۳۴۳۷۳
۶۹ نظر
۶۱۵۰
۶۹ نظر
۶۱۵۰
پ

ویژگی های جذاب یک زن برای مردان

تا به حال به این فکر کرده اید که کدام خصوصیات زنانه واقعا برای مردان جذاب هستند؟ منظور از خصوصیات زنانه لزوما زیبایی ظاهری نیست. برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان هنگام انتخاب همسر به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند.

برترین ها: تا به حال به این فکر کرده اید که کدام خصوصیات زنانه واقعا برای مردان جذاب هستند؟ منظور از خصوصیات زنانه لزوما زیبایی ظاهری نیست. برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان هنگام انتخاب همسر به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند. اما این خصوصیات زنانه که مردان را به سوی خود جلب می کنند چه چیزهایی هستند؟

ویژگی زنانه ۱: زندگی خودش را دارد.

زنان در زندگی امروز نسبت به زنان در قدیم از استقلال شخصیتی بیشتری برخوردارند. مهم است که ثابت کنید خودکفا و مستقل هستید و این استقلال را در تمام طول زندگی مشترک حفظ کنید. یک مرد امروزی دوست ندارد همسرش بیش از اندازه به او وابسته باشد و به اصطلاح به او بچسبد، چنین چیزی باعث می شود که او احساس خفگی کند.

پس به جای اینکه خانواده و دوستان را به کلی کنار بگذارید و همه وقت خود را در کنار همسرتان سپری کنید، همیشه در برنامه روزانه خود زمانی را به فعالیت های جداگانه و مخصوص به خود اختصاص دهید. یک رابطه خوب بر زندگی ما حکومت نمی کند، بلکه کیفیت آن را تقویت می کند.
ویژگی های جذاب یک زن برای مردان

ویژگی زنانه ۲: صادق و وفادار است.

در مورد علایق، احساسات، نقاط ضعف و حتی گذشته خود صادق باشید. ممکن است وسواس خاصی داشته باشید یا در حال حاضر از یک بیماری رنج ببرید ولی ترس از دست دادن او نباید شما را به دروغ گفتن ترغیب کند. هرچیزی که ممکن است بعدها لو برود و او را نسبت به شما سرخورده کند، باید صادقانه و شجاعانه بازگو شود.

هیچ چیز را پنهان نکنید. مطمئن باشید اگر او به اندازه کافی دوستتان داشته باشد نه تنها ترکتان نخواهد کرد، بلکه صداقت و شهامت شما را خواهد ستود و چه بسا به شما کمک خواهد کرد.

ویژگی زنانه ۳: مراقب خودش هست.

این چیزی است که سابقه ای طولانی دارد و از زمان دورترین اجداد ما تا کنون تغییر نکرده است. مردان خانم هایی را می پسندند که از ظاهر خود راضی هستند و به آن افتخار می کنند. منظور ما اصلا این است که ظاهری بی عیب و نقص یا شبیه به مدل های لباس داشته باشید. ظاهر همه چیز نیست. اما خانمی که به ظاهر خود، به لباس هایی که به تن دارد و به نظافت خود اهمیت می دهد مطمئنا جذاب خواهد بود. یک آرایش ملایم، یک عطر خوب و همه چیزهایی که برای داشتن یک زیبایی طبیعی لازم است، اینها را فراموش نکنید.

ویژگی زنانه ۴: اعتماد به نفس دارد.

مطمئن باشید روزهایی که زنان ظریف و ترسو مردان قوی را به خود جذب می کردند گذشته است. این روزها ضعیف و نیازمند بودن تنها سرزنش دیگران را بر می انگیزد. مطمئن باشید افراد مشهوری که در رسانه ها می بینیم آنقدرها که به نظر می رسد شجاع و قوی نیستند. آنها گاهی فقط تظاهر می کنند. پس به جای اینکه بر نقاط ضعف خود تمرکز کنید، توانایی های خود را گسترش دهید و به رخ بکشید. از زبان بدن حتما استفاده کنید چون به شما کمک می کند به داشتن اعتماد به نفس تظاهر کنید. تماس چشمی را فراموش نکنید و گاهی لبخندی پیروزمندانه بزنید.

ویژگی زنانه ۵: بالغ است و دیالوگ برقرار می کند.

بعضی خانم های جوان دوست دارند با زبان کودکانه حرف بزنند و اتفاقا با این کار توجه طرفشان را جلب می کنند. اما مراقب باشید در این کار افراط نکنید. یک مرد امروزی از همسر خود انتظار دارد که توانایی برقراری یک مکالمه منطقی و عقلانی را داشته باشد. بیش از حد کودکانه رفتار کردن باعث سرخوردگی او می شود. ثابت کنید که فردی رشد یافته و منطقی هستید. در مورد موضوعات جالب صحبت کنید و با دقت به صحبت های او گوش کنید.

این یک حقیقت پذیرفته شده است که یک مرد امروزی نسبت به مردی که ۳۰ سال پیش زندگی می کرد از همسر خود توقعات بیشتری دارد. هرچند مردها با هم متفاوتند و معیارهای متفاوتی هم دارند، اما ۵ معیار بالا تقریبا مورد توجه همه مردان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      هیچ کدومش درست نیست . اتفاقا کاملا و 100% برعکسشو دیدم من در تمامی موارد.آقایون از خانمهایی که دقیقا برعکس این ویژگیهارو دارن خوششون می یاد. آقایون از خانمهایی که استقلال دارند و اعتماد به نفس دارند و صداقت دارند متنفرند و همیشه سعی در اذیت کردنشان دارند اتفاقا آقایون خانمهایی برایشان مطلوب است که وابسته به آنها باشد و ضعیف باشد و آقایون چشم دیدن استقلال و اعتماد به نفس خانمها را ندارند این یک واقعیت انکار ناپذیر با هیچ چیز هم نمی شه عوضش کرد .

      پاسخ ها

      • یه نفر

        راس می گه به خدا منم دیدم که آقایون همیشه به خانمهایی که وابسته و ضعیف هستند و فقط چاپلوسی و دم تکون دادن و شیرین زبونی و گپ زدن با آقایون و دورو بودن و ظاهر سازی ، ازشون بر می یاد احترام می ذارن . و کسانی را که اعتماد به نفس دارن و زیاد باهاشون نمی جوشن ادیت می کنند .

      • ندا

        منم همینو ددیدم. مرد ایرونی میخاد زنش مال خودش باشه اگه ببینه که استقلال داره ترس برش میداره... دوست داره زنش بهش وابسته باشه اونوقت احساس مردونگیش کامل میشه . باور کن مرد ایرونی اینطوریه ولی مردخارجی نه.

      • بدون نام

        دقیقا گل گفتی....100تا لایک

      • یک دوست

        فرمایش شما تا حدودی درست است یک مرد معمولی (تاکید میکنم یک مرد معمولی ) به همسرش به چشم یک همراه و دوست نگاه میکند برای همراهی یک فرد وابسته - دروغگو - با اعتماد به نفس پایین فرد مناسبی نیست آقایونی که خودشون مشکل عدم اعتماد بنفس دارند دنبال یک عروسک کوکی میگردند که به سازشون برقصه و هر زمان که ازش خسته شدن بدون دردسر از زندگیشون بیرونش کنند .البته این به معنای این نیست که خانمها استقلا ل و اعتماد به نفس را با بیتفاوتی به آقایون اشتباه بگیرند

      • بدون نام

        من خودم از زبان یه مرد شنیدم که گفت زن نباید باهوش ، مستقل و زیبا باشه چون توو زندگی نمیشه توو سری زد بهش ، مردهای ایرانی کاملن برعکس مردای خارجی فکر میکنن واسه همین این مقاله به درد ایرانیها نمیخوره

      • بدون نام

        حتی در محیط کاری هم خانمهایی که قوی و قاطع هستن مدام از سوی اقایون مورد آزار و اذیت قرار می گیرن. هرچی قوی تر باشن رییس و مدیران مرد حقوق کمتری براشون منظور میکنن و از مزایا و پاداشهاشون میزنن

      • بدون نام

        اينجور آقايون كه دنبال زنهاي وابسته و ضعيف هستند بدرد نمي خورند

    • 120

      از دیگر ویژگی ها اینست همان که هست باشد, سعی نکند خودش را بیشتر از شخصیتش نشان دهد.
      (مصنوعی نباشد, چون از نگاه, رفتار و حتی لبخند میتوان به مصنوعی بودن پی برد)

      پاسخ ها

      • پانیذ

        داداش احسان چرا به صفحه ای که برترینها برای همراهان همیشگیش باز کرده نمیاین؟ لطفا یه سر بزنین

      • یه نفر

        خیلی ببخشید آقایون انقد ساده و خ.... (این رو ننویسم بهتره) هستند که متوجه نمی شوند . شما نمی دونی این خانمها چه موجوداتی هستند و چقد ماهرانه نقش کسی را که واقعا نیستند بازی می کنند تا آقایون رو از راه به درکنند و فریب دهند آقایون هم با کوچکترین چاپلوسی و شیرین زبونی و لوسبازی و لبخند ملیح ، از راه به در می شوند .

      • amir13

        پانیذ خ این صفحه کجا هست؟

      • مامان لیلا

        amir13 جان بیا این قسمت مجله http://www.bartarinha.ir/fa/news/32762

    • نیکیتا

      آقایان از استقلال بانوان سوء استفاده میکنند و به خانمهای ضعیف و آویزان سرویس میدهند...این تعریف خصوصیت جذاب نیست!!

      پاسخ ها

      • نسیم

        کاملا موافقم.به عینه دیدم اقایون وابسه خانمهای بیکار و علاف و اویزون کلی بها میدن خرج میکنن ولی به خانمهای شاغل و مستقل میرسه زورشون میاد. در حالی که باید به خانم شاغل بیشتر بها داد

    • shima

      man in harfarooo ghaboool daram chon to zendegim hesesh mikonam

    • مامان لیلا

      بچه های گلم ناشناس جانم -120 جانم-یه نفر جانم-نیکیتا جانم- وshimaجانم بااجازه نظراتتون رو خوندم لازم دونستم جای یک مادر یک توضیح کوچولو بدم عزیزانم اگر ازدواج با آگاهی کامل و شناخت کامل در کنارو تایید خانواده باشه عزیزانم چنین مشکلاتی به وجود نمیاد من هم بازنشسته هستم هم یک همسر وتا به حال نه بی حرمتی از طرف من به همسرم بوده ونه از طرف همسرم به من .بچه های گلم به همدیگه احترام بگذارید واجازه ندهید دروغ بین مردو زن عادی باشه هرچیزی که مشکلی بوجود آورده حقیقتش رو بگید بهم دروغ نگید عزیزای دلم اینقدر نسبت به هم بد بین نباشید خانواده نقش خیلی مهمی داره نسبت به حرف بزرگترا بی تفاوت نباشید مطمئن باشید با کمک خانواده میتونید همسر دلخواه خودتون رو انتخاب کنید موفق باشید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر مامان لیلا

        خیلی پیامتون به دلم نشست و اینجا حس خونه بهم داد

    • سميه

      داشتن پدر پولدار رو در جذابيت دخترا از قلم انداختين....

      پاسخ ها

      • سيما

        يه ضرب المثل قديمي ميگه : آقاي گودرزي چه ربطي داره به خانم شقايق؟! پدر پولدار يه بهونه براي ازدواج ميتونه باشه و نه دليل براي بقاي زندگي زناشويي ! سميه خانم جانم

    • امین خلوت دو

      دختر های لوس و بی معنی هیچ وقت نمیتونند تمام قلب یه مرد رو بگیرند , فقط میتونند نقش یه بازیچه رو برای سرگرمی مردها فراهم کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم برای طرز تفکر شما آقای امین.یه کم مطالعه کن دوست عزیز.

      • بدون نام

        قلب مرد دیگه کجاشه؟ههههه خودِ مرد الان اصلا کجا وجود داره؟

      • بدون نام

        کاربر 20:48
        خوشم میاد زنایی مث تو خوب سوختن
        مردا کجان؟

        بیچاره کل مملکت رو مردا میچرخونن
        خخخ خدا شفات بده

    • آرام

      مردها خیلی ظاهربین هستند باکوجکترین محبت جذب میشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        محبتم نه فقط ظاهربینن همین حقشونم هست هرچی سرشون بیاد وقتی فقط اسیر خط و خالن

      • بدون نام

        دخترا خیلی ظاهر بین هستن که فکر میکنن پسرا ظاهر بینن . معمولا پسرا اول با مغز عاشق میشن و بعد اگه شد با قلب . ولی دخترا از همون اول با قلب .

    • سجاد

      مرد های امروزی در اولین نگاه همه ویژگی های دختر در ذهنوش نقش می بنده ، باور کنید اینو جدی می گم فقط سعی کنید صادق باشید در غیر این صورت لو خواهید رفت و فقط خودتان ضرر خواهید کرد، دوستان زیادی رو می زشناسم خواستن زن بگیرن ، و با هر ترفندی طرف رو امتحان کردن ولی پس دادن ، کاملا" باید هوشیار باشی و برای این کار صداقت بهتر از هر چیز دیگری است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی بیجا کردن با هر ترفندی طرف رو امتحان کردن؟مسخره ترین کار همینه.من یه بار نامزدم امتحانم میخواست بکنه و من فهمیدم و نامزدیمو به هم زدم چون متنفرم ازینجور مردا که میخوان مثلا مچ گیری کنن و تست بگیرنو نمره بدن.مگه خودشون کی هستن که در جایگاه برتر خودشونو قرار میدن و امتحان میکنن بقیرو بعد اگه سربلند بیرون اومد طرف جایزه،خودشونو بهش میدن.خودشیفته ها

    • مریم جون

      راستش به نظرمن آدمهاموجودات پیچیده ای هستند که هرکدوم یه جور سلیقه ای دارند درست مثل ذایقه یکی ضعیف دوس داره یکی قوی یکی آویزن وسریش اون یکی مستقل . بلاخره هرکس یه فرهنگی داره وتمایلاتی فقط خداکنه عشق وجدان بیداروانسانیت ومحبت تودلها جاری باشه .دوست داشتن وآرامش طرف روخواستن مهمه.

    • نادیا

      دقیقا همینه باید دروغ بگی باید خودتو مخفی کنی و به ظاهر از همچی راضی باشی.وقتی عاشقی نباید بگی باید هیچ کاری بلد نباشی تا جذاب شی .روراست بودن تنهایی میاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نادرسته.

    • الیاس

      سلام.دختری که استقلال داشته باشه پیروزه.متکی به خودش باشه .

    • محبوبه

      کاملاموافقم.صداقت توزندگی ازهرچیزی مهمتره,ازهردستی بدی ازهموندست پس می‌گیری

    • محبوبه

      کاملاموافقم.صداقت توزندگی ازهرچیزی مهمتره,ازهردستی بدی ازهموندست پس می‌گیری

    • طارق عبادی

      عالی بود

    • سعید

      زنان از مردان شکست خورده متنفرند!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه شکستی؟

      • بدون نام

        و دقیقا مرد بی پول یک مرد شکست خورده به حساب میاد از نظر ما خانوما

    • saye

      به نظر من مردها دنبال عشق ومالکیت وصداقت هستن . بهشون عشق بورزیم ولی بهشون اعتماد داشته باشیم سرکوفت نزنیم . اگه ما درست باشیم مطمئن باشین شوهراتونم همینن
      مردا فرشته های بی بال خدا هستن مواظب شوهراتون باشین بیشتر ازچیزی ک فک می کنید دلاشون پاکه ونیاز به مهربونی دارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالمو به هم زدی با این نظرت .برو تا میتونی بهشون اعتماد کن آخرشو خودت ببین و تجربه کن چون ما بگیم فکر میکنی غرضی داریم.خودت بفهمی چقد تفکرت درباره مردا پوچ و مسخرس ازینهمه سادگیت حیرت میکنی البته اگه اداشو درنمیاری

      • بدون نام

        همشون اینجوری نیستن

        من صداقتم رو بزرگترین سرمایه و جهیزیه ی حقیقی تو زندگیم می دونستم ولی یه عمر با مردی که صادق و رو راست نبوده زندگی کردم و اینجوری عمرم تباه شد

      • پریسا

        واقعا شما ای کاش نظری نمیدادی.حالم گرفته شد با این طرز فکرت

    • تپراك قنواتي

      از نظر من من زيبا تر هستم. چون مادر خوبي هستم

    • فروغ

      سلام ب همه،ازنظر من مردا فقط محبت میخان خانمی ک بنونه بهشون عشق بده احساس امنیت بده، دوس دارن خانمشون تکیه گاهشون باشه چون آقایون برخلاف ظاهرشون ضعیف هستن دوس دارم با کسی زندگی کنن ک اون ضعف رو بپوشونه و بهشون آرامش بده ما خانما باید بتونیم بهشون احساس قدرت بدیم نباید آویزونشون باشیم باید محکم باشیم ولی نشون بدیم ک ب مرد زندگیمون هم نیاز داریم

    • soosan

      ممنون خیلی سایت خوبی دارین.

    • فرانک کیانی

      ازنظرمن ادم بایدهر مشکلی که داره از همون اول زند گی با همسرش در میون بذاره و از سایت شما تشکر می کنم**

    • بدون نام

      من فکر میکنم باصداقت شروع کردن سخته باصداقت زندگی کردن درد داره ولی سختی ودردش شکل درد زایمانه که بعدش یه زندگی رویایی متولد میشه ازاده

    • زهرا

      من به نظر مامان لیلاخوب است فقط مامان لیلامنم میخوام ازدواج کنم ولی خیلی میترسم چون امروزی از اقایان ادمی خوب کم پیدا میشه پس خواهش راهنماییم کنیدچیکارکنم؟

    • مهناز

      نظر همه دوستان و خوندم ب نظر من زن و مرد نداره ی ویژگی های هست ک خوبه وهمه ادما اگه اونو داشته باشن دیگران و جذب می کنن مثل صداقت محبت اعتماد ب نفس ارامشو....

    • زينب

      به نظر من مردا رو بايددرک کرد به حرفاشون گوش کرد مردارو بايدوابسته خودمون کنیم اونو خوب هستن.

    • حسین

      شما راجع به طبیعت مردانه صحبت می کنید و از اون انتقاد می کنید که به نظرم صحیح نیست.بله در طبیعت مرد هستش که زنش به او وابسته باشه البته تا یک حد مشخص.این امری طبیعی و خدادادی است. بی غرض می گم متاسفانه امروزه بنظر من همین استقلال خانمها باعث ویرانی بسیاری از زندگی ها شده.کارکردن بیش از حد خانمها و سایر مسایل دیگه اینها همه ویرانگر هستش . امیدوارم فکر نکنید که مغرضانه گفتم.کاملا بی طرف صحبت کردم.کلید موفقیت و دوام هر زنگی ای حفظ حالت طبیعی مردانه و زنانه زن و مرد هستش.ممکنه استقلال زن به او حس بی نیازی و خوبی رو بده اما قطعا در زنگی مشترکش اثرات سو می گذاره .
      موفق باشید.

    • فاطمه

      ما تا جاییکه یادمون میاد مردا همه ی زنارو دوست دارن
      انقد که موجوات با محبتین

    • لیلا

      همین ما زنا کاری کردیم ک مردامون جذب همه دخترا میشن
      از بس ک هفت قلم ارایش میکنن دخترا و جلف شدن
      خصوصیت مرد باحیا بودن نیس اما دختر ک حیا داره پس لطفا همه چیزو به مردا نسبت ندیم شوهر من فوق العادست چون من دوسش دارم و از صمیم قلب میخوامش اونم عاشق منه و بس چون ادم مذهبیه پایبند به عقایده
      بنظر من مردا باید عقاید دینیشون محکم باشه و دختران هم جلف نیان بیرون و انقد از هیزی نردا نگن مشکا از شما دخترای بی حجابه جانم

      پاسخ ها

      • لیندا

        مردی که با یه ریمل و لاک بخواد جذب به دختر بشه متاسفم بر همچین مردی.

    • بدون نام

      واقعا درسته شوهر من دقیقا همینطوره

    • سارا

      سلام به دوستان...به نظرمن مردها عاشق محبت دیدن ودلبری دیدن هستند.بسیارحسودند.وابسته بودن رو دوس دارن.محکم بودن رو دوس دارن.ازگریه متنفرن.دوس دارن زناشون توی جمع بهشون احترام بزارن واونو بالاببرن.از دروغ متنفرن.پس همیشه باهاشون صادق باشید حتی اگه ناراحت کننده باشه حرفتون.من اینارو تجربه کردم.موفق باشید...

    • سینا

      من یه پسرم و کامل مخالفم اگر هر دو کم تر بهم بچسبن حس خیانت بر هر دو تاشون وارد می شن بعدش هم اگر زن و مرد هم رو دوست داشته باشن احساس خفگی که ندارن بلکه احساس امنیت می کنن

    • یااسغسلبت

      تیاقلصلصغفتبد

    • بدون نام

      دوستان عزيز انقد خودتون اذيت نكنيم

    • بدون نام

      دوستای گلم،اگه میخواین پیش شوهرتون جذاب باشین و روزبه روز عزیزتر...باید یکم بهش بی محلی کنین ولی فقط یه کوچولو انگار که بهش اهمیت نمیدین.به خودتون برسین و آرایش کنین لباسای باز بپوشین ولی اگه خواست بهتون نزدیک بشه ناز کنین و نزارین،کم حرف بشین و این حرفاااا...باور کنین خیلی جواب میده...از قدیم گفتن آویزون بشی گریزون میشه،گریزون بشی آویزونت میشه

    • فاطمه

      سلام من باهرکی آشنا شدم کاملاً صادق ووفادار بودم و اونو بعنوان شریک زندگیم فرض کردم،مردا خیلی زیبا صحبت میکنن خیلی متشخصانه خیلی مردانه وجنتلمن،خیلی زیرک هستن و طوری با دختر صحبت میکنن ک دختر فکر میکنه این تنها مردی هست ک لایق انتخاب شدن هست،از عشق از امنیت از زندگی بچه ها،وووومیگن از مدیریت احسن و...از قول وقرار ها،ولی تا بخودت میای میبینی یکسال وو از این حرفهای قشنگ گذشته نه تنها خبری از اجرای عهدهاشون نمیشه بلکه تازه میفهمی که ای داد اینهمه شعر خوندناش بخاطر مخ زنی بوده،مثلاً تا میفهمه پولداری میگه من فقط به همسرخودم میتونم رو بزنم به پدرم نمیتونم بگم ک مشکل مالی دارم تف به ذات این ادما ک کم نیستن و امارشون خیلی زیاد شده دخترا مواظب خودمون باشیم...و اجازه ندیم بدون اطلاع خانواده مون یکیشون وارد زندگیمون بشه ارزش ما با نادیده گرفتن اونها بالا میره اگ لیاقت مارو دارن میان با خانواده جلو،و خودشون درمورد ما صحبت میکنن....اونا بما بیشتر نیازمندن

    • بدون نام

      یاد مردهایی که دوست داشتن یه زن ناز نازی و آویزان داشته باشند که بهشون تکیه کنه بخیر ،الان مردها دنبال زن حقوق بگیر می گردند ،زن خانه دار و محجوب رو سربار می دانند و نون خور اضافی ،یادش بخیر به تاریخ پیوستن اون مردها .

    • سیاوش

      اینا همه الکی هست . فقط تشت شیر . معجزه عشقی میکنه .
      :)

    • آوینا

      منم با نظر دوستانی که میگن مردای ایرانی دوست ندارن زنهاشون مستقل از مردها باشن از نظر مالی و چیزهای دیگه موافقم.مردایه ایرانی دوست دارند مردانگیو ابهت خودشون پیش زناشون همیشه حفظ بشه.

    • بدون نام

      تکلیف منی که خانواده ام ضعیف و بسیار ترسو تربیتم کردن چیه؟ پدرم یک مرد به شدت سنتی و مذهبی هست که در ظاهر ادعای روشنفکری داره، به خدا از زن مستقل و با اعتماد به نفس بودن خوشم میاد ولی خیلی ترسو و کمرو هستم و به حال اونایی که هر اتفاقی بیافته، اعتماد به نفس از دست نمیدن غبطه میخورم، مادرم هم یک زن سنتیه و ترسو و همش در ظاهر پدرمو تایید میکنه اما در دلش میخواست مستقل باشه، تو رو خدا بگین من به عنوان همچین دختری چکار کنم، میترسم و ازدواج کنم و مثل مادرم طعمه یک مرد مذهبی و سخت گیر بشم، در کل دلم میخواد بمیرم، اگه جای من بودید چیکار میکردید، لعنت به طرز تفکر مردسالاری که باعث بدبختی دخترای مثل من شد

    • اهل منطق

      خانومای محترم شماها چرا این همه وقتتونو رو اینجور مسائل تلف میکنین خوب خودتون زحمت بکشین یه زندگی خوب واسه خودتون بسازین بعدش دیگه اصلا مهم نیست که مرد باشه یا نباشه این همه اعصاب خورد کردنم نداره

    • پریسا

      اون قد ک ما حرص مردارو میخوریم اونا اصلا اینجور مسائل براشون مسخرسو مهم نیست.پس ب نظرم ایینا همش بحث الکیه مرد ایرانی بی احساسو خشکه.جون ب جونشونم کنی همینن بی احسااس.دیدم ک میگم

    • دلاور

      حرف مفت بود، طبیعتا مردان از زنان قوی تر هستن و این برتری هم دوست دارند، اکثریت خانما هم اینو میپسندن که زیر سایه قدرت یه مرد باشن، حالا زنی که خودش قوی و مستقل میشه چه جذابیتی میتونه برا مرد داشته باشه؟ این بهم زدن نظام طبیعته، صحبتهای جامعه شناسا و روانشناسای داخلی وغربی رو مطالعه کنید تا متوجه بشید استقلال و قدرت زن در نهایت به ضررش تموم میشه، چه معنی داره زن قوی و مستقل و تنها باشه ومرد هم تنها باشه؟ زن ومرد بهم نیاز دارن، زن به قدرت وحمایت مرد ومرد به لطافت و ظرافت واحساس زن، اگه غیراین باشه جز اختلاف و کل کل و هرج ومرج هیچی نیست، جامعه نیاز به خانواده وبقای نسل داره، خانواده نیاز به مدیریت داره، جنس مرد مدیر خونست، اقتدار و قدرت داره، حالا اگه زنی خودشو از خصوصیات زنانه دور کنه و بخواد مثه مردا قوی بشه دیگه به دل مردی نمیشینه، ازدواج کمتر صورت میگیره وطلاق وتنهایی جایگزین میشه،حتی حیوانات نر هم دقیقا این خصوصیاتو دارن و این نظم طبیعته، نباید بهم بخوره، امروزه میبینیم بعضی دخترا به ورزشای مردونه روی میارن ومیخوان مثل مرد قوی بشن، یا تاکید دارن که شاغل ومستقل بشن، خب این مسئله اگه یه خوبی داره صدتا بدی پشتش داره، زن زنه و باید خصوصیات زیبای زنانه خودشو حفظ کنه، زنی قویه که هرچه بیشتر این خصوصیات رو داشته باشه، زنی که از لطافت و خلق وخوی زنانه دور بشه ضعیف ترین زن هست، یعنی زن بودن خودشو قبول نداره ومیخواد مردونه زندگی کنه،درست مثل مردی که مدام دنبال رقص وکارای زنونه باشه، اینکه مردها از زن مستقل و قوی میترسن یا حسادت میکنن چرنده محضه، فقط به دلشون نمیشینه، درست مثل مرد ترسو و رقاصی که به دل هیچ زنی نمیشینه، قران و اسلام و احادیث این مسائل رو بخوبی شرح داده، جامعه شناسا و روانشناسا هم کاملا همین عقیده رو دارن، حالا یه عده خانم میان میگن زن باید قوی ومستقل باشه اصلا هم دلیل قانع کننده ای ندارن جز دلایل پوچی برای بالابردن خود و تخریب مردهاکه هیچکدوم ازدیدگاه منطقی قابل قبول نیست،اگه قرار بود زن هم خصوصیات مردانه داشته باشه ازروز اول مثل مرد افریده میشد،خدا انسان رو جفت افرید وبه هرکدوم خصوصیات خاصی داد و رفته رفته راه وروش درسته زندگی هم بهمون یاد داد،دیگه خود دانیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج