۳۳۹۸۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

املت را با رنگ و بوی جدیدی طبخ کنید

املت یكی از سریع‌ترین غذاها و خوشمزه‌ترین نوع از این گروه غذاهای مقوی است. یك املت ساده بسیار خوشمزه است ولی اگر از املت‌های مخلوط بیشتر خوشتان می‌آید می‌توانید با سلیقه خاص خود به املت‌ها، رنگ و بوی جدیدی بدهید.



املت را با رنگ و بوی جدیدی طبخ کنید

مجله ایده آل : املت یكی از سریع‌ترین غذاها و خوشمزه‌ترین نوع از این گروه غذاهای مقوی است. یك املت ساده بسیار خوشمزه است ولی اگر از املت‌های مخلوط بیشتر خوشتان می‌آید می‌توانید با سلیقه خاص خود به املت‌ها، رنگ و بوی جدیدی بدهید. در دستور غذاهای بعدی شما را با املت‌های متنوع‌تری آشنا می‌كنم. املت در وعده‌های صبحانه، ناهار و حتی شام سرو می‌شود به این دلیل كه وقتی زمان محدودی برای درست كردن غذا دارید می‌توانید از خانواده املت‌ها استفاده كنید.

املت را با رنگ و بوی جدیدی طبخ کنید

مواد لازم برای یك نفر:
  • تخم‌مرغ: 2تا3 عدد
  • نمك و فلفل سیاه: به میزان لازم
  • كره: یك قالب
  • پنیر چدار: یك مشت كوچك، رنده شده

روش تهیه:

تخم‌مرغ‌ها را در یك كاسه شكسته و با همزن برقی بزنید و به آن نمك و مقدار مناسبی فلفل سیاه اضافه كنید و دوباره با یك چنگال ادویه‌ را با تخم‌مرغ مخلوط كنید. یك تابه كوچك را روی حرارت متوسط قرار داده و اجازه دهید تا گرم شود بعد قالب كره را داخل تابه بگذارید تا آب شود. حالا زمان آن رسیده تا كاسه حاوی تخم‌مرغ را درون تابه خالی كرده و با سرعت تمام تخم‌مرغ را در ‌تابه پهن كنید. هنگامی كه املت شروع به پختن كرد و سطح آن بالا آمد، مقداری پنیر چدار روی آن رنده كنید. با یك كاردك آشپزی می‌توانید آن را برگردانید تا روی دیگر آن كاملا بپزد. بعد نصف املت را با كاردك بلند كنید و روی تكه دوم قرار دهید. هنگامی كه املت طلایی‌رنگ شد تابه را از روی حرارت بردارید و درون یك بشقاب برای سرو قرار دهید.


املت را با رنگ و بوی جدیدی طبخ کنید

املت قارچ:

تخم‌مرغ‌ها را درون یك كاسه شكسته و به میزان لازم نمك و فلفل به آن بزنید و با یك چنگال سریع آن را هم بزنید. در ظرف دیگر قا‌رچ‌ها را شسته و آب آن را بگیرید و به یك اندازه آنها را خرد كنید. بعد درون تابه كمی روغن بریزید و قارچ‌ها را به آن اضافه و سرخ كنید. چون قارچ دیرتر از تخم‌مرغ پخته می‌شود،بعد از اینكه قارچ‌ها كمی سرخ شد تخم‌مرغ درون كاسه را در تابه‌ای كه حاوی قارچ است بریزید و هم بزنید. هنگامی كه پخته شد با یك كاردك آن را به نصف برگردانید تا شكل بهتری برای سرو داشته باشد.
املت را با رنگ و بوی جدیدی طبخ کنید

املت گوجه و ریحان:

تخم‌مرغ‌ها را درون یك كاسه شكسته و نمك و فلفل را به آن اضافه كنید و با یك چنگال به خوبی هم بزنید. ریحان‌ها را بشویید و از شاخه جدا كنید و گوجه‌فرنگی‌ها را به 2 قسمت تقسیم كنید. ابتدا گوجه‌فرنگی‌هایی را كه برش زده‌اید درون تابه حاوی روغن زیتون‌ ریخته تا كمی سرخ شود بعد تخم‌مرغ هم‌زده با ادویه را به آن اضافه كنید. پس از اینكه كمی شكل گرفت برگ‌های زیبای ریحان را روی آن بریزید و پنیر پارمزان را روی كل مواد رنده كرده و زیر آن را خاموش کرده و سرو كنید.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا خانوم

      اولا که عکسای دوتای آخر رو جابجا گذاشتید!دوما املت مزه اش به گوجه ی فراوان وتخم مرغ کمه!پیازو سیرو فلفل دلمه ای هم که توی گوجه اش بریزی مزه اش عالی میشه!

      پاسخ ها

      • هانیتا

        من هم همینو میگم که املت باید گوجه داشته باشه وگرنه املت خراب میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج