۳۳۹۸۰۷
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

جوان بمانید

کدام محصول برای رفع چین و چروک مناسب است؟

چین و چروک مهمانی است که دیر یا زود بر چهره بسیاری از افراد می‌نشیند و گذر زمان را به همه یادآور می‌شود اما همیشه نباید منتظر ظاهر شدن آنها در چهره خود باشید.

مجله سیب سبز: چین و چروک مهمانی است که دیر یا زود بر چهره بسیاری از افراد می‌نشیند و گذر زمان را به همه یادآور می‌شود اما همیشه نباید منتظر ظاهر شدن آنها در چهره خود باشید، حتما شما هم می‌دانید که عوامل محیطی نقش مهمی در پیدایش این نشانه‌های گاه ملال‌آور دارند؛ نشانه‌هایی که شما به سادگی و باه بهره‌گیری از محصولات بهداشتی و آرایشی مناسب می‌توانید آنها را مهار کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر با خواص محصولات ضدچروک آشنا شوید و بتوانید غبار پیری را از چهره خود محو کنید.

صورتی خوش‌فرم در انتظار شماست

کرم روز ولیوم فیلر مخصوص پوست نرمال و مختلط

کدام محصول برای رفع چین و چروک مناسب است؟

این کرم حاوی مگنولول است که عامل موثر در افزایش تعداد و میزان سلول‌های حجم‌دهنده پوست هیالورونیک اسید است. با استفاده از کرم روز ولیوم فیلر (spf15)، رطوبت کافی را به پوست خود می‌دهید و به کاهش چروک‌ها کمک می‌کنید. از طرفی اولیگوپپتید (Oligopeptid) موجود در این کرم محرک شبکه کلاژن است و می‌تواند فرم خوبی به‌صورت شما بدهد. این کرم تا سه برابر به افزایش حجم از دست رفته پوست کمک می‌کند و تنها بعد از 4‌هفته استفاده از این کرم می‌توانید تغییر فرم را در صورت خود احساس کنید.


چروک‌ها را فراری دهید

کرم لانگ وی گردن

کدام محصول برای رفع چین و چروک مناسب است؟

استفاده از این کرم چروک‌های پوست را صاف می‌کند. این کرم با خاصیت قوام‌دهند‌گی و سفت‌کنندگی می‌تواند از افتادگی گردن و غبغب شما جلوگیری کند همچنین پوست گردن را مرطوب و ظاهر آن را جوان ‌کند. کرم لانگ وی گردن الیاف پوست و رشته‌های الاستین را محکم‌تر می‌کند و درنتیجه پوست قوام خود را حفظ می‌کند و فرم مناسبی می‌گیرد به‌علاوه اگر گردن‌تان لک دارد، کرم لانگ وی گردن به مرور رنگ این لکه را هم کاهش می‌دهد.


ترمیم‌سازی پوست خسته

سرم ترمیم‌کننده ضدچروک افیسه

کدام محصول برای رفع چین و چروک مناسب است؟

این سرم می‌تواند به پیشگیری از افتادگی پوست کمک کند و استحکام کافی را به آن بدهد. سرم ضد‌چروک افیسه خاصیت ترمیم‌کنندگی دارد و با تحریک عمق پوست به جوان شدن آن کمک می‌کند. این کرم را می‌توانید به تنهایی استفاده کنید، البته برای تاثیر بیشتر می‌توانید متناسب با نیاز پوست و چهره خود از دیگر محصولات افیسه نیز بهره بگیرید.


راحتی را به پوست خود هدیه کنید

کرم پِری می یُم، ضدچروک

کدام محصول برای رفع چین و چروک مناسب است؟

کرم پِری می یُم روز و شب مناسب پوست‌های خشک است. این کرم چروک‌های را پر می‌کند و مغذی پوست است. کرم پِری می یُم پوست را شفاف می‌کند، لک‌ها و افتادگی پوست و چروک‌های عمیق را نیز از چهره پاک می‌کند. این کرم تا 63‌درصد چروک‌‌ها را کاهش می‌دهد؛ 80‌درصد به شفافیت، نرمی و لطافت پوست اضافه می‌کند.


اشعه‌های چروک‌زا را محو کنید

کرم ضد‌آفتاب ضد‌چروک IP30

کدام محصول برای رفع چین و چروک مناسب است؟

آفتاب یکی از علل ایجاد چین و چروک روی پوست است، با استفاده از این محصول می‌توانید هم از اشعه آفتاب در امان بمانید و هم چین و چروک را از خود دورکنید. کرم ضد‌آفتاب ضد‌چروک IP30، با SPF‌30 از پوست در برابر اشعه uva وuvb محافظت می‌کند. این محصول خاصیت ضد‌لک هم دارد و علاوه بر خواصی که گفته شد مرطوب‌کننده و رطوبت‌رسان مناسب پوست است.


خطوط را از چهره خود محو کنید

کرم ضدچروک و قوام‌دهنده روز سرم وژتال

کدام محصول برای رفع چین و چروک مناسب است؟

ضدچروک و قوام‌دهنده روز سرم وژتال حجم سلولی‌های پوست را افزایش داده و درنهایت عمق خطوط چهره شما را کاهش می‌دهد. با استفاده از این کرم صورتی جوان و بدون خطوط خواهید داشت. اگر علاوه بر خاصیت ضدچروک، به‌دنبال محصولی برای شفاف کردن و شاداب‌کننده پوست خود در طول روز هستید، می‌توانید از این کرم استفاده کنید. این محصول حاوی صمغ گیاه اقاقیای سنگالی است که با خاصیت خارق‌العاده خود باعث قوام و بالا رفتن سنتز کلاژن در پوست می‌شود و به بازسازی لایه‌های پوست کمک می‌کند. برای استفاده از این کرم هم کافی است هر صبح آن را به پوست خود بزنید و آن را خوب ماساژ دهید تا جذب صورت‌تان شود.


استحکام را به پوست بازگردانید

سرم ضد‌چروک قوی (پرتوکول شب) درمدن

کدام محصول برای رفع چین و چروک مناسب است؟

این سرم قوی، حاوی ترکیبات بی‌نظیر ضد‌پیری و ضدلک است و می‌تواند چروک‌ها را کاهش دهد. با استفاده از سرم قوی ضدلک و ضد‌چروک درمدن، استحکام پوست افزایش می‌یابد و لک‌های تیره هم از بین می‌روند. حتی می‌توانید از این کرم برای نقطه حساس دور چشم خود نیز استفاده کنید. برای استفاده از این کرم کافی است هر شب سرم را روی پوست تمیز و خشک صورت، گردن و دور چشم خود، به‌خوبی ماساژ دهید تا جذب پوست شود و بعد از کرم پروتکل شب درمدن استفاده کنید.


شب‌ها به جنگ چروک‌ها بروید

نوکسلنس دتوکس (شب)

کدام محصول برای رفع چین و چروک مناسب است؟

نوکسلنس دتوکس، فلویید ضد‌چروک دارد، ضمن آنکه شفاف‌کننده و سم‌زادی قوی برای پوست است. این کرم مخصوص استفاده در شب است؛ اوج زمان سم‌زدایی پوست شب‌ها بین ساعت 10‌تا 2صبح است که افزایش سن باعث کاهش این ویژگی می‌شود، کم‌خوابی هم می‌تواند عملکرد این سم‌زدایی را تضعیف کند. استفاده از نوکسلنس دتوکس این مشکل را حل می‌کند و به سم‌زدایی پوست و بازسازی پوست کمک کرده و پوست را شفاف می‌کند.


چروک‌های سطحی را محو کنید

سرم رویتالیفت لیزر

کدام محصول برای رفع چین و چروک مناسب است؟

این سرم مناسب افرادی است که پوستی با چروک‌های سطحی دارند، همان‌طور که می‌دانید، لیزر می‌تواند چروک‌های شما را از بین ببرد، این سرم نیز تاثیر مشابه یک جلسه لیزر را به پوست می‌دهد و بعد از استفاده از آن می‌توانید تاثیر آن را روی صورت خود ببینید. سرم رویتالیفت لیزر حاوی هیالورونیک اسید و پروکسیلن است که به بازسازی پوست کمک می‌کند، بافت‌های آن را بهبود می‌دهد و نقاط گود افتاده صورت را هم پر می‌کند.


مبارزه با پیری را آغاز کنید

کرم ضد‌چروک حاوي کلاژن دکانترکت لورال

کدام محصول برای رفع چین و چروک مناسب است؟

بعد از 30سالگی بسیاری از افراد احساس می‌کنند که طراوت و زیبایی چهره خود را از دست داده‌اند. استفاده از کرم ضدچروک حاوي کلاژن دکانترکت لورال بعد از 30سالگی می‌تواند جوانی شما را بازگرداند؛ این کرم با فرمولاسیون غنی از کلاژن برای کاهش چروک‌ها مفید است. اگر به‌دنبال مبارزه با نشانه‌های پیری هستید، این کرم گزینه مناسبی است. کرم ضد‌چروک حاوي کلاژن دکانترکت لورال، به وسیله کلاژن چروک‌ها را پر می‌کند و آثار آنها را از چهره شما محو می‌کند.


خوش‌رنگ‌ترین پوست از آن شماست

کرم شب ایلوسنت

کدام محصول برای رفع چین و چروک مناسب است؟

شما هم می‌توانید پوستی سفت داشته باشید؛ کرم شب لوکس و بازسازنده علائم پیری را از چهره شما دور می‌کند و به بهبود رنگ پوست کمک می‌کند. با استفاده از این محصول ویتامین‌های موردنیاز را نیز به پوست خود خواهید داد و با بهره گرفتن از خواص لایه‌برداری این کرم هم جانی تازه به پوست خود دهید. برای استفاده هر شب بعد از تمیز کردن پوست خود، کرم را روی صورت و گردن خود بزنید، ممکن است به‌طور موقت احساس سوزش خفیفی داشته باشید که جای نگرانی ندارد، فقط حواس‌تان باشد کرم را به نقاط حساس مانند دور چشم نمالید.


صاف مثل آینه

ژل بازسازی‌کننده کرونو‌-‌ریورسر

کدام محصول برای رفع چین و چروک مناسب است؟

این ژل علاوه بر اینکه چین و چروک را از چهره شما پاک می‌کند، اثر آکنه و اسکارهای خفیف را نیز محو کرده و پوست را صاف و یکدست می‌کند. ژل کرونو-ریورسر به مشکلات رنگدانه پوست مثل دیس کرومی(dyschromia) نیز کمک می‌کند. از طرف دیگر این ژل خاصیت آب‌رسانی و محافظت قوی در برابر استرس‌های اکسیداتیو را نیز به همراه دارد. برای استفاده از ژل هم کافی است، هر شب ژل را روی پوست خشک و تمیز صورت، گردن و پایین گردن استفاده کنید.


کلاژن‌سازی کنید

کرم لیفتینگ قوی و ضدچروک شب درمودنسی فایر

کدام محصول برای رفع چین و چروک مناسب است؟

کرم درمودنسی فایر، چروک‌های عمیق را کاهش می‌دهد. این کرم به فرایند کلاژن‌سازی پوست کمک می‌کند، استفاده از کرم درمودنسی فایر، تسریع‌کننده عالی در فرایند کلاژن‌سازی پوست است و حجم مناسبی به پوست می‌دهد. الاستیسیته پوست را افزایش می‌دهد و لایه‌های مختلف و اتصالات پوست را تقویت می‌کند.


آنتی‌اکسیدان قوی برای پوست شما

سرم پلی فنول C15

کدام محصول برای رفع چین و چروک مناسب است؟

اگر حساسیت دارید، می‌توانید از این سرم ضد‌حساسیت استفاده کنید و پوستی سالم و بدون چروک داشته باشید. این محصول حاوی کمپلکس پلی فنول به‌علاوه ویتامین‌C است و یک آنتی‌اکسیدان و ضد‌چروک تغلیظ شده است. سرم پلی‌فنول C15 حاوی اسید هیالورونیک و اسکوالن زیتون است و با کمک این مواد جلوی رادیکال‌های آزاد را می‌گیرد و چروک‌ها را از بین می‌برد. با استفاده از این سرم می‌توانید، به افزایش حجم پوست خود کمک کنید و رطوبت کافی را به آن برسانید. خطوط و چروک‌ها به‌طور قابل مشاهده‌ای رفع و پوست روشن‌تر می‌شود. اگر از مرطوب‌کننده استفاده می‌کنید، این کرم را قبل از مرطوب‌کننده روی پوست صورت یا گردن خود بزنید یا به تنهایی از آن استفاده کنید.


رایحه‌ بوی خوش بر چهره شما

کرم ایزوفیل

کدام محصول برای رفع چین و چروک مناسب است؟

کرم ایزوفیل دارای ترکیب ISO 3R است. این ترکیبات، مکانیسم اصلی ضد‌چروک است و پوست را نرم و روشن می‌کند؛ ویژگی این کرم بوی دلنشین آن است و به‌صورت ژل است. این کرم69 درصد افراد باعث کاهش چروک‌ها می‌شود. کرم ایزوفیل برای پوست نرمال تا مختلط و حتی برای پوست حساس مناسب است. همچنین حاوی آنتی‌اکسیدان قوی است و پیری زودرس را از شما دور می‌کند. برای استفاده از کرم ایزوفیل می‌توانید صبح و عصر آن را روی صورت، گردن و زیر گردن خود بمالید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج