۳۲۸۹۵۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سوارز: بارسلونا ماشین قهرمانی است!

مهاجم اروگوئه‌ای آبی‌و‌اناری‌ها پس از بیست‌و‌چهارمین قهرمانی‌ تیمش در لالیگا اعتراف کرد که او و هم‌تیمی‌هایش برای کسب این افتخار بیش از اندازه منتظر ماندند و به زحمت افتادند.

خبرگزاری تسنیم: لوئیز سوارز پس از پیروزی ۳ بر صفر بارسلونا در خانه گرانادا در هفته آخر لالیگا که قهرمانی آبی‌و‌اناری‌ها را در لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا قطعی و جایگاه او را به‌عنوان برترین گلزن این فصل و برنده پیچیچی تثبیت کرد، بارسا را قهرمانی شایسته برای لالیگا دانست و اعتراف کرد که انتظار تیمش برای رسیدن به این افتخار بیش از اندازه طولانی شده است.

سوارز گفت: برای گرفتن جشن قهرمانی نمی‌توانم صبر کنم. اول در کنار هم‌تیمی‌هایم و اعضای خانواده‌ام و پس از آنها تمام مردمی که ما را در تمام طول سال حمایت کردند.

سوارز ادامه داد: ما به دردسر افتادیم، اما بارسلونا ماشین قهرمانی است. به‌هر حال ما نکات مثبت این قهرمانی را می‌بینیم. برابر گرانادا می‌دانستیم که باید خیلی زود به گل برسیم تا در ادامه بازی بتوانیم با اعتمادبه‌نفس کار کنیم.

هت‌تریک سوراز در این فصل از لالیگا نه تنها او را آقای گل لالیگا کرد، بلکه وی را در آستانه کسب دومین کفش طلایش قرار داده است. تنها کسی که می‌تواند کفش طلا را از چنگ سوارز درآورد، خوناس مهاجم بنفیکاست که باید در آخرین بازی تیمش هفت گل بزند، اتفاقی که بسیار بعید به‌نظر می‌رسد. سوارز در ۹۵ بازی‌ که در دو فصل حضورش در بارسلونا انجام داده ۸۳ گل‌زده و این در حالی است که او در سه فصل حضورش در لیورپول ۸۲ گل زد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج