۳۳۹۵۴۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

خواندنی های امروز رسانه های ایران

خواندنی ترین یادداشت ها و مقالات روزنامه های امروز ایران را در اینجا آورده ایم، چکیده ای از قابل توجه ترین ها:

برترین ها: خواندنی ترین یادداشت ها و مقالات روزنامه های امروز ایران را در اینجا آورده ایم، چکیده ای از قابل توجه ترین ها:

خواندنی های امروز رسانه های ایران

سید محمد بهشتی در اعتماد نوشت:

شبكه‌هاي اجتماعي به ما اين احساس را مي‌دهد كه جهان با اشاره انگشتان در محضر ما حاضر است و به كمكش در مقياس‌هاي مختلف و در هر زمينه‌اي كه مطلوب‌مان است مي‌خوانيم و مي‌بينيم و باخبر مي‌شويم. ولي اين شبكه‌ها در بدو امر كاربران ايراني را به دشواري‌هايي انداخت؛ عموم مردم حواس‌شان نبود كه صاحب‌خبر شدن به واسطه اين برنامه‌ها تفاوتي عمده با رسانه‌هاي سابق دارد و آن در دوسويه و تعاملي بودن آنهاست؛ يعني ما در اين رسانه‌ها «مي‌خوانيم» و «خوانده مي‌شويم»، «مي‌بينيم» و «ديده مي‌شويم»، «مي‌شنويم» و «شنيده مي‌شويم». كوچك‌ترين فعاليت ما، حتي سكوت و حضور و غياب ما معني‌دار و در انظار عمومي هويداست .

اطهری در اعتماد:

اين تئوري در بيشتر كشورهاي جهان سوم مثل ايران وجود دارد. اين سه فرهنگ عبارتند از: فرهنگ ملي، فرهنگ جهاني غربي و فرهنگ ديني. در تركيه بر خلاف ايران تعجيل صورت نگرفت. ايرانيان خيلي عجله مي‌كنند، چند شورش، چند انقلاب، چند كودتا در طول تاريخ معاصر ايران رخ داده است، يعني همه‌چيز را مي‌خواهند در خيابان‌ها حل كنند. در حالي كه در تركيه گام به گام به اين سمت رفت. بحث اين نيست كه آنها تحركاتي نداشته‌اند، اما ما مي‌خواهيم خيلي زود همه‌چيز را عوض كنيم .

خواندنی های امروز رسانه های ایران

کیوان کثیریان در شرق نوشت:

آقای وزیر به‌جای این می‌توانند با سران تازه تلویزیون وارد مذاکره شوند و تبلیغات تلویزیونی فیلم‌ها را تسهیل کنند و امتیازات بیشتری بگیرند. می‌توانند قدرتمندتر پای سینما بایستند. می‌توانند فضا را برای دخالت‌های نامربوط و سیاسی‌کاری‌های مخرب ببندند. می‌توانند به سینماگران اعتماد کنند و بستر آرامی برای رشد و بالندگی سینما و هنر فراهم آورند. به گمانم اینها به شرح وظایف جناب وزیر نزدیک‌ترند تا سانسورکردن و توقیف فیلم‌ها. اصلا نمی‌دانم آیا وزرا شرح وظایف مدون و مشخصی دارند یا نه. اگر دارند نمی‌دانم آیا در این شرح وظایف صیانت و حفاظت از موجودیت و اساس فرهنگ و هنر و سینما تصریح شده یا نه

خسرو پناه در شرق و در واکنش به دفن حبیب در رامسر:

به نظر من، این پدیده از عدم تحمل دیگری، عدم مدارای دیگری و دیگری را از خود ندانستن، ریشه گرفته و حتی به برخورد با شخص مرده هم تعمیم پیدا می‌کند. جامعه‌ای که در سطوح مختلف نمی‌تواند پذیرای دیگری باشد، باعث می‌شود که به‌جای خانواده فرد- به‌عنوان تصمیم‌گیرنده اصلی- مکان دفن را گروه ديگري تعیین کند؛ گروهي که صرفا سیاسی نیست و گاه قبیله‌ای، عرفی و... است .

خواندنی های امروز رسانه های ایران

گزارش قانون در مورد هک های زنجیره ای:

اگر بپذيريم كه هك هاي صورت‌گرفته به لحاظ فني خيلي پيچيده نبوده و همانطور كه رئيس پليس فتا نيز گفته است يك دولت پشت آن‌ها نبوده است ، بايد به اين پرسش پاسخ دهيم كه چرا سايت هاي دولتي كشورمان در مقابل اين حملات به سادگي از پا در آمده اند؟ ريشه وقوع چنين رويدادهايي كجاست و چه بايد كرد؟

خواندنی های امروز رسانه های ایران

قرارداهای کلان در فصل نقل و انتقالات صدای روزنامه جوان را در آورده است:

پول‌هاي حيف و ميل شده از جيب مديران خرج نمي‌شود كه دغدغه‌اي براي آنها داشته باشد. اين پول‌ها سال‌هاست كه از بيت‌المال و جيب مردم خرج مي‌شود. به همين دليل است كه حتي مديراني كه چهره موجهي نيز دارند به يكباره براي آنكه گزينه مورد نظر خود را از چنگ حريف در آورند، به طور ناگهاني نيم ميليارد روي پيشنهاد او مي‌گذارند و قرارداد و رقمي مي‌نويسند كه بازيكن در خواب و خيال خود هم نمي‌ديده !

خواندنی های امروز رسانه های ایران

مسیح علی نژاد و کیهان:

« مسیح. ع» خبرنگار سابق «اعتماد ملی»، در جدیدترین برنامه‌اش که هر هفته از رسانه دولتی V.O.A (بخش فارسی آمریکا) پخش می‌شود ادعا کرد: کیهان از من درخواست کرده که اگر جرات دارم در بخش فارسی آمریکا هولوکاست را انکار کنم .

وی طی یک فرافکنی در برنامه‌ای که ساختگی بودن آن اظهرمن الشمس بود، با مقوایی در دست به محله یهودیان نیویورک رفت و با این مقوا که روی آن هولوکاست انکار شده بود ایستاد که مطابق برنامه چند تن از کنار او بی‌تفاوت عبور کردند. در ادامه وی در خیابانی خلوت نوشته روی مقوا را خواند اما شهروندان آمریکایی به جای برخورد فیزیکی به وی یادآور می‌شدند: اینجا کشور آزادی‌هاست. شما می‌توانی هر ادعایی را به زبان بیاوری. بعد هم نشان داد که تک‌تک زن و مرد مصاحبه‌شوندگان را در آغوش می‌گیرد و می‌بوسد !

خواندنی های امروز رسانه های ایران

نگاهی تازه به تنبیه داشن آموزان در روزنامه ایران:

دوره‌های آموزشی ویژه برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان باید برگزار شود چرا که هم‌اکنون جامعه تحت تأثیر شرایط تک فرزندی است و همین موضوع فعالیت معلمان را نیز تحت تأثیر قرار داده است، دانش‌آموزی که تک فرزند است، سختی تحمل نکرده، هرآنچه خواسته از سوی خانواده در اختیارش قرار گرفته و تحمل رفتار مخالف را ندارد، در کلاس درس ممکن است رفتارهای خاصی را داشته باشد یا تحمل انتقاد معلم را نداشته باشد باید با توجه به این مسائل اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه خانواده‌ها و دانش‌آموزان کرد .

خواندنی های امروز رسانه های ایران

گزارش شهروند از تابستان خوزستان:

ظهر که می‌شود خودرو‌ها با سرعت در خیابان‌ها درحال رفت‌وآمد هستند. باد گرم لای برگ درختان کنوکارپوس بازی می‌کند. به‌ازای هر ١٠ درخت از این نوع به سختی می‌توان یکی دو نخل دید. گربه‌ای که نتوانسته سرپناهی برای در امان ماندن از گرما پیدا کند، با دهان نیمه باز و سری رو به پایین می‌رود .

سال گذشته در همین خیابان دو بچه گربه وقتی که دمای هوا از ٥٠درجه بالاتر رفت، تلف شدند. آدم‌های این‌جا برای حفظ سلامتی و جان‌شان مجبورند کولر داشته باشند، حتی آنهایی که بضاعت مالی ندارند با خرید کولر کارکرده هم که شده خود را حفظ می‌کنند. چند وقت پیش برای یک خانواده که استطاعت مالی نداشت، در شبکه‌های مجازی درخواست یاری نوشتند و افراد خیر برایش کولر تهیه خریدند، چون همه می‌دانند تابستان خوزستان شوخی‌بردار نیست .

آلبوم های میلیونی مختص جنین!

در آلبوم جنینی از ماه‌های مختلف بارداری مادر عکس تهیه می‌شود و هماهنگی‌های برای ثبت نخستين لحظات تولد با خانواده‌ها انجام می‌شود. علاوه برعکس‌های آتلیه‌ای، تصاویر سونوگرافی، مچ‌بند لحظه تولد، بند ناف و ... کودک نیز ازجمله مواردی است که برای ثبت در آلبوم جنینی از والدین درخواست می‌شود. در آلبوم‌های نوزادی نیز اولین‌های کودک مانند نخستین خنده‌ها، رویش دندان‌ها، نخستین تجربه غذا خوردن، راه رفتن و... در آلبوم نوزادی ثبت می‌شود. پروسه تهیه این آلبوم‌ها طولانی است و پس از هر عکاسی تنها چند قطعه عکس در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد و در انتها گلچینی از عکس‌های ثبت شده به صورت آلبوم تحویل مشتری می‌شود .

قیمت آلبوم‌های رشد متفاوت است و حداقل از ٨٠٠‌هزار تومان شروع می‌شود و گاهی به ١٠‌میلیون تومان هم می‌رسد

خواندنی های امروز رسانه های ایران

بخشی از واکنش ها به تعطیلی یاهو مسنجر در وقایع اتفاقیه:

یکی از کاربران در واکنش به تعطیلی مسنجر قدیمی نوشته: «چراغا رو خاموش کنین، دهه شصتیا میخوان گریه کنن.» و «اول یاهو رو باز می‌کردیم بعد وصل می‌شدیم به اینترنت.» دیگر کاربران نیز این‌طور نوشته‌اند: «ولی اینو مطمئن هستم، سال‌های هشتاد تا هشتاد و پنج، نصف فروش کامپیوتر در ایران به خاطر یاهومسنجر بود» از نگاه یکی دیگر از کاربران توییتر به نام محسن، «تعطیلی یاهومسنجر حسی عجیبی دارد. یعنی کوله بارت رو ببند و آماده مرگ باش. جایی برای پیرمردها نیست .»


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج