۳۴۱۵۶۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

محبوب ترین سیستم عامل موبایل

اندروید هم اکنون به عنوان محبوب‌ترین سیستم‌عامل موبایلی جهان شناخته می‌شود. بر اساس آمار جدیدی که Kantar منتشر کرده نیز اندروید همچنان بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد.

zoomit.ir - مجتبی بوالحسنی: اندروید هم اکنون به عنوان محبوب‌ترین سیستم‌عامل موبایلی جهان شناخته می‌شود. بر اساس آمار جدیدی که Kantar منتشر کرده نیز اندروید همچنان بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد.

محبوب ترین سیستم عامل موبایل

بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که از جانب شرکت تحقیقات بازار Kantar Worldpanel منتشر شده، سیستم‌عامل اندروید همچنان در سه ماهه منتهی به ۲۰۱۶ در حال گسترش سهم خود در بازار گوشی‌های هوشمند است.

پس از مشاهده میزان فروش گوشی‌های هوشمند در طی بازه زمانی یاد شده، تحلیلگران صنعتی بر این باور هستند که اندروید ۷۶ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد. این رقم نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته ۵.۸ درصد افزایش داشته است.

شرکت Kantar یکی از دلایل افزایش سهم اندروید را کاربران ویندوزفونی اعلام کرده‌اند. Kantar اعلام کرده که ۱۰ درصد از افرادی که اقدام به خرید یک گوشی‌هوشمند اندرویدی کرده‌اند، پیش از این گوشی ویندوزفونی داشته‌اند.

سال گذشته ویندوزفون ۳.۸ درصد از بازار آمریکا و نیز ۹.۳ درصد از بازار EU۵ (شامل کشورهای آلمان، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا) را در اختیار داشت. حالا سهم ویندوزفون در آمریکا به ۱.۳ درصد و در EU۵ به ۴.۸ درصد کاهش یافته است. این سیستم‌عامل در سایر نواحی جهان نیز به همین صورت با کاهش سهم مواجه بوده است.

درحالیکه بیشترین کاربران جدید اندروید از پلتفرم ویندوزفون به این سیستم‌عامل روی آورده‌اند، به نظر می‌رسد سیستم‌عامل iOS اپل نیز در حال از دست دادن سهم خود در بازارهای بزرگ گوشی‌های هوشمند است. در EU5 اپل یک درصد از سهم خود را از دست داده و هم اکنون ۱۸.۳ درصد از بازار این ناحیه را در اختیار دارد. iOS در چین هم ۴.۴ درصد کاهش سهم داشته و حالا سهم این سیستم‌عامل در چین به ۲۰.۱ درصد رسیده است. حتی در آمریکا نیز سهم اپل در بازار ۲.۵ درصد کاهش داشته و به ۳۰.۷ درصد رسیده است.

محبوب ترین سیستم عامل موبایل

اینکه ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و کدام سیستم‌عامل موبایلی بیشترین استفاده را خواهد داشت بسیار جذاب به نظر می‌رسد. اپل نیز به تازگی iOS ۱۰ را معرفی کرده و گوگل نیز به دنبال عرضه نسخه عمومی اندروید N در اواخر تابستان سال جاری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج