۳۳۴۷۴۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

معرفی خانواده زنفون ۳ توسط ایسوس

ایسوس از سه تلفن هوشمند ZenFone ۳، ZenFone ۳ Deluxe و ZenFone ۳ Ultra پرده برداشت و می توان دید که مشخصاتی که در خصوص این اسمارت فون ها به فضای مجازی راه یافتند، صحیح بوده اند.

وب سایت نیوز آی تی: همانطور که انتظار می رفت ایسوس دقایقی قبل، از سه تلفن هوشمند ZenFone ۳، ZenFone ۳ Deluxe و ZenFone ۳ Ultra پرده برداشت و می توان دید که مشخصاتی که دو ساعت پیش در خصوص این اسمارت فون ها به فضای مجازی راه یافتند، صحیح بوده اند.

معرفی خانواده زنفون 3 توسط ایسوس

ایسوس در ZenFone ۳ از برترین چیپست کوالکام بهره نگرفته و به سراغ استفاده از اسنپدراگون ۶۲۵ رفته است. چیپستی ۱۴ نانومتری که به هشت هسته با طراحی Cortex-A۵۳ مجهز شده که می توانند توان پردازشی ۲ گیگاهرتز را به ارمغان آورند. از سوی دیگر در این چیپست می توان پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ را نیز مشاهده کرد.

باتری این محصول ۳۰۰۰ میلی آمپری است و از شارژ سریع کوالکام نیز پشتیبانی می کند. در این بین موبایل مورد اشاره از تکنولوژی LTE با Cat ۶ پشتیبانی کرده و با دو درگاه سیم کارت عرضه می شود که یکی نانو و دیگری مایکرو است.

ایسوس در نشست خبری خود اعلام کرد که ZenFone ۳ با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش عرضه می شود و قیمتی برابر با ۲۴۹ دلار خواهد داشت. این موبایل حالا برعکس نسل قبلی، پوششی فلزی دارد و با نمایشگری ۵.۵ اینچ از نوع IPS و رزولوشن ۱۰۸۰p همراه شده. از سوی دیگر ذن فون ۳ دارای تکنولوژی Hi-Res Audio است.

معرفی خانواده زنفون 3 توسط ایسوس

ایسوس نیز مانند بیشتر سازندگان اندرویدی، تصمیم گرفته تا به سراغ اتصال USB-C برود که البته صرفا سرعت استاندارد USB ۲.۰ را برایتان به ارمغان می آورد.شرکت تایوانی از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی سونی با نام IMX۲۹۸ در موبایل خود استفاده کرده است. در ماژول دوربین از لزرشگیر اپتیکال ۴ محوره نیز بهره گرفته شده. البته در این بین همچنان شاهد برآمدگی دوربین در پشت ذن فون ۳ نیز خواهید بود. دوربین جلوی ZenFone ۳ نیز از سنسوری ۸ مگاپیکسلی بهره می برد که به زاویه دید عریض ۸۵ درجه مجهز شده است.

اما مدل ZenFone ۳ Deluxe که نمونه گران تر و قدرتمندتری است، از نمایشگر ۵.۷ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰p و پنل Super AMOLED استفاده می کند. این محصول هم مانند پرچمدار سامسونگ و ال جی، از ویژگی نمایشگر همیشه روشن برخوردار است.

ZenFone ۳ Deluxe از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می برد و باز هم با اتصال USB-C از راه می رسد اما این اتصال، با استاندارد USB ۳.۰ کار کرده و به شارژ سریع نسخه سوم کوالکام نیز تجهیز شده. این موبایل همچنین از سنسور ۲۳ مگاپیکسلی سونی با کد IMX۳۱۸ در دوربین اصلی اش استفاده کرده که به راحتی ویدیوهای ۴K را به ثبت می رساند.

معرفی خانواده زنفون 3 توسط ایسوس

در کنار اسنپدراگون ۸۲۰، تلفن هوشمند ZenFone ۳ Deluxe دارای ۶ گیگابایت حافظه رم بوده و ۶۴ گیگابایت نیز حافظه داخلی در آن قرار گرفته. ایسوس قیمت این محصول را ۴۹۹ دلار اعلام کرد و بیان نمود که در آینده، نمونه ای دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز به آن اضافه خواهد شد.

موبایل دیگری که ایسوس معرفی کرد، ZenFone ۳ Ultra نام داشت که نمایشگری ۶.۸ اینچی دارد. پنل نمایشگر این موبایل، از نوع LCD و با رزولوشن ۱۰۸۰p است. ایسوس در خصوص کیفیت بالای و صدای رسا در اسپیکرهای این موبایل گفت و همچنین عنوان نمود که نمونه Ultra به یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپری مجهز شده است.

در نسخه Ultra از ذن فون ۳، از اسنپدراگون ۶۵۲ استفاده شده و به همین ترتیب، باز هم ایسوس قیمتی مناسب را برای محصول خود در نظر گرفته که به ۴۷۹ دلار می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میترکونه امسال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج