۳۴۱۶۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تورنمنت بسکتبال اطلس اسپرت

بائرمن: دیدار با لیتوانی شبیه جنگ بود

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: دیدار با لیتوانی بیشتر شبیه جنگ بود تا بازی بسکتبال؛ یکی از مسابقاتی بود که تیم با انگیزه قویتر در آن برنده می‌شد.

خبرگزاری فارس: درک بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال بعد از بازی مقابل لیتوانی در تورنمنت اطلس گفت: این مسابقه بیشتر شبیه یک جنگ بود تا بازی بسکتبال. یکی از مسابقاتی بود که تیم با انگیزه قویتر در آن برنده می‌شود. در این بازی به بازیکنان خود آنچه لازم بود را گفتیم تا از نظر فکری و روحی آماده باشند.

وی افزود: زمانی که چند امتیاز در اواخر بازی عقب بودیم، با یک وقت استراحت به بازیکنان خود این روحیه را دادم که به بازی برگردند. این صحبت ها نتیجه داد و بازیکنان به بازی برگشتند.

بائرمن گفت: دیدار با لیتوانی خیلی سخت بود. تیم حریف از ما با تجربه تر بود و داوران چینی در بازی قضاوت می‌کردند. می|‌دانستیم که باید بسیار متمرکز و از نظر ذهنی منظم باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال عنوان کرد: ما انگیزه زیادی داشتیم. بازی خوبی برای ما بود و اعتماد به نفس تیم را بالا برد و از این برد خوشحالم.

به نظرم رز گذشته مقابل نماینده آمریکا بهتر تاکتیک‌ها را اجرا کردیم ولی امروز بازی خواسته‌ها بود. گاهی باید یک بازی را ببرید و از نظر ذهنی خود را قوی کنید. وقتی در مسابقات غرب آسیا برنده شدیم، درباره خودمان به این نتیجه رسیدیم که این توانایی را داریم در بازی‌های سخت و نزدیک برنده شویم و از نظر ذهنی خودمان را بالا بکشیم که امروز هم همین اتفاق افتاد.

بائرمن درباره ادامه مسابقات گفت: ما در مرحله بعد هم با همین سبک پیش می‌رویم. برایمان مهم است که بهتر شویم. توپ را بهتر حرکت داده و بهترین تصمیم ها را بگیریم. ضمن اینکه سعی کنیم حامد را بهتر در تیم جا بیاندازیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج