۳۳۱۲۴۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سوزوکی هم اعتراف به تقلب کرد!

دو ماه پیش هم تقلب شرکت خودروسازی میتسوبیشی رسوا شد و در عرض تنها یک روز موجب ریزش ۱۶ درصدی ارزش سهام آن شد، حال پس از این ماجراها، شرکت خودروسازی سوزوکی هم اعتراف به تقلب در جعل آزمون مصرف سوخت کرده است.

وب سایت خودروبانک: سال گذشته بود که رسوایی تقلب دامن شرکت خودروسازی فولکس واگن را گرفت و همچنان هم در مورد آن صحبت‌های فراوانی می‌شود، این تقلب مربوط به موتورهای دیزلی کمپانی فولکس واگن بود که مقدار سوخت مصرفی و آلایندگی آن با اعداد و ارقام گزارش شده جور نبود. دو ماه پیش هم تقلب شرکت خودروسازی میتسوبیشی رسوا شد و در عرض تنها یک روز موجب ریزش ۱۶ درصدی ارزش سهام آن شد، حال پس از این ماجراها، شرکت خودروسازی سوزوکی هم اعتراف به تقلب در جعل آزمون مصرف سوخت کرده است.

سوزوکی هم اعتراف به تقلب کرد!

پیش از اینکه این تقلب تبدیل به یک رسوایی برای سوزوکی شود، مدیرعامل این کمپانی یعنی «اسامو سوزوکی» در جمعی از خبرنگاران حاضر شد و به جعل آزمون مصرف سوخت همچون میتسوبیشی اعتراف کرد و سپس بلافاصله سر تعظیم در مقابل خبرنگاران فرود آورد و از تمامی مشتریان خود عذرخواهی کرد.

به گزارش رویترز، بیش از ۲ میلیون خودرو از سوزوکی تخمین زده می‌شود که به همین روش و با آزمون‌های جعلی مقدار مصرف سوخت وارد بازار شده‌اند، با این حال شرکت خودروسازی سوزوکی تاکید کرده که این دروغ پردازی‌ها و جعل آزمون سوخت عمدی نبوده و همچون شرکت خودروسازی میتسوبیشی، خود را مجاز به استفاده از چنین روش‌هایی برای تعیین مقدار مصرف سوخت می‌دانسته است. به همین دلیل وزارت حمل و نقل ژاپن به این شرکت دستور داده تا در عرض تنها یک هفته، اعداد و ارقام صحیح خودروهایش را اعلام کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش مدیران ایران خودرو و سایپا هم از این مدیر ژاپنی لااقل عذر خواهی کردن از مردم را یاد بگیرند، مشتری مداری پیشکش!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج