عشق اجاره ای هم سریال لطیفه رو پیشنهاد میکنم ببینید

    • حافظ

      فیلم های ترکی واقعا بی نظیرند مخصوصا سریال های دختران آفتاب و حریم سلطان و...

    • ساناز

      فقط عشق و جزا

    • فاطمه

      فیلم ترانه زندگی و عشق سیاه و سفید عالیهههههههه

    • ۱۳۹۷۹۱۴

      سریال غنچه های زخمی خیلی خیلی عالی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا خیلیم مزخرفه. داستان یه مشت بدبخت یتیم

    • بدون نام

      عشق تجملاتی

    • بدون نام

      عشق تجملاتی

    • دلارام

      سریال کوزگون بسیار زیباس حنما پیشنهاد میکنم ببینید با بازی فوق العاده ی باریش اردوچ

    • بدون نام

      سریال عشق سیاه وسفید واقعا بینظیره حتما بهتون توصیه میکنم.

    • بدون نام

      اسم فیلم ترکی که دختره عاشق راننده اش میشه ولی پسره خیلی مغروره رو نمیدونین؟

      پاسخ ها

      • نفس خانومممم

        استانبول ظالیم

      • بدون نام

        سریال کرم شب تاب

    • امین

      تقریبا هیچ سریال ترکی تا حالا نگاه نکردم چون زیاد از سریالاشون خوشم نمیومد . ولی حالا میخوام نگاه کنم . دوستان اگه کسی کانال یا سایتی سراغ داره بگه لطفا . چون بیشتر سایتا یا فیلت-رن یا سریالارو میفروشن.

      پاسخ ها

      • حسین 24

        سایت نارفیق..سریال پرنده سحرخیز یا نفوذی یا عشق اجاره ای یا عشق حرف حالیش نمیشه

    • بدون نام

      فقد چوکوووور

    • انسی

      بنظرتونون عشق سیاهو سفیدو ببینم یا دختران آفتابو؟؟؟؟؟

    • saya

      به نظر من بهترین سریال فقط سریال های کره ای. من خودم از کره ای ها بشدت متنفر بودم(نمیدونم چرا!) ولی بعد اینکه دوستم یه سریال کره ای بهم نشون داد نظرم180 درجه تغییر کرد و فهمیدم با استعداد ترین بازیگرا تو کره هستند و داستان های فوق العاده آموزنده دارند (کلا تو هر ژانری فوق العادن). .خلاصه بشدت پیشنهاد میکنم سریال کره ای ببینید. چون صحنه های منکراتی نداره :) .برای شروع سریال هیلر healer عالییییه .لیست بهترین هاشو اگه خواستید میتونم بگم:)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا. تازه کلمات مشترک زیادی هم با ایرانی ها دارن. و جالبی اینجاست که از نظر تربیت خانوادگی و روابط بین دختر و پسر خیلی شبیه ما ایرانی ها هستن. نکته بعدی اینکه همیشه حس خوب رو به آدم القا میکنه و نشان میده چقدر پرخاش هستن. در کل امید به زندگی و اعتماد به نفس رو در آدم میبره بالا

    • حسینی

      فقط دایی رامیز و ایزل

    • TNT

      پس عشق ممنوع_ سالهای از دست رفته. چی شدن اینا ک از شبکه ان بی سی عربی هم حتی پخش شدن

    • M.

      چرا سیب ممنوعه نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • آفرین

      سیب ممنوعه رو توصیه میکنم بهتون .ولی حیف که سریالش ،تمامی قسمتاش نیست داخل سایتا

    • امیر

      سلام.کسی اسم سریال دختره عاشق راننده مغرورش میشه رو میدونه؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • رها

        فکر کنم استانبول ظالم منظورتونه

    • بدون نام

      سریال چوکور فقط ..همه فیلما اراس بولوت عالی هستن..چوکور فوق العادس

    • محمد

      فقط سریال عشق حرف حالیش نمیشه

    • Sirwan

      سریال عشق بی پایان بهترین سریال ترکی است چرا نگذاشتین؟ باید در رتبه اول قرار می دادین

    • الیا

      سریال هایی مثل فصل گیلاس ماه کامل عشق اجاره ای عشق حرف حالیش نیست و بوی توت فرنگی بهترند و البته بهتر از اونها سریال های تلخ و شیرین دختران افتاب و عشق اول
      پیشنهاد می کنم ببینینشون .

    • سارا

      اینکه سریالای ترکیه ای رو دوست داشته باشیم و دنبال کنیم یه چیزه! و اینکه بگیم چقد سریالهای خوبی عستن یه چیز دیگه!
      حقیقت اینه که بالا بریم پایین بیایم سریالهای خوبی و قوی ای نیستن ولی من شخصا بعضی سریالاشو دنبال میکنم.
      فقط سریالای بازیگرای مورد علاقه م. معیارم خوشگلی و خوش تیپی عه فقط :)))
      وگرنه وجدانا سریالای قوی ای نیستن. کاملا مشخصه دیگه. بحث نداره.

    • M

      از من می شنوید عشق تجملاتی و اکیا واقعا بی نظیره..یکی هم هست عشق حرف حالیش نمیشه ،که کم کم داره خز میشه از بس همه دیدنش

    • mohammad 109

      سلام دوستان لطفا اسم چنتا از سایت هایی رو که سریال ترکیه ای دانلود مبکنید رو بگید ممنون میشم

    • R

      چرا چيزي درباره ايزل،کارادایی روزگار تلخ ، لطيفه ،کوزی گونی نگفتی،واقعا که.

    • بدون نام

      بهترین سریال ترکیه کارا سودا است با بازی بوراک اوزچویت و نسلیهان اتاگول واقعا عاشقش شدم

    • اکبر

      بالای 90 درصد سریالهای ترک مزخرفن.بیشترسطحی وبی محتوان. فقط زرق وبرق دارند.برای خانمهای بزرگوار جدا متاسفم که مخاطب چنین سریالهایی هستن.بیشترشان درمورد ازدواج واختلافات خانوادگی. واینطورچیزهاست یعنی عین ابتذاله.

    • shakila

      بچه های دانشجویی برین فیلم چینی روز اژدها تو میمیری رو تماشا کنید عالیه عاشقش می شید
      در ضمن سریال های ترکی حرف ندا رند و واقعا عالی هستند

    • بدون نام

      سریال کلاغ فوق العاده ست حتتتتتما ببینین

    • اکبر

      مگرتودنیا هیچ موضوع دیگری غیرازازدواج وطلاق و مسایل عاشقانه برای تهیه فیلم وجود ندارد!!!؟زندگی انسانها هزاران بعددارد که بعد عشق وعاشقی تنها یکی ازآنها است،پس سهم ابعاد دیگرزندگی چی میشه!!!؟ باورکنید بیشترسریالهای حتی سوری به مراتب ازاین سریالهایی که ترکها برای مردم ما میسازند پرمحتوا تر است.بدون استثنا دعوا وداد وفریاد جز ء لاینفک سریالهای ترکه.البته هرکس سلیقه مختص خودشوداره، امادرعین حال باید مقداری هم واقع بین بود وحقیقت راقبول کرد.

    • بدون نام

      ایزل کوزی گونی عشق ممنوع عمارت سراب؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ایدا

      سریالهایه ترکی همشون خوبه مسغره ترینش ایزل کلاغ همیناس

    • مدیا

      سریالای ترکی بهترینن مخصوصا عشق ممنوع عطر عشق عفت کوزی گونی قول جزرومد غنچه های زخمی وقتی این سریالارو میبینم خودمم دوست دارم بازیگر بشم

    • مهیار

      بهترین سریال ترکیه هرجایی هستش واقعا عاولیه حرف نداره

    • Zahra

      سریالهای نفوذی ترانه زندگی روزی روزگاری عالی هستن

    • Zahra

      سریال کوزی گونی واقعا عالیه

    • بدون نام

      سریال در انتظار آفتاب کاملا مناسب نوجووناس

    • m.tg

      سلام میشه سریال ترکی دبیرستانی مخصوص نوجوانان معرفی کنید؟

    • م

      سریال زن یا kadin رو ببینین بعد بگویید ترک سریال درست درمان نداره . زیرنویس هست ولی می ارزه به تمام سریالهای ایرانی و ترکی .خیلی زیبا است .طاقت نداری ببینی بعضی وقتا اینقدر قشنگه و سیاهه .

    • بدون نام

      فقط کاش عشق اجاره ای بادخترمم میذاشتن

    • محسن

      فیلم ترکی فقط ایزل

    • بدون نام

      خیانت رو خیلی عادی جلوه میدن
      تجاوز زیاده
      لباسای لختی زیاد میپوشن
      ازدواج رو به مسخره گرفتن،طرف شوهر داره و عاشق یکی دیگست
      صحنه زیاد دارن

    • علی

      فقط سریال کلاغ سیاه واقعا عالیه

    • زهرا

      سریالهای پویراز کارایل و روزی روزگاری واقعا خوب هستن سریال پویراز کارایل رو تا آخر ندیدم ولی بهترین سریال ترکی است

    • Niyayesh

      سریال قشنگی مثل نبرد گلها رو ول کردید دارید این مضخرف هارو نگاه میکنین

    • شجاع

      سریال گودال واقعأ قشنگه ارزش دیدن راداره حتمأ ببینید البته اگه اکشن ولاتی دوست دارید

    • امیر کوزوجوغلو

      ولله سریال کاراسودا بهترینه...من تقریبا همه این سریالا رو نیگا انداختم ولی فقط همین فیلم بودکچشمو گرفت شاهکاره واقعا

    • سارا

      واقعا بهتر از istanbullu gellin من ندیدم همه چی این سریال واقعا عالی بود از بازی بازیگرا تا فیلنامه و...

    • حسین

      شاهکار بازیگری فقط داخل چوکور

    • بدون نام

      به نظر من بهترین سریال های ترکی اینا هستش:عشق حرف حالیش نمیشه،غنچه های زخمی،تلخ وشیرین،عشق بی پایان،حلقه ،رزسیاه،رهایی،سیب ممنوعه،گودال ،استانبول ظالم و ترانه زندگی هست اینا خیلی خوبن

    • مجید

      سریال گودال بسیار عالیه جاش تو این لیست باید باشه اونم در رده اول

    • امیر

      فقط سریال نفوذی

    • بدون نام

      چطوری دره گرگها رو ننوشتی

    • سهیلا

      سلام من سریال عشق اجاره ای و عطر سحر خیز .عشق سیاه سفید عشق حرف حالیش نمیشه .اینا رو نگاه کردم قشنگ بودن . الانم سریال جدید امانت رو نگاه میکنم واقعا یه چیز دیگه است سریال خوبی هست به من معرفی کنم .؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج