۳۳۷۷۴۰
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

ذوالنور: پروژه «عبور از روحانی» کلید خورده

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی می‌گوید اصلاح‌طلبان پروژه عبور از روحانی را در دستور کار قرار می‌دهند. او معرفی چند نامزد از سوی اصول‌گرایان برای رقابت با روحانی را خودکشی می‌داند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی می‌گوید اصلاح‌طلبان پروژه عبور از روحانی را در دستور کار قرار می‌دهند. او معرفی چند نامزد از سوی اصول‌گرایان برای رقابت با روحانی را خودکشی می‌داند.

مجبتی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مورد رقبای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: پیش‌بینی من این است که آقای روحانی رقیب‌ها یا رقیب قوی و جدی از جریان اصولگرایی خواهد داشت منتها این که آن مصداق چه کسی باشد، موضوعی است که باید در جبهه اصولگرایی مورد بررسی قرار گیرد و افراد را مورد بررسی و برانداز کنند که به یک تصمیم نهایی برسند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه در مصاحبه با عصر ایران در مورد این که ممکن است این مصداق از بین احمدی‌نژاد، قالیباف، جلیلی یا رضایی باشد، نیز تصریح کرد: ممکن است چهره جدیدی به جز آقایان باشد لذا باید قوت‌ها و ضعف‌ها در افراد را بررسی کنند و هر کدام که نقاط قوت بیشتری داشته باشد را انتخاب می‌کنند.

ذوالنور ادامه داد: هنوز بررسی‌ها انجام نشده است ولی قطعا گزینه‌هایی را در نظر می‌گیرند و آنها را با هم مقایسه می‌کنند که به یک یا دو گزینه برسند.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطرنشان کرد: اگر از سوی اصولگرایان چند گزینه برای رقابت با روحانی معرفی شود و نتوانند یک رقیب را برای رقابت با روحانی انتخاب کنند، قطعا دست به خودکشی زده‌اند و شکست می‌خورند. یعنی اگر خواستار پیروزی هستند باید از یک کاندیدا حمایت کنند.

او در مورد احتمال وجود رقیبی اصلاح‌طلب برای روحانی در انتخابات ۹۶ نیز گفت: احتمال این که روحانی در انتخابات سال ۹۶ یک رقیب اصلاح‌طلب داشته باشد، کم است. مگر این که در طول یک سالی که از عمر این دولت باقی مانده است، نتیجه کار دولت و روحانی مانند سه سال گذشته باشد که اصلاح‌طلبان احساس کنند نباید تخم‌مرغ‌هایشان را در سبد روحانی خرج کنند و به باور عبور از روحانی برسند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: اگر در یک سال باقیمانده روحانی حرکتی انجام دهد که نتیجه مثبتی در جامعه داشته باشد، ممکن است اصلاح‌طلبان طرح عبور از روحانی را اجرایی نکنند. آنچه مهم است این است که روحانی در بحث معیشت و اقتصاد کاری انجام دهد که حداقل آقایان اصلاح‌طلب که سنگ وی را به سینه می‌زنند، احساس کنند، اتفاقی افتاده است و در غیر این صورت ممکن است پروژه عبور از روحانی را در دستور کارشان قرار دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه دیوارچینه که ازش عبورکنن ،والا

    • حمزه

      روحانی که برای اصلاح طلبان کاری نکرد..

    • بدون نام

      عوض این توهمات به فکرمردم باشیدگرانی وبیکاری بیدادمیکنه

    • صمد پناهی

      درست است جناب، هرکسی رقیب روحانی باشه، صددرصد برنده رییس جمهوری است چون آقای رییس‌جمهور فقط شعار داد وبس، عمل یوخ، اقتصاد مردم داغون، تازه ميگه توقع مردم روزنامه ها بالا برده،، آقا آخه شما چکار کردی برای اقتصاد مردم،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج