۳۲۹۱۱۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مهدی مقدم: طلسم کنسرت من می‌شکند

خواننده آلبوم «سونامی» چهار سال پس از انتشار آخرین آلبوم رسمی خود، جدیدترین اثرش را در قالب آلبومی صوتی و تصویری روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.

وب‌سایت موسیقی ما: خواننده آلبوم «سونامی» چهار سال پس از انتشار آخرین آلبوم رسمی خود، جدیدترین اثرش را در قالب آلبومی صوتی و تصویری روانه بازار موسیقی کشور می‌کند.

مهدی مقدم که تا کنون سه آلبوم رسمی به نام‌های «خونسرد»، «سونامی» و «احتیاط» را روانه بازار موسیقی کشور کرده، در ادامه فعالیت‌های رسمی‌اش به زودی جدیدترین آلبوم خود را که شامل نسخه صوتی و تصویری است منتشر خواهد کرد.

مهدی مقدم: طلسم کنسرت من می‌شکند

مقدم درباره جزئیات این آلبوم جدید گفت: «اثر جدیدم در آخرین مراحل تولید قرار دارد و در قالب آلبومی صوتی و تصویری روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. این آلبوم «آلبوم سال» نام گرفته است و جدیدترین موزیک‌ویدئوهای من هم در این آلبوم قرار خواهد گرفت.»

مقدم در توضیح جزئیات این اثر گفت: «همه مجوزهای قطعات و موزیک‌ویدئوهای این آلبوم اخذ شده است. موزیکویدئوهای خوش‌ساختی ساخته‌ایم و همه این‌ها با اخذ تمام مجوزهای لازم منتشر خواهند شد. این آلبوم شامل یک سی‌دی صوتی و یک دی‌وی‌دی حاوی موزیک‌ویدئو تولید و ارائه خواهند شد. تمام تلاش ما تولید مجموعه‌ای وزین و قابل توجه بوده که مورد توجه دوستداران موسیقی قرار بگیرد.»

این خواننده درباره برگزاری اولین کنسرت تهران که در ماه‌های گذشته به دلایل مختلف از جمله فاجعه منا و آتش گرفتن سالن وزارت کشور لغو شد نیز گفت: «طلسم برگزاری کنسرت تهران قطعاً بعد از ایام ماه مبارک رمضان شکسته خواهد شد. برنامه‌ریزی‌های زیادی برای برگزاری این کنسرت انجام داده‌ایم که پس ازانتشار «آلبوم سال» و رصد واکنش‌ها به آن، درباره تاریخ دقیق اجرای تهران تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.»

جزئیات انتشار آلبوم «سال» با صدای مهدی مقدم در روزهای آینده از سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج