۳۴۲۴۶۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آئودی در حال آماده‌سازی نسل جدید RS۵

آئودی در اوایل این ماه نسل جدید A۵ و S۵ کوپهٔ خود را رونمایی کرد. حال به‌تازگی جاسوسان صنعتی تصاویری جاسوسی از قدرتمندترین عضو و پرچم‌دار خانوادهٔ A۵ یعنی RS۵ گرفته‌اند.

وب سایت پدال - امیر دهقان دستگردی: آئودی در اوایل این ماه نسل جدید A۵ و S۵ کوپهٔ خود را رونمایی کرد. حال به‌تازگی جاسوسان صنعتی تصاویری جاسوسی از قدرتمندترین عضو و پرچم‌دار خانوادهٔ A۵ یعنی RS۵ گرفته‌اند. البته این خودرو بدون هیچ پوششی در حال آزمون بوده است زیرا آئودی به خاطر گمراه کردن جاسوسان برای RS۵ از ظاهر مدل S۵ استفاده کرده است؛ بنابراین خودروی مورد آزمون در ظاهر تقریباً همان S۵ است اما تغییراتی در آن به چشم می‌خورد که هویت واقعی آن را فاش می‌کند.

آئودی در حال آماده‌سازی نسل جدید RS5

ازجملهٔ این تغییرات می‌توان به بچه گلگیرهای پلاستیکی نصب‌شده بر روی گلگیرها اشاره کرد که نشان از پهن‌تر بودن RS5 نسبت به S5 دارد. بعلاوه در پشت خودرو نیز دو سر اگزوز بیضی‌شکل دیده می‌شوند که این سر اگزوزها فقط در مدل‌های RS آئودی بکار می‌روند. این بدان معناست که آنچه در تصاویر دیده می‌شود درواقع یک RS5 است که لباس S5 را با تغییراتی جزئی به تن کرده است.

آئودی در حال آماده‌سازی نسل جدید RS5

در مبحث فنی آئودی پیشرانهٔ ۴.۲ لیتری V۸ تنفس طبیعی قبلی را کنار گذاشته و در RS۵ جدید از نسخهٔ بروز شدهٔ موتور ۳ لیتری V۶ توربوشارژ خود استفاده کرده است. همین موتور در S۵ هم بکار رفته و ۳۵۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند درحالی‌که انتظار می‌رود به لطف تجهیز به یک توربوشارژ اضافی قدرت آن در RS۵ به ۴۵۰ اسب بخار افزایش یابد. برخی گزارشات نشان می‌دهد که احتمال استفاده از یک توربوشارژر برقی همانند مدل SQ۷ در RS۵ وجود دارد.

آئودی در حال آماده‌سازی نسل جدید RS5

نسل جدید A5 که بر روی پلت فرم MLB فولکس‌واگن ساخته‌شده، تحت یک رژیم غذایی گسترده 60 کیلوگرم از وزن خود را کم کرده است. هرچند شاید در RS5 جدید دیگر از آن صدای زیبای موتور تنفس طبیعی خبری نباشد اما به دلیل قدرت بیشتر موتور توربو و همین‌طور وزن کمتر خودرو قطعاً شاهد عملکرد بهتری خواهیم بود. بعلاوه کوچک‌سازی موتور موجب کاهش مصرف سوخت و کاهش انتشار دی‌اکسید کربن نیز می‌شود.

آئودی در حال آماده‌سازی نسل جدید RS5

به دلیل اینکه زمان زیادی از معرفی A۵ و S۵ جدید نگذشته است، احتمال اینکه شاهد معرفی RS۵ جدید تا قبل از نیمهٔ دوم سال آینده باشیم بسیار کم است؛ بنابراین احتمالاً نسل جدید RS۵ در نمایشگاه فرانکفورت آینده که در سپتامبر ۲۰۱۷ (شهریور ۹۶) برگزار می‌شود رونمایی شده و فروش آن نیز تا قبل از پایان سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد.

آئودی در حال آماده‌سازی نسل جدید RS5
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج