۳۴۱۰۹۵
۵۰۶۲
۵۰۶۲
پ

چرا باید به ژاپن سفر کنیم؟ (۱)

اگر به ژاپن سفر کرده باشید می دانید که چه کشور شگفت انگیزی است و اگر تا به حال آنجا نبوده اید منتظر چه هستید؟ در این مطلب می توانید با برخی از دیدنی ترین و شگفت انگیزترین مناظر این کشور آشنا شوید.

برترین ها: اگر به ژاپن سفر کرده باشید می دانید که چه کشور شگفت انگیزی است و اگر تا به حال آنجا نبوده اید منتظر چه هستید؟ در این مطلب می توانید با برخی از دیدنی ترین و شگفت انگیزترین مناظر این کشور آشنا شوید. برخی از آنها برای توریست ها آشنا هستند و برخی بکرتر هستند. اما در هر حال هر دو گروه آنقدر فوق العاده هستند که برای دیدن آنها به ژاپن سفر کنیم.

جنگل بامبوی ساگانو، آراشیاما

جنگل بامبوی ساگانو یکی از دیدنی ترین مکان های دنیا و دومین مقصد محبوب توریست ها در کیوتو است. قدم زدن در باغ های بامبوهای بلند مثل این است که در دنیای دیگری پا گذاشته اید. جای هیچ شکی نیست که هرکسی باید از جنگل های بامبو در این منطقه دیدن کند.

چرا باید به ژاپن سفر کنیم؟ (1)


زمین های شیبازاکورا (Shibazakura)

فستیوال فوجی شیبازاکورا (خزه صورتی) یک رویداد سالانه است که در منطقه دریاچه های پنج گانه فوجی برگزار می شود. بازدیدکنندگان این فستیوال با منظره خیره کننده ای روبرو می شوند: بیش از 800000 شاخه گل صورتی، سفید و بنفش که این زمین ها را پوشانده است. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه در هر سال متفاوت است اما معمولا این فستیوال بین آوریل و ژوئن برگزار می شود. سعی کنید صبح زود از آن دیدن کنید.

چرا باید به ژاپن سفر کنیم؟ (1)


پارک ساحلی هیتاچی

پارک ساحلی هیتاچی در شمال شرق توکیو قرار دارد که به خاطر فراوانی گل های فصلی که در هر فصل آن را به شکل بوم رنگارنگی درمی آورد، مکان مناسبی است که هر زمانی از سال از آن دیدن کنید. سپتامبر بهترین فصل برای بازدید از این پارک ساحلی است چون بیشترین تنوع شکوفه ها را دارد اما اگر می خواهید این کوچولوهای چشم آبی (Nemophilia)ها را ببینید در آوریل و مه از این مکان دیدن کنید.

چرا باید به ژاپن سفر کنیم؟ (1)

چرا باید به ژاپن سفر کنیم؟ (1)


پاییز در پارک ساحلی هیتاچی

پارک ساحلی هیتاچی در پاییز دیدنیست. پارکی محبوب در سواحل شرقی هونشو، بزرگترین جزیره ژاپن. رسیدن به اینجا با حمل و نقل عمومی از توکیو دو ساعت طول می کشد و همین موضوع این پارک را یک مکان ایده آل برای یک سفر یکروزه برای کسانی که می خواهند از شلوغی فشار پایتخت فرار کنند، می سازد.

چرا باید به ژاپن سفر کنیم؟ (1)


تونل ویستریا در باغ های کاواچی فوجی

تا حالا شده بخواهید در یک تونل ویستریا راه بروید؟ شما خوش شانس هستید چون باغ کاواچی فوجی همان چیزیست که به دنبالش هستید. این باغ در راس شمالی جزیره کیوشو قرار دارد و حدود یک ساعت از «Fukuoka» با حمل و نقل عمومی فاصله دارد. بهترین زمان برای بازدید اواخر ماه آوریل است یعنی زمانی که گل ها در رنگارنگ ترین حالت خود هستند.

چرا باید به ژاپن سفر کنیم؟ (1)


فوشیمی ایناری تاشیا (Fushimi Inari-taisha)

فوشیمی ایناری شاین یکی از مهم ترین زیارتگاه های شینتو در جنوب توکیو است. همچنین مهم ترین معبد اختصاص داده شده به ایناری، خدای برنج شینتو است. روباه ها رسولان ایناری هستند به همین دلیل است که مجسمه های روباه زیادی در این معبد به چشم می خورد. اینجا مکان جذابی برای علاقمندان عکاسی است.

چرا باید به ژاپن سفر کنیم؟ (1)


معبد ناتادرا (Natadera) در زمستان

معبد ناتادرا در هر زمانی از سال منظره زیبایی دارد اما هیچ فصلی در این مکان باستانی جذابیت زمستان را ندارد. این معبد ۱۳۰۰ سال قدمت دارد و در سال ۷۱۷ توسط یک راهب بودایی در نزدیکی کوه و در جستجوی خدا بنا شد. هم کوه و هم معبد امروزه جزء محبوب ترین مناطق عبادتگاهی هستند.


چرا باید به ژاپن سفر کنیم؟ (1)


رودخانه در کاواگوئه

اگر مدتی را در توکیو گذراندید حتما یک روز هم از کاواگوئه بازدید کنید. حدود ۳۰ دقیقه با قطار می توان به این شهر رسید و همین آن را یک مقصد مناسب برای سفرهای یک روزه کرده است. کاراگوئه به خاطر رودخانه اش شناخته شده است (کاوا به معنی رودخانه و گوئه به معنی بالا است.)

چرا باید به ژاپن سفر کنیم؟ (1)

ادامه دارد...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج