۳۳۱۵۵۱
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

جایگزین احتمالی‌هاشمی برای ریاست خبرگان

عضو جامعه مدرسین قم گفت: یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: فضا را به خاطر رقابت‌های غیرمنصفانه سیاسی به گونه‌ای ساختند که شاید آیت‌الله هاشمی ریسک نکند و برای انتخابات ریاست خبرگان پنجم جلو نیاید. اگر آقای هاشمی و آقای امینی نیایند، فرد بعدی که میتواند تا اندازه ای جریان اعتدال را هدایت بکند آقای امامی‌کاشانی است.

پایگاه خبری انتخاب: یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: فضا را به خاطر رقابت‌های غیرمنصفانه سیاسی به گونه‌ای ساختند که شاید آیت‌الله هاشمی ریسک نکند و برای انتخابات ریاست خبرگان پنجم جلو نیاید.

حجت‌السلام والمسلمین محمدتقی فاضل درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان، گفت: آقای هاشمی در تهران در راس لیست مردم قرار گرفت و بسیار رای آورد. اگر ایشان آنجا یک فرد عادی تلقی بشود و کسانی دیگر در راس جریان خبرگان رهبری قرار بگیرند این یک نوع توهین به رای مردم خواهد بود.

وی افزود: به نظر من، بهترین فردی که در مجلس خبرگان حضور دارد هم از جهت استعداد، مدیریت و هم از نظر محبوبیتی که در بدنه جامعه دارد، آقای هاشمی است؛ ولی فضا را به گونه‌ای ساختند و درست کردند که شاید ایشان ریسک نکند و جلو نیاید که آن هم به خاطر رقابت‌های غیرمنصفانه سیاسی است.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: به نظرمن، آیت الله هاشمی اصلا کاندیدای ریاست خبرگان نمی‌شود. آقای هاشمی هم در بدنه روحانیت سنتی نفوذ و طرفدار دارد و هم در مراجع قم. آنها، ایشان را به عنوان کسی که در کنار امام و در تاریخ انقلاب بوده قبولش دارند. آقای هاشمی، فردی است که ارزشهای ذاتی خودش را دارد و نمی توان به این سادگی حذفش کرد.

عضو جامعه مدرسین قم در پایان گفت: اگر آقای هاشمی و آقای امینی نیایند، فرد بعدی که میتواند تا اندازه ای جریان اعتدال را هدایت بکند آقای امامی‌کاشانی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی احترامی به آقای هاشمی، توهین بزرگی به اصل انقلاب و بزرگان دیگر است
      و

    • یدله ادیبی

      با سلام. به نظر من حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی یکی از ذخایر ارزشمند انقلا ب بوده واز اول انقلاب در کنار حضرت امام خمینی ودرخمت اسلام و دلسوز ترین فرد نسبت به کشور بوده ویار وفادار مقام معظم رهبری مباشد بنابر این بهترین گزینه برای ریاست مجلس خبرگان رهبری مباشد. با آرزوی سلامتی برای رهبر انقلاب و آقای هاشمی .خدا نگهدار

    • بدون نام

      ایت الله هاشمی روح وجان ملت فهیم است،

    • داود

      چیزی برای گفتن نیست هاشمی بامردم بوده وهنوزهم دل مردم جادارد کسی که پشتیبان آقاسیدحسن که عاشقشم ایستاده چون یادگارسیداحمد آقای گل بودبازبه مرام ومعرفت هاشمی سلطان قلبهاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج