۳۴۴۱۹۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ایسوس و ام‌اس‌آی تقلب کردند

ام‌اس‌آی و ایسوس متهم شده‌اند برای کسانی که درباره کارت‌های گرافیکی‌شان نقد می‌نوشتند کارت‌های پرسرعت‌تری می‌فرستادند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: ام‌اس‌آی و ایسوس متهم شده‌اند برای کسانی که درباره کارت‌های گرافیکی‌شان نقد می‌نوشتند کارت‌های پرسرعت‌تری می‌فرستادند. به این شکل محصولی که به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسید با آنچه در اختیار منتقدین قرار داشت متفاوت بود.

ایسوس و ام‌اس‌آی تقلب کردند

برای باز کردن مساله می‌توان به کارت گرافیکی GeForce GTX 1080 اشاره کرد که سه حالت تنظیمی مختلف دارد: حالت استاندارد «Gaming»، یک حالت سریع‌تر «OC» و یک حالت کندتر به نام «Silent». حال مشخص شده که نقدهایی که برای این کارت گرافیکی نوشته شده است در حالت «OC» این کارت گرافیکی نوشته شده و حالت استاندارد «Gaming» در این نقدها در نظر گرفته نشده است.

به‌این‌ترتیب اگر یک شرکت حالت سریع‌تر کارت گرافیکی خود را برای منتقدین فعال کند و نقدها براساس این حالت نوشته شوند در حالی که باقی شرکت‌ها چنین کاری نکنند، مشتری در مجموع فریب می‌خورد. حتی اگر این تفاوت‌ها یک درصد هم باشند می‌تواند باعث تصمیم نادرست مشتریان شود.

پس از افشا شدن این موضوع نقدهای قدیمی‌تر درباره کارت‌های گرافیکی ام‌اس‌آی هم مورد بررسی قرار گرفتند و مشخص شد ام‌ اس‌آی مدت‌ها است که به چنین کاری می‌پردازد. ظاهرا ایسوس هم همین شیوه را در پیش گرفته. در واقع رقیب ایسوس دست به چنین کاری زده و این شرکت هم برای آنکه از قافله عقب نماند همان شیوه را اتخاذ کرده است.

شرکت ام‌اس‌آی این مساله را تایید کرده اما با دلایلی توضیح داده که این کار باعث می‌شده منتقدان همان چیزی را درک کنند که به احتمال بیشتر تجربه کاربران خواهد بود. ایسوس اما در حال حاضر از هر نوع اظهارنظر خودداری کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج