۳۳۷۳۳۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

دومین فیلم میلیارد دلاری سال

در هفته‌ای که «زوتوپیا» دومین فیلم میلیاردی دلاری سال شد، «لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته» عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای آمریکا را از آن خود کرد.

خبرآنلاین: در هفته‌ای که «زوتوپیا» دومین فیلم میلیاردی دلاری سال شد، «لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته» عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای آمریکا را از آن خود کرد.

کمپانی پارامونت با فیلم «لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته: خارج از سایه‌ها» به راحتی گیشه‌ سینمای آمریکا را از آن خود کرد.

این فیلم که در دسته فیلم‌های مناسب برای خانواده‌ها رده‌بندی می‌شود، با نمایش گسترده در ۳۷۰۱ سالن سینما به فروشی برابر با ۳۵.۳ میلیون دلار دست پیدا کرد که ۴۶ درصد کمتر از فروش افتتاحیه قسمت اول این فیلم است. قسمت اول «لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته» سال ۲۰۱۴ به سینما آمد و در افتتاحیه ۶۵.۶ میلیون دلار فروش داشت. محصول مشترک کمپانی پارامونت و نیکلودین سرانجام با ۴۹۳.۲ میلیون دلار فروش جهانی به کار خود خاتمه داد.

دومین فیلم میلیارد دلاری سال

در قسمت دوم «لاک‌پشت‌های نینجا» بار دیگر شاهد نقش‌آفرینی مگان فاکس و ویل آرنت هستیم. اکران این فیلم تا کنون در ۴۰ درصد از بازارهای بین‌المللی سینما آغاز شده است. با در نظر گرفتن فروش ۳۴ میلیون دلاری فیلم در بازارهای خارجی مجموع فروش جهانی فیلم به ۶۹.۳ میلیون دلار رسیده است. اکران فیلم در سینمای چین از دوم جولای آغاز می‌شود.

قسمت دوم «لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته» با بودجه‌ای بالغ بر ۱۳۵ میلیون دلار ساخته شده است. بیش از ۴۰ درصد از تماشاگران این فیلم را افراد زیر ۱۸ سال تشکیل می‌دادند. در این فیلم به کارگردانی دیوید گرین، لارا لینی، استفن امل، تایلر پری، نوئل فیشر و جرمی هاوارد نیز بازی می‌کنند.

در حالیکه «لاک‌پشت‌های نینجا» پرفروش‌ترین فیلم پایان‌هفته سینمای آمریکا بود، «مردان ایکس: آپوکالیپس» با ۶۶ درصد افت فروش نسبت به هفته گذشته دومین فیلم پرفروش شد. این فیلم که در ۴۱۵۳ سینما در حال اکران است با فروشی برابر با ۲۲.۳ میلیون دلار مجموع فروش آمریکای شمالی خود را به ۱۱۶.۵ میلیون دلار رساند.

در بازارهای بین‌المللی اما هنوز هم «مردان ایکس: آپوکالیپس» پرفروش‌ترین فیلم بود و در ۶۶ بازار بین‌المللی به فروشی برابر با ۸۴.۴ میلیون دلار دست یافت. این فیلم به کارگردانی برایان سینگر بیشترین فروش خارجی خود را در سینماهای چین تجربه کرد، و در افتتاحیه به فروش چشمگیر ۵۹ میلیون دلار دست یافت. مجموع فروش جهانی فیلم تا کنون بیش از ۴۰۰ میلیون دلار بوده است.

دیگر فیلم پرفروش سینمای آمریکا فیلم «من پیش از تو» محصول مشترک نیولاین و متروگلدن‌مایر با بازی امیلیا کلارک و سم کلافلین بود. این فیلم عاشقانه با فروش خوب در افتتاحیه در رده سوم پرفروش‌های پایان هفته ایستاد. «من پیش از تو» با اکران گسترده در ۲۷۰۴ سینما ۱۸.۳ میلیون دلار فروش داشت.

این فیلم اقتباسی از رمان جوجو مویس درباره زن جوانی است که به مردی علاقه نشان می‌دهد که در یک تصادف دردناک فلج شده است. ۸۱ درصد از تماشاگران فیلم زن بودند و ۵۳ درصد آن‌ها زیر ۳۵ سال داشتند. این فیلم از تماشاگران امتیاز سینمایی A گرفت.

«آلیس آنسوی آینه» از کمپانی دیزنی در دومین هفته اکران چهارمین فیلم پرفروش سینمای آمریکا بود. این فیلم در ۳۷۶۳ سینما بیش از ۱۰ میلیون دلار فروش داشت. در حالی که فروش «زوتوپیا» دیگر محصول دیزنی این هفته از مرز یک میلیارد دلار گذشت، «آلیس آنسوی آینه» پس از دو هفته اکران به ۱۷۶.۴ میلیون دلار فروش جهانی بسنده کرده است. بسیاری جنجال‌های زندگی خصوصی جانی دپ را یکی از دلایل اصلی افت فروش فیلم می‌دانند.

دومین فیلم میلیارد دلاری سال
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج