جاباما
۳۳۷۶۳۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

نبرد هواداران «هابیت» در جنگل‌های چک

هواداران دنیای داستانی «هابیت» در جنگلی کوچک گرد‌ آمدند و به شیوه جهان داستانی این کتاب و فیلم اقتباسی از آن با هم نبرد کردند.

خبرگزاری مهر: هواداران دنیای داستانی «هابیت» در جنگلی کوچک گرد‌ آمدند و به شیوه جهان داستانی این کتاب و فیلم اقتباسی از آن با هم نبرد کردند.

نبرد هواداران «هابیت» در جنگل‌های چک

به نقل از خبرگزاری فرانسه، هواداران تالکین و جهان داستانی او یک جنگل کوچک نزدیک دوکسی در جمهوری چک را انتخاب کردند و یکشنبه را که روز تعطیل آخر هفته بود در آنجا در نبردی به شیوه دنیای داستانی «هابیت» گذراندند.

در این تعطیلات آنها بار دیگر نبرد پنج لشگر را از فیلم «هابیت» زنده کردند و جمعی از اورک‌ها، وارگ‌ها، مردان دیل، الف‌ها و دیوارو‌ها را مورد هجوم خود قرار دادند. شمشیرها و نیزه‌های حماسی این دنیای اسطوره‌ای هم در میدان نبرد موجود بودند.

این نبرد نخستین بار در سال ۲۰۰۰ با حضور تعداد انگشت شماری از هواداران تالکین برگزار شد و امسال حدود ۱۰۰۰ نفر جمع شده بودند تا بار دیگر با پوشیدن لباس‌ها و گریم‌هایی که واقعا استادانه انجام شده بود، این نبرد را زنده کنند.

نبرد هواداران «هابیت» در جنگل‌های چک

در این نبرد دو جناح «خوب» متشکل از الف‌ها و مردم و دروف‌ها با جناح «تاریک» شامل اورک‌ها، مردان وحشی یا دانلندینگ‌ها و ناراکورها با هم رودرو شدند.

البته نتیجه این نبرد از پیش تعیین شده نیست و ممکن است گاهی برخلاف روال داستانی، نیروهای «تاریک» بر نیروهای خیر غلبه کنند.

نبرد هواداران «هابیت» در جنگل‌های چک

در حاشیه این مراسم امکان خرید لباس نیز وجود داشت، اما شرکت کنندگان به شدت تمایل داشتند از لباس‌هایی استفاده کنند که متعلق به خودشان بود و با سلیقه خودشان بر مبنای شخصیت‌های فیلم تهیه شده بود.

در کتاب اوج نبرد در پای کوه تنها رخ می‌دهد و این همان نبردی است که پیتر جکسون آن را در سال ۲۰۱۴ در فیلم حماسی «هابیت: نبرد پنج لشکر» تصویر کرد.

نبرد هواداران «هابیت» در جنگل‌های چک

فیلم «هابیت» به کارگردانی پیتر جکسون در سه قسمت ساخته شد و قسمت اول و دوم فیلم ۱۴ دسامبر ۲۰۱۲ و ۱۳ دسامبر ۲۰۱۳ و قسمت سوم نیز در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۴ روی پرده سینما رفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رفاه دقیقا از ناحیه چپ قفسه سینه زده زیر دلشون اومدن صحنه فیلم رو باسازی کردن ما کجا اونا کجا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج