۳۳۹۶۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جوئل ادگرتن در تریلر «شب می‌آید»

جوئل ادگرتن بازیگر و کارگردان استرالیایی به احتمال زیاد در نقش شخصیت اصلی تریلری با عنوان «شب می‌آید» (It Comes at Night) بازی خواهد کرد.

وب‌سایت آی سینما: جوئل ادگرتن بازیگر و کارگردان استرالیایی به احتمال زیاد در نقش شخصیت اصلی تریلری با عنوان «شب می‌آید» (It Comes at Night) بازی خواهد کرد. ادگرتن که سال گذشته تریلر «هدیه» را بر پرده سینماها داشت، در حال حاضر مشغول مذاکره با تهیه‌کنندگان کمپانی «A۲۴» است تا در نقش پدری که باید از همسر و فرزندش در برابر حضوری مرموز و هراس‌انگیز محافظت کند، جلوی دوربین برود.

جوئل ادگرتن در تریلر «شب می‌آید»

به گزارش ددلاین، شولتس نویسنده و کارگردان امریکایی که اولین فیلم بلند او با عنوان «کریشا» به تازگی در سینماهای ایالات متحده به نمایش درآمده، کارگردانی این پروژه سینمایی را برعهده گرفته است. کمدی «کریشا» جایزه ویژه هیات داوران و جایزه فیلم منتخب تماشاگران را در جشنواره «جنوب از جنوب غربی» (SXSW) امسال را به دست آورد.

ادگرتن که اخیرا با فیلم «لاوینگ» ساخته جف نیکولز در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ حضور داشت، به خاطر بازی درخشانش در این فیلم از همین حالا جزو شانس‌های اسکار بعدی به شمار می‌رود. او سال گذشته علاوه‌بر نویسندگی و کارگردانی تریلر «هدیه»، در نقش یکی از سه شخصیت اصلی فیلم خود نیز جلوی دوربین رفته بود.

کمپانی «A ۲۴» سال گذشته فیلم‌های موفقی مانند درام تحسین‌شده «اتاق»، مستند «امی» و «اکس ماکینا» را بر پرده سینماها داشت. از جمله فیلم‌های بعدی این کمپانی مستقل که در نوبت اکران قرار دارند می‌توان به درام جاده‌ای «عزیز امریکایی» ساخته آندریا آرنولد فیلمساز بریتانیایی اشاره کرد که در بخش رقابتی جشنواره فیلم کن روی پرده رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج