۳۴۳۵۴۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جواد هاشمی: مخالف اجراها‌ی خشک هستم

سید جواد هاشمی که این روزها اجرای ویژه‌برنامه سحر را بر عهده دارد، درباره‌ اجرای برنامه‌های معارفی معتقد است: بر عکس اینکه خیلی‌ها معتقدند فضای برنامه‌های سحر باید کاملا عرفانی و معنوی باشد، مخالف اجرای خشک در این جنس برنامه‌ها هستم.

خبرگزاری ایسنا: سید جواد هاشمی که این روزها اجرای ویژه‌برنامه سحر را بر عهده دارد، درباره‌ اجرای برنامه‌های معارفی معتقد است: بر عکس اینکه خیلی‌ها معتقدند فضای برنامه‌های سحر باید کاملا عرفانی و معنوی باشد، مخالف اجرای خشک در این جنس برنامه‌ها هستم.

جواد هاشمی: مخالف اجراها‌ی خشک هستم

مجری برنامه سحرگاهی «نوسفران» در گفت‌وگو با ما درباره‌ اجرای برنامه‌های معارفی که در آن مجری چگونه می‌تواند با اجرای جذاب خود مخاطب را پای تلویزیون نگه دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سال گذشته نیز اجرای این برنامه را بر عهده داشتم، در جلساتی که با مدیران تلویزیون داشتم، صحبت‌های زیادی در این زمینه داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که اجرای برنامه‌های سحرهای رمضان باید خیلی معنوی و شاد باشد، برعکس اینکه خیلی‌ها معتقدند فضای برنامه‌های سحر باید کاملا عرفانی و معنوی باشد.

او گفت: پیشنهاد دادم تلویزیون اجازه دهد با ضرب‌المثل‌ها، گفتن خاطرات و قصه‌های مختلف پرانرژی و اخلاقی و نه صرفا با ایجاد یک فضای مذهبی، فضای برنامه‌های سحر را به سمت شادمانی و نشاط ببریم. به ویژه اینکه فقط با بزرگترها حرف نمی‌زنیم، بلکه با یک خانواده که شامل فرزندان هم می‌شود، روبه‌رو هستیم. سال‌های گذشته ارتباط با نوجوانان و جوانان که اشتیاق روزه در آنها بیشتر از بزرگترهاست، در برنامه‌های سحرگاهی منقطع شده بود.

هاشمی در ادامه گفت‌وگوی خود با اشاره به اینکه در برنامه «نوسفران» تلاش کرده است با مخاطب نوجوان ارتباط برقرار کند، یادآور شد: امسال نیز دز این برنامه این ارتباط را برقرار می‌کنیم و امیدواریم همچون سال گذشته این برنامه به یک برنامه پرمخاطب در سحرهای رمضان تلویزیون بدل شود.

این بازیگر و مجری تلویزیون سپس درباره موضوعاتی که در برنامه «نوسفران» مطرح می‌شود، تاکید کرد: اساسا تلاش ما این است که به هیچ عنوان نصیحت مستقیم در برنامه اتفاق نیفتد، بلکه از طریق ضرب‌المثل‌ها و حکایت‌ها و بیان خاطرات آدم‌های بزرگ و موفق، این نصایح غیر مستقیم عنوان می‌شود.

هاشمی در بخش یگری از گفت‌و گوی خود درباره حال و روز این روزهای تلویزیون بعد از تغییرات مدیریتی اظهار کرد: زمانی که شنیدم آقای پورمحمدی به شبکه سه بازگشته‌اند، بسیار خوشحال شدم. هر کسی را بهر کاری ساخته‌اند. اگر قرار باشد آدم‌هایی همچون آقای پورمحمدی را از تلویزیون حذف کنیم، جفای بزرگی به تلویزیون کرده‌ایم؛ چرا که تلویزیون باید آدم‌های باسابقه را حفظ کند. خوشحالم که ایشان همچنان در دایره خانواده بزرگ صداوسیما حضور دارند.

سید جواد هاشمی در پایان گفتگوی خود اظهار کرد: جابه‌جایی‌ها در تلویزیون اهداف را تغییر نمی‌دهد، ولی تلویزیون حداقل می‌تواند با بکارگیری نیروهای منضبط، کاری و مدیر آنچه که به عنوان استراتژیک در تلویزیون معنا و مفهوم پیدا کرده است را به طور صحیح پیش ببرد.این مجری ابراز امیدواری کرد که در آینده اتفاقات خوبی برای تلویزیون رخ دهد. برنامه‌ «نو سفران» هر روز ساعت سه بامداد به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی محمد مهدی ابهری و اجرای سید جواد هاشمی با هدف توجه به نوجوانان در خانواده و انتقال باورهای دینی به نسل جدید و همراهی بزرگسالان با نوجوانان و کودکان در لحظه‌های معنوی سحر به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج